Airvision - Khimaira (offline)
Klipit poistettu!
Palaillaan myöhemmin kokonaisen version kera.
kommentteja?
Hmm ei nytt mikään hassumpi! kaipasin veil ehkä jotain.. En oo ihan varma.
Ei ollu mitään hirveen utta mullistavaa mut kullosti ihan kelpo trance rallatukselta :)
Olis kiva kulla jossain vaihessa sit koko kipalekkin kun kokonaisuudesta sais enemmän käsitettä nii vois ehkä sanoo enemmän.
Keep going
[q]Aidan:
Hmm ei nytt mikään hassumpi! kaipasin veil ehkä jotain.. En oo ihan varma.
Ei ollu mitään hirveen utta mullistavaa mut kullosti ihan kelpo trance rallatukselta :)
Olis kiva kulla jossain vaihessa sit koko kipalekkin kun kokonaisuudesta sais enemmän käsitettä nii vois ehkä sanoo enemmän.
Keep going
[/q]
-Thanks kommentista! Nyt toistaiseks ei tule ton ihmeempää kuunteluun..biisillä on jo valmista pituutta 8-->min.
katsellaan jos joskus laitan kokonaan..riippuu ihan ton kohtalosta.
No siis oli se mun mielestä niin hyvä et sie kannattais tehä valmiiks.
Hopi hopi koneen ääreen ------>
Kivalle kuulosti, hyvä melodia!!! kuulosti goyrellan biiseille alussa, mikä sinänsä kai vaan hyvä.. koko biisi olis kyl poikaa!!
[q]Aidan:
No siis oli se mun mielestä niin hyvä et sie kannattais tehä valmiiks.
Hopi hopi koneen ääreen ------>
[/q]
-Valmiix aion tehdäkin sen
[q]Bileilehänminä:
Kivalle kuulosti, hyvä melodia!!! kuulosti goyrellan biiseille alussa, mikä sinänsä kai vaan hyvä.. koko biisi olis kyl poikaa!!
[/q]
-Thanks...maybe later tulee kokonainen versio.
Kuulosti ihan suht lupaavalta!! Itse pidin aikalailla....
Oli kyl ihan asiallisen kuuloinen mitä nyt äkkiä kuuntelin....Aidan sanoja lainatakseni niin ei tarjonnut hirveesti mitään uutta mut hyvän kuuloinen tosiaan.....
Anna mennä loppuun asti vaan....*aplodit*
Ketku & amx
enemmänkin vois lukee palautetta kun on noita kuuntelujakin ollut jo kasa...klipsut viel hetken online.
Hyvän kuuloinen viisu, tää ukko diggaa
[q]((rejver)):
Hyvän kuuloinen viisu, tää ukko diggaa
[/q]
Kiva huomata,et previkka toimii jo tässä vaiheessa vaikka onkin viel keskeneräinen.
Lisää palautetta,kts!