Paoçala - Sunfire (kiksureivi)

Back to biisit ja remixit O

Muutamia viikkoja sitten olin tällaisen tekevä. Jotain rave/kiksuosastoo.
T-errorin seteistä inspiraatio lähti.

Paoçala - Sunfire - 160bpbs

Toimii. Kylläpäs piristi kummasti päivää tuo melodia.

Ainut paha mitä tästä biisistä vois ehkä sanoa on tuo heti alussa alkava melodia, joka muutamassa kohtaa siinä alussa pikkasen vihloo. Toi kyseinen melodia toimii sitten myöhemmin tossa biisissä, kun on enemmän instrumenttejä soimassa päällekkäin. Ei todellakaan iso asia, mutta pitihän sitä nyt jostain narista

Biisi on kyllä ihan sitä samaa taattua laatua mitä sulta odottaa voi. Varsinkin tuo päämelodia on hyvä ja bassoa löytyy sopivasti ja oikeelta taajuudelta. Kouluarvosanalla kyllä tästä kymppiä irtois

Ihan mukava veisu mutta on tainnut vauhtisokeus iskeä?

Vähän liian nopeeta kotikuunteluun, bileissä toimii epäilemättä pirun hyvin.

itseasiassa melkeen täydellinen musiikkikokemus

mun mielestä on aina ollut erittäin hyvä idea sotkeä kiksumelodiat vähän nopeempiin taustoihin.
niinkuin injektio jo sanoi niin heti alussa tullut liidi/padi rikkoi tärykalvot mutta siitä eteenpäin mentiinkin ja lujaa...

melodiat.. väli filsuttelut ja nostatukset ahhh..

en sano enempää

.

Perhana! Olipas hyvä biisi!

helvetin kovaa menoa taas. Ei paljon moitittavaa keksi.

Hyvä melodia ja hyvä meininki

vähän pidempi ois voinu olla*hih*

tai sitten ei....

[q]hardikaveri:

mun mielestä on aina ollut erittäin hyvä idea sotkeä kiksumelodiat vähän nopeempiin taustoihin.

[/q]

Ehdottomasti samaa mieltä. Filsutelut ihan ylivoimaa. Kyllä tää toimii, jopa työkuuntelussa.

Ainut miinus, että duunissa tulee mesottua ja jorattua -> hommat ei hoidu ja asiakkaat on ihmeissään. Työkaverit
pitää pärähtäneenä.

JIIHHAA!!

Jee, kiksureiviä! *sydän*. Oikein hyvän kuuloista vieläpä. Ei valittamista teknisestä eikä musiikillisesta puolesta, ainoastaan lopetus on vähän kökkö. Lisää tätä minulle kiitos

*kuolaa**kuolaa**kuolaa**kuolaa**kuolaa*Voi Juma!

Pirun hyvä rallatus, meide jytää tääl 10!!!

/me likes it!

[q]hardikaveri:
[/q]

ollaan varmaan keksitty miljoona vuotta sitten

[q]ant1:
---
hardikaveri:

---

[/q]

niin..?

mutta EDELLEEN kyseinen kombinaatio kuulostaa hyvältä

Mukava rallatus ja kyllä kiksumelodiat sopivat oikeen hyvin taustoihin

[q]ant1:
---
hardikaveri:

---

[/q]

Veikkaan ettei ton keksimisestä ole edes kahtakymmentä vuotta.

O