Roska @ Klubi, Tku 25.12.2004 @ Turku
muun ohjelman lisäksi ja juolun kunniaksi lisäämme vielä yhden spektaakkelin:
MISS TOPLESS -LÄNSISUOMEN OSAKILPAILU
Suuren suosion saanut suoraviivainen missikilpailumme jatkaa myös turussa, toistaiseksi lukuisat osakilpailumme ovat keränneet noin 0 osanottajaa ja kilpailu jatkuu tiukkana. LIHAA TISKIIN ja ilmoittautuminen tremontille tai jussi ässälle.
[q]hahmo:
.. LIHAA TISKIIN..
[/q]
Joojoo, oon messissä.
jippii, näitä kemuja on sitten odotettu jo vuoden päivät... ehkä... hih... mut tänne... ja kunnon överikänneissä pilaamaan myös kaikkien muiden joulu.... *känni*
Sinä (miel. alle 18v) tyttönen, kiinnostaako
"70-luvun kireisiin_herutus_trumpettihousuihin ja keltaiseen kissanapapaitaan" pukeutunut 21v pieni pojan alku Turuust?
ps. tiskaaminen kuuluu yhteen bravuurinumeroistani.
Klubilla nähdään! \o/
bleidi-analle terkkuja *sydän*
[q]hahmo:
LIHAA TISKIIN ja ilmoittautuminen tremontille tai jussi ässälle.
[/q]
Esikarsinnat on mun kämpil tänään sit klo 18.00 eteenpäin, omat tissit mukaan.
[q]JussiS:
Esikarsinnat on mun kämpil tänään sit klo 18.00 eteenpäin, omat tissit mukaan.
[/q]
Mulla jäi tissit landelle
Mut koitan saada ton perseeni ängettyä mukaan noihin housuihin *sydän*
*känni*
tänne roskailee tänään mutta harmittavaisesti ilman mitään 80 luvun vermeitä
Ihan mielettömän loistavat bileet. Kiitos kaikille tuntemattomille ja varsinkin tutuille. *sydän*
nää oli niiiiiiiiin vidun mahtavat bileet... en oo ties koska jorannut näin paljon ku tänään... mulla on jalat ihan rakkuloilla ja kipeeet... auts... hihii... täysin känniääliönä taas säätämässä ja tekemässä toisille hallaa... kivaa oli.. kiitokset kaikille tutuille, ja kotiinkyyditsijälle iiisooo kiiiitos... *plur**sydän**hali*
Olin varmaan ihan liian selvinpäin liikkeellä, kun vaihdot meni biittiin ja soittamisessa vaikutti muutenkin koko illan pysyvän jonkunnäkönen järki (?) :) Negatiiville kiitokset backtobackista, menipäs jopa yllättävä hyvin :)
Yhdeltä oli pakko lähtee kottii nukkuu, et jaksais tänään laivalla.
[q]tematsu:
kiitokset kaikille tutuille, ja kotiinkyyditsijälle iiisooo kiiiitos... *plur**sydän**hali*
[/q]
Ilman teitä ei illasta olis tullu illasta mitää...vaikka Medekin ja Elvi koitti juottaa känniin, mut en suostunu ku autolla...mut ei se paljoo siellä kiinnostanu ens kerralla 100% tänne bailaamaan todellakin...tääl ei voi olla tylsää ja olli olit ihan oikeessa Se oli Roska Klubi Ja Roska Vaihdot, ni oli myös Roska soittaa "Odotellen uusia"*juonittel*
Hihiii, tää pelasti joulun
[q]Rocca:
vaikka Medekin ja Elvi koitti juottaa känniin..[/q]
Mekö muka?
Ihan huippuhauskaa ja tasan yhtä härötouhua kuin pelkäsinkin
Antti ja hänen aevan ihanat housunsa oli jotain omaa luokkaansa....*aplodit*
Ja muutenkin aika repäseviä vetoja...niin sitä pitää!
Sepolle ja Karri helvetin iso kiitos ja haistakaa p****a kun aamulla oli sitten aivan kamala olo ja silleen.....*nauru*
Että näin....tutuille terkkuja ja moroja!
[q]JussiS:..pakko lähtee kottii nukkuu, et jaksais tänään laivalla.
[/q]
..noniinno..näinhän se meni.. ..mut eipä mitään..deejii Amber oli kyl kaikist paras! ..et toptop niille ketkä kämmäs!
t:1/4 team lutfisk