3h aikaa tuhlata 100 000, mitä tekisit??

Back to häröily O

Tallettaisin pankkiin.

Jos ne katoais tililtä ni haastaisin pankin oikeuteen mun rahojen hukkaamisesta.

ei paha..

patis:[q]Tallettaisin pankkiin.

Jos ne katoais tililtä ni haastaisin pankin oikeuteen mun rahojen hukkaamisesta.[/q]

Jebulis...tosta on vaikeata panna paremmaks*heiii*
Toi täytyy muistaa jos tulee joskus tollanen tilanne vastaan*hih*

mä varmaan ekaks menisin ostaa itelle auton. sit ois helppo vaan ajella paikasta toiseen, suoraan liikkeiden eteen ja ostaa kaikkee kivaa. jos mielikuvitus ton ostamisen suhteen alkais loppua, niin lopuilla rahoilla maksaisin sit varmaan parkkisakkoja.. *blush*.

Jos ne katoais tililtä ni haastaisin pankin oikeuteen mun rahojen hukkaamisesta.[/q]

Tyeicha:[q]ei paha.. *ding*[/q]

Santa:[q]
Jebulis...tosta on vaikeata panna paremmaks*heiii*
Toi täytyy muistaa jos tulee joskus tollanen tilanne vastaan*hih*[/q]

ahaa nyt huomasinkin että tossahan lukee että pitää tuhlata!

Tyeicha:[q]100 000. sulla olis 3 tuntia aikaa tuhlaa rahat[/q]

hmm...täytyy miettiä asiaa uudestaan....
RAHAN tallettaminen pankkiin siis ei varmaankaan ole tuhlaamista

[muokattu 27.1.2003 00:59]

Auton ostaminen on hyvä idea!*heiii*
lopuilla rahoilla vois järjestää vaikka parin viikon Luxus loman kahdelle esim. Thaimaassa 5-* hotellissa jonkun ihanan ihmisen kanssa...*heiii*

eihän tolla summalla saa edes autoa

Santa:[q]
hmm...täytyy miettiä asiaa uudestaan....
RAHAN tallettaminen pankkiin siis ei varmaankaan ole tuhlaamista
[/q]

tollaisen summan pankille antaminen on pahinta tuhlausta.

100000e hetkessä hankkiva tyyppi oletettavasti osaa kadottaa talletusmerkinnät pankin järjestelmiltä yhtä helposti. eli sulle jää käteen 60000euron jäännösvero maksettavaks ja paska mieli. jippii :)

Ostaisin varmaan jonku taulun, kultaa, jalokiviä tmv. jonka arvo ei heti tippuisi, sitten miettisin mitä sillä tekisin. Tosin pankkiin en pistäisi sillä silloin siitä tulisi verollista rahaa..

Ehkä voisin jopa soittaa Japaniin ja palkata Satoshi Tomiien ja Ken Ishiin soittamaan mulle vähän musaa. Seuraavaks jos jotain jäis tilalle ni ostaisin ittelleni uudet mixerit, levarit ja hela hoito..

tuntematon:[q]Ostaisin varmaan jonku taulun, kultaa, jalokiviä tmv. jonka arvo ei heti tippuisi, sitten miettisin mitä sillä tekisin. Tosin pankkiin en pistäisi sillä silloin siitä tulisi verollista rahaa..

Ehkä voisin jopa soittaa Japaniin ja palkata Satoshi Tomiien*slurps* ja Ken Ishiin*slurps* soittamaan mulle vähän musaa. Seuraavaks jos jotain jäis tilalle ni ostaisin ittelleni uudet mixerit, levarit ja hela hoito..[/q]

Siis toi oli multa.

Ostat mitä tahansa joka tulee sun nimellä, niin kyllä verottaja voi ihmetellä

Ostan talon ulkomailta ja muutan sinne asumaan......tai sit vaan soittaisin kavereille ja sanoisin et nyt juhlitaan ja tuhlataan rahaa niin paljon ku ehitään!!!!......jos ton määrän sais ni se olis helpasti tuhlattu.......voisin myös ostaa levyjä ihan törkeesti!!!!

http://www.bmw.fi/autot/autokuvat/3cabrio.jpg

[muokattu 27.1.2003 12:58]

Lähtisin välittömästi baariin ja tekisin parhaani *nauru**hih*

2000:[q]Lähtisin välittömästi baariin ja tekisin parhaani *nauru**hih*[/q]

Samoin, sillä erotuksella että ottasin duunikaverit ja
pari muuta tuttua puoliammattilaista mukaan (terveisiä).
Ongelmana olis vaan se, että mitä tekemistä keksis
kahen tunnin jälkeen kun rahat on loppu ja paras
nousuhumala vasta päällä. *ökkö*

[muokattu 27.1.2003 13:05]

Sijoittaisin sen oy klubitus ab:hen

alkoon muutaman ostoskärryn kera

Tres:[q]2000:Lähtisin välittömästi baariin ja tekisin parhaani *nauru**hih*

Samoin, sillä erotuksella että ottasin duunikaverit ja
pari muuta tuttua puoliammattilaista mukaan (terveisiä).
Ongelmana olis vaan se, että mitä tekemistä keksis
kahen tunnin jälkeen kun rahat on loppu ja paras
nousuhumala vasta päällä. *ökkö*

[muokattu 27.1.2003 13:05][/q]

paljos aattelit ottaa porukkaa kehiin...? jos vaikka hmm.. 6 bissee / tunti, niin paris tunnissa 12 bissee, n. 3,5e / kpl = 42e.. jolloin sulla tartteis n. 2380 frendiä mukana, WOU!
mihis baariin aattelitte mahtuu? Ja alkuperäseen aiheeseen: kk maailmaympärysmatka * 2 ja lopuilla masseilla matkashekkejä

-M

[muokattu 27.1.2003 13:35]

hyvä haltijatar ilmestyis ja antais sulle 100 000.
sulla olis 3 tuntia aikaa tuhlaa rahat. sen jälkeen ne haihtuis pois.
mitäs tekisit??*täh*

[muokattu 2.5.2003 00:19]

O