Trancenzation 14.1.2005 @ Imatra
Joo kaikki bilettämään...Kovasti oottelen jo noita bileitä...*jiihaa**aplodit*
*jiihaa**aplodit**sydän*
hmm.. Jahas :D
Saa nähdä mitä poijjaat keksii, et pystyy päihittämään Orkidean, joka esiintyy samana päivänä Kouvolassa....*igor*
Aika hyvä line-up saa nimittäin olla. Mut ei _ihan_ mahdoton tehtävä :P
onkos tänne tulossa joku isompikin nimi vai minkä vuoksi kalenterissa on huutomerkit tän tapahtuman kohdalla??
ja mikä ihme tuo TBA on ??
[q]maude:
onkos tänne tulossa joku isompikin nimi vai minkä vuoksi kalenterissa on huutomerkit tän tapahtuman kohdalla??
ja mikä ihme tuo TBA on ??
[/q]
tba = to be announced = ilmoitetaan myöhemmin
[q]thomas:
---
tba = to be announced = ilmoitetaan myöhemmin
[/q]
mietin pääni puhki lyhenteitä, mut hyvä että selvis..
[q]maude:
onkos tänne tulossa joku isompikin nimi vai minkä vuoksi kalenterissa on huutomerkit tän tapahtuman kohdalla??[/q]
Ne huutomerkit on sen takia kun olet lisännyt kyseisen tapahtuman suosikkeihisi, niin kalenteri huomauttaa siitä.
[q]maude:
ja mikä ihme tuo TBA on ??[/q]
Ja tuo TBA tarkoittaa tosissaan että paikka ilmoitetaan myöhemmi, niin kuin thomas selittiki jo...
Tiedot julkaistu
Yeah! Näihi reilu kuukaus...kivat bileet tiedos ja lineup on niiku PLUR!!!!
Juuuh....... *ihan täysin sanaton*
*sydän**jiihaa**kuolaa**nauru**kuolaa**jiihaa**sydän*
*jiihaa**känni**sydän*
*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa* näin! se lähtee ;)
http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=6136
Lähtö laskenta.... ;)
joutuu kyl ehdottomasti saapumaan mestoille
[q]Turbulenc:
joutuu kyl ehdottomasti saapumaan mestoille
[/q]
hmm..pitäsköhä mun saapua paikalle..pitää miettiä...ois kyl sellaset kemut et tekis mieli..siis saapua paikkale!! Mut eka Etkotki!!!!
[q]Wegez:
hmm..pitäsköhä mun saapua paikalle..pitää miettiä...ois kyl sellaset kemut et tekis mieli..siis saapua paikkale!! Mut eka Etkotki!!!!
[/q]
*eiei**nyyh**igor**ding*
[q]Wegez:
[/q]Ei missäännimessä pidä..*eiei*
Aika superin line-upin ootte saanu! Thumbs up! Siihen päälle viel legendaarinen Senzation-henki niin kaikki on täydellistä!
P.S. Taitaa olla et täl kertaa isketään Imatralle isommanki porukan voimin, jos vaan saadaan kyydit järjestyy!
[q]Wegez:
[/q]
Noku pojatkin...
Joo nääkin lähestyy nopeasti, vaikka vielä on aikaa ... Kovasti vaan kaikki mukaan bilettämään, laitetaan porukalla kannat kattoon!