Asiakas on aina väärässä.

Back to yleinen keskustelu O

Jokseenkin tä threadi saa mut aina vakuuttuneemmaks, etten halua tiskin taakse töihin *igor**nauru*

Puuh. Asiakas kävi tipauttamassa imurin huoltoon, koska siitä oli rengas irronnut. Samalla sekunnilla alkoi ihan saatanallinen valitus, kuinka huonolaatuista tavaraa me myydään ja kuinka nyt tarvitaan uus imuri perkele, eihän tällästä nyt voi hyväksyä, hänellä on sentään viiden ihmisen talous pyöritettävänä eikä asiat hoidu ilman imuria!

Joo-o, se on kieltämättä todella kummastuttavaa, kuinka imurista voikin irrota rengas, kun sä kiskot sitä sun talosi kynnysten yli ja kohtelet kunnosta päätellen sitä kuin nyrkkeilysäkkiä.

Sitten sä alat vaatimaan uutta imuria tollasen pikkuvian takia, etkä itse vaivaudu kyselemään varaosaliikkeistä, jos saisit vaikka uuden renkaan siihen tilalle. Et sä saa uutta autoakaan, jos siitä puhkee rengas, vaan sä ostat uuden renkaan.

Sitten sä kehtaat alkaa valittamaan, kun avataan sulle paketista imuri lainaksi, koska kukaan ei enää jaksa kuunnella sun ininääsi, kuinka hirveän värinen se on ja varmaan tosi huonokin. Niin, se on vain kolme vuotta uudempi malli kuin se ruoska, jonka sä suurella vaivalla kuljetit tänne kun me ei valitettavasti tulla hakemaan pienkoneita kotoa.

Sitten sä kerrot pitäväsi meidän lainalaitteen, jos sun oma kone ei tule tyydyttävässä kunnossa takaisin tai et saa uutta laitetta. Ei, et sä sitä pidä. Etkä myöskään saa huollosta uutta imuria. Eikä se laite tule huollosta kahdessa päivässä, siinä menee kaksi viikkoa. Jos sä et sitä aikaa kestä, ni osta vittu uus imuri jos meidän laite ei kelpaa, ei ne nykyään maksa paskaakaan.

Venaan sitä päivää kun toi laite tulee huollosta ja pääsen soittelemaan perään. Aijaijai sitä sen reaktiota, kun vanha laite tuli takaisin eikä sittenkään sitä kahden sadan imuria. Ens kerralla vähemmän asennetta peliin jookos.

[q]Juki54, 15.8.2007 14:40:
Tää juttu ei tietty oo mun tapaukseen suoraan verrattavissa, mut toi on vähän kysennalainen asenne myyjältä, vaiks ymmärränkin toki että moiset asiakkaat vituttaa. Mulla ei ainakaan oo nyt rahaa ostaa uutta imuria, eikä kukaan voi olettaa että ostaisin vaikka muutaman vuoden välein uuden imurin, vaikka ne ei "paskaakaan" maksais. Olisin vaan odottanut että esim. toi 100e maksanut romuni ois kestänyt yksiöni siivoamisessa enemmän ku pari vuotta.

[/q]

Joo ymmärrän täysin, ja itseänikin varmasti vituttais, mutta toi kyseinen laite ei tosiaankaan ollut mikään sadan euron huippulaite, vaan ihan perusimuri. Tietysti laitteiden eliniän olettaa olevan kauempi kuin muutaman vuoden, mut siitä imurista huomas heti, miten sitä on kohdeltu ja siinä vaiheessa on imo turha tulla valittamaan mistään sekundakamasta, kun vika on niin päivänselvästi itse aiheutettu - mitenkään siis viittaamatta teikäläisen imurointimetodeihin. :)

Tänään taas horjui usko ihmiskuntaa kohtaan seuraavan isänmaan toivon myötä:

Asiakas: "Moi, onks teillä tääl sitä mallia xxx?"
Minä: "Valitettavasti meidän varastosta ei löydy, mutta saadaan tänne tilaamalla tai voitte myös halutessanne noutaa sen keskusvarastolta."
A: "Ja missäs tää varasto sijaitsee?"
M: "Tikkurilassa."
A: "Joo en varmaan lähe, ihan hirvee matka, emmä haluu ajaa sinne, hirvee matka."
M: "Joo, no sit mä voin tilata sen tänne sieltä."
A: "Ja kauas siinä sit kestää?"
M: "Kahesta kolmeen päivään. Nopeemmin sen tietysti sais jos kävis varastolta hakemassa.."
A: "Emmä haluu nii kauan odottaa, mä haluan sen koneen nyt mukaan!"
M: "Ymmärrän, mutta meillä ei nyt ole sitä täällä."
A: "Onpa huonosti varauduttu asiakkaiden tarpeisiin."
M: "..."
A: "No sithän sä varmasti käyt sen hakemassa sieltä mulle."
M: "Se ei kyllä oo käytäntö meillä."
A: "Ei saatana miten surkeeta palvelua, miks sä oot täällä töissä kun et osaa tehä mitään?"

..jonka jälkeen asiakas poistui korostetun suurieleisesti huudellen ala-arvoisia kommentteja meidän myymälän toiminnasta. Siis mistä vitusta noita sikiää?

Toinen kans mikä vituttaa ehkä eniten on kuluttajavirastoon vetoaminen. Siitä ei oikeasti ole mitään apua, asiat ei tapahdu nopeammin eikä varmastikkaan saa hyvää palvelua sen jälkeen. Se ei osoita minkäänlaista arvostusta työntekijää kohtaan - kyllä me tiedetään, miten niiden laitteiden kanssa toimitaan.

[q]Tuikkari, 20.8.2007 13:39:
---
Zenni, 17.8.2007 22:19:

Toinen kans mikä vituttaa ehkä eniten on kuluttajavirastoon vetoaminen.

---

Voiko tommosessa tilanteessa muka vetoo laillisesti kuluttajavirastoon?
[/q]

devisss sen jo tossa sanoikin. Asiakkaat vaan luulee, että niille mieluisia päätöksiä syntyy nopeesti ja että me jotenkin pelättäis, jos asia viedään kuluttajavirastoon. Eikä tuu mieleen yhtään tilannetta missä virastoon oltais oikeasti otettu yhteyttä, kuhan ne idiootit puhuu paskaa lämpimikseen.

Asiakas jättää tavarat sovituskoppiin kuin paska perseestä FAIL!

Asiakas menee omin luvin avaamaan suljetun puolen sovituksesta FAIL!! ( kun siihen on laitettu vielä lappu et on kiinni ja ei saa siirtää kärryä FAIL AGAIN )

Asiakas tulee hupparin kanssa kassalle ja kun myyjä sanoo hinnan niin aletaan valittamaan et " siel oli hinta et .... " sit ku mennään katsomaan niin hintakyltissä lukee T-PAITA!!!!!! FAIL! Telineessä on siis t-paitaa ja hupparia. Asiakkaat voi ottaa sen silmän käteen.

Asiakas kysyy tiettyä tuotetta ja kun myymme ei oota niin herneet FAIL!!!

ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!

joo saatan olla kyrpiintynyt aspa mut on ollu la asti silkkaa helvettiä

[q]opmdevil, 19.5.2010 11:23:
---
Kolera, 19.5.2010 10:45:
---
opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---
crissy, 18.5.2010 23:00:

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!

---

Voiko kysyä että mikä tässä on EpicFail? Eiks tää ole aika yleistä?

---

jos hälyt on keskel housujen lahjetta ja mahdollinen poistokapistus jossain pöydän alla niin meinaatko et aspa haluu sen aasiakkaan sinne tiskin toiselle puolelle =P
Näin mä ainakin ihan yhtenä syynä olettaisin

---

Niin, jos se on huonosti vedettu jonnekin lahkeen sisälle se häly (joka siis periaatteessa käy koko hälytin ajatusta vastaan kun pelotin puuttuu kun häly ei näy) niin ehkä ymmärrettävää mutta ei se siltikään mikään epicfail ole. Kyllä vaateliikkeessä pitäisi jotain asiakaspalveluasennetta olla että tiskin yli jonkun kapistuksen vie tai napsii niitä hintalappuja saksilla pois.
[/q]

Tuollanen perus-hälynpoistaja kun nyt yleensä on kiinni pöydässä ja ei tuo nyt niin hirveän yleistä ole, että jätetään kledjut niskaan kun tullaan kassalle.. ja kaiken kukkuraksi tuo häly laitetaan (tai ainakin pitäisi laittaa) vaatteisiin siten, ettei se
- tee vaatteelle vahinkoa
- haittaa sovitusta
- ole irroitettavissa vaatetta hajottamatta

Ei ole vaikeaa käydä maksamassa kassalla ja sitten käydä laittamassa ne rytkyt takaisin niskaan. Jos joudut sovittelemaan vaatteita kaupassa, niin silloin sulla ei ole tarpeeksi varallisuutta alkaa soittamaan suuta.

[q]Kolera, 19.5.2010 09:05:
---
*asiakas on taas kerran väärässä*

---

sanoisin et ehkä yhtä tai kahta kohtaa lukuunottamatta oot avautunu näistä aikasemminki =P
[/q]

joo ja luultavasti avaudun joskus vielä uudestaan..

jos tulee huono päivä:D

[q]opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!

---

[/q]

en mä tiiä missä kaupassa sulla on tapana asioida mutta eiköhän ne vaatteet tulis lunastaa ensin ennenkuin ne kiskasee niskaan

meillä se hälyytin on housuissa yleesä persees niin mitenköHÄN mä saisin sen pois ilman et a) käsken asiakasta hyppäämään pöydälle niin että perse on siin hälynpoistajassa B) ja et mun ei tarttis mennä kaivelemaan asiakkaan persettä et saan sen toisen puoliskon pois.

sit kun ne on maksettu voi mennä sovitukseen laittamaan ne päälle.

[q]opmdevil, 19.5.2010 11:23:
---
Kolera, 19.5.2010 10:45:
---
---

---

---

jos hälyt on keskel housujen lahjetta ja mahdollinen poistokapistus jossain pöydän alla niin meinaatko et aspa haluu sen aasiakkaan sinne tiskin toiselle puolelle =P
Näin mä ainakin ihan yhtenä syynä olettaisin

---

Niin, jos se on huonosti vedettu jonnekin lahkeen sisälle se häly (joka siis periaatteessa käy koko hälytin ajatusta vastaan kun pelotin puuttuu kun häly ei näy) niin ehkä ymmärrettävää mutta ei se siltikään mikään epicfail ole. Kyllä vaateliikkeessä pitäisi jotain asiakaspalveluasennetta olla että tiskin yli jonkun kapistuksen vie tai napsii niitä hintalappuja saksilla pois.
[/q]

no se ei oo kyllä asiakaspalvelusta kiinni..

ensinnäkään asiakas ei saa tulla kassapisteen taakse ( se on varmasti käytössä jokaisessa liikkeessä ) pienis putiikeissa voi tehdä poikkeuksia ilman et tulee sanomista.

ja siis yleinen käytäntähän on että tuote maksetaan ensin ennenkuin se on sinun.

[q]opmdevil, 19.5.2010 16:39:
---
crissy, 19.5.2010 15:46:
---
---

---

---

en mä tiiä missä kaupassa sulla on tapana asioida mutta eiköhän ne vaatteet tulis lunastaa ensin ennenkuin ne kiskasee niskaan

meillä se hälyytin on housuissa yleesä persees niin mitenköHÄN mä saisin sen pois ilman et a) käsken asiakasta hyppäämään pöydälle niin että perse on siin hälynpoistajassa B) ja et mun ei tarttis mennä kaivelemaan asiakkaan persettä et saan sen toisen puoliskon pois.

sit kun ne on maksettu voi mennä sovitukseen laittamaan ne päälle.

---

Eli jos vaatteita ei saa panna niskaan ennen kuin ne on maksettu, niin niitä ei myöskään saa sitten sovittaa? Eikös, ja kuten edellä mainittiin niin vain köyhät sovittaa vaatteita. Mutta mutta, mua ei ite kaupan kassalla vituttanu yhtään se että joku tyyppi jätti vaelluskengät suoraan jalkaan tai jonkun paidan päälleen sovituskopista ja siinä sivussa olen muutaman tarran ja lapun repinyt asiakkaiden perseistä ja tissien päältä pois eikä se nyt maailma siihen kaadu. Kuuluu vaatekauppiaan arkeen.

EpicFail vaan on sellainen termi jota käytetään siihen että lääkäri poistaa vahingossa vasemman keuhkon oikean sijasta tai nainen pysäköi autonsa vahingossa satama-altaaseen.
[/q]

kävit kuitenki saivartelemaan...

jokainen varmasti tajusi mitä tarkoitin ( luulisi että ymmärtäisi )

No eri asia on jos oot jotain tarroja vedelly tms.. mutta meillä käytetään piikkihälyttimiä ja niitä ei todellakaan niin vaan " vedetä" tisseistä tai perseistä.. siinä joutuis jo kaiveluhommiin ja se ei ihan meidän hommiin kuulu.

en tiedä mikä siinä on hankala käsittää et kun menet kauppaan ja löydät mieleiset tuotteet niin NE MAKSETAAN ENSIN ja sit ne on sun ja saat vaikka pyyhkii persettä niillä sitte tai polttaa roviolla.

ihan sama kuin ruokakaupassa et ethän sä voi syödä ruokia ennenkuin ne on maksettu.

[q]Substanced, 16.6.2009 14:26:
Pakko avautua...
Tänään yks asiakas tuli ihan varaston puolelle (oon siis kaupassa töissä) ja kysy apua. No mä sitten menin siihen. Sillä oli kaks muksua siinä, toinen vielä ihan vaavi. EI VITTU JA SE KYSY VOINKO MÄÄ VAIHTAA SEN VAIPAT SAMALLA KU SE KÄY OSTOKSILLA.

edit: kuinka tyhmiä ihmiset voi olla?
[/q]

EI SAATANA tipahin :DDDD

ommullaki tuo pirsmas kaikkee tullu vastaa mut toi on kyl paras!

Osaaks kukaan sanoa missä päin pääkaupunkiseudulla on paikka jota voi hyvällä omallatunnolla kutsua "Hämeenkyrön Sokokseksi"?

Edellinen asiakas - ilmeisen dementoitunut mummo - hyppäsi kyytiin Vantaan Rajakylästä ja sanoi haluavansa Hämeenkyrön Sokokselle. Hetken mietiskelyn jälkeen kysyn josko rouva osaisi hiukan tarkentaa toivettaan tai opastaa. Reittiä ei osannut neuvoa kun on vain pyörällä kulkenut matkaa mutta lähellä sen pitäisi olla, n. kuusi kilometriä. Kysyn josko tarkoitus olisikin mennä Hämeenkylään joka sijaitsee Vantaan toisella laidalla mutta vastaus kuuluu "Eikä kun Hämeenkyrön kuntaan! Se on ihan itsenäinen suuri kunta tuossa lähellä". Mielestäni tunnen Vantaan lähikunnat vähintäänkin nimeltä melko hyvin ja sieltä ei löydy Hämeenkyröä joten päätin tarkistaa navilta joka antaa matkaa pyöreästi 240 km Hämeenkyrö nimiseen kuntaan pirkanmaalla.

Pähkäillessä ja selvittäessä asiakkaan todellista määränpäätä olen ajellut hiljakseltaan lähintä vähänkään isompaa ostaria kohti, josko vaikka sattumalta osuisi oikeaan, eli Kontulaan. Kontulassa alkaa selvitä että rouva ei ihan taida enää muistaa missä päin suomea onkaan. Muistaa kyllä että lähdettiin Vantaan Rajakylästä mutta kun mainitsen että nyt ollaan Helsingissä niin hän ihmettelee että miten eihän mitenkään olla voitu ajaa niin kauas Hämeenkyröstä tässä ajassa. Eikä suostunut uskomaan satunnaisia ohikulkijoita, toista taksikuskia, numerotiedustelun tätiä eikä kaupan kassaa ja asiakkaita. Ota tuosta nyt sitten selvää..

Pääsinpäs eroon, vaikkakin pienellä tappiolla.. Taksitarkastajan puhelua odotellessa :/

[q]Takyon, 14.4.2010 13:00:
Osaaks kukaan sanoa missä päin pääkaupunkiseudulla on paikka jota voi hyvällä omallatunnolla kutsua "Hämeenkyrön Sokokseksi"?

Edellinen asiakas - ilmeisen dementoitunut mummo - hyppäsi kyytiin Vantaan Rajakylästä ja sanoi haluavansa Hämeenkyrön Sokokselle. Hetken mietiskelyn jälkeen kysyn josko rouva osaisi hiukan tarkentaa toivettaan tai opastaa. Reittiä ei osannut neuvoa kun on vain pyörällä kulkenut matkaa mutta lähellä sen pitäisi olla, n. kuusi kilometriä. Kysyn josko tarkoitus olisikin mennä Hämeenkylään joka sijaitsee Vantaan toisella laidalla mutta vastaus kuuluu "Eikä kun Hämeenkyrön kuntaan! Se on ihan itsenäinen suuri kunta tuossa lähellä". Mielestäni tunnen Vantaan lähikunnat vähintäänkin nimeltä melko hyvin ja sieltä ei löydy Hämeenkyröä joten päätin tarkistaa navilta joka antaa matkaa pyöreästi 240 km Hämeenkyrö nimiseen kuntaan pirkanmaalla.

Pähkäillessä ja selvittäessä asiakkaan todellista määränpäätä olen ajellut hiljakseltaan lähintä vähänkään isompaa ostaria kohti, josko vaikka sattumalta osuisi oikeaan, eli Kontulaan. Kontulassa alkaa selvitä että rouva ei ihan taida enää muistaa missä päin suomea onkaan. Muistaa kyllä että lähdettiin Vantaan Rajakylästä mutta kun mainitsen että nyt ollaan Helsingissä niin hän ihmettelee että miten eihän mitenkään olla voitu ajaa niin kauas Hämeenkyröstä tässä ajassa. Eikä suostunut uskomaan satunnaisia ohikulkijoita, toista taksikuskia, numerotiedustelun tätiä eikä kaupan kassaa ja asiakkaita. Ota tuosta nyt sitten selvää..

Pääsinpäs eroon, vaikkakin pienellä tappiolla.. Taksitarkastajan puhelua odotellessa :/
[/q]

:D Hämeenkyröhän on tuossa 15 kilsan päässä tästä ikaalisista. Hämeenkyrössä ei kyllä yhtäkään sokosta ole että en tiedä mihin "hämeenkyrön sokokseen" on mummo sitten halunnut.

[q]Takyon, 14.4.2010 13:00:
- ilmeisen dementoitunut mummo - [/q]
Kai veit sen siihen osoitteeseen mistä otit kyytiin? Tai vielä mieluummin suoraan kotiin tai terveysasemalle?

[q]Nitta, 15.4.2010 21:29:
---
Takyon, 14.4.2010 13:00:
- ilmeisen dementoitunut mummo -
---

Kai veit sen siihen osoitteeseen mistä otit kyytiin? Tai vielä mieluummin suoraan kotiin tai terveysasemalle?
[/q]

Kyllä hän kotiosoitteensa muisti moneen kertaan mainita, ja aivan oikein vieläpä. Eli tiesi kyllä mistä on lähtenyt mutta ympäristö on vähän muuttunut mielessä. Jätin siis kauppaan johon hän lopulta halusi mennä..

[q]Takyon, 15.4.2010 21:39:
---
Nitta, 15.4.2010 21:29:
---
Takyon, 14.4.2010 13:00:
- ilmeisen dementoitunut mummo -
---

---

Kyllä hän kotiosoitteensa muisti moneen kertaan mainita, ja aivan oikein vieläpä. Eli tiesi kyllä mistä on lähtenyt mutta ympäristö on vähän muuttunut mielessä. Jätin siis kauppaan johon hän lopulta halusi mennä..
[/q]
Hyvähyvä :) Muisteli luultavasti jotain nuoruudenaikaista ympäristöään ja sekoitti asiat mielessään. Sääliksi käy kun muisti menee niin huonoon jamaan eikä välttämättä ole sosiaalista verkostoa, joka huomaisi että nyt ei pysy enää mummolla jauhot pussissa. Osaan vaan kuvitella tuskastumisesi tuossa tilanteessa. Nimimerkillä: töissä aiheeseen useamman kerran törmännyt

[q]mayah, 17.6.2005 12:16:
----klips----
[/q]

käske syömään liimaa jos ne käyvätten hilluun

[q]kindertin, 17.9.2009 23:02:
Mä olen samalla linjalla. Monella on ihan puhtaat jauhot pussissa kun tulee vaikka lapsensa kanssa Alkoon, ja nää tilanteet on tosi hankalia.
[/q]
Ihaninta on asioida Alkossa kun on liikenteessä täysi-ikäisellä porukalla, jossa kaikilla ei ole papereita mukana. Ah ah.

[q][Nuclear], 2.7.2005 00:18:
---
Lost-Soul,
No mitä se sitten sille alkaa urputtaa jos se saa paikanpäällä huonoo palautetta. Tyhmähän siitä menee esimiehelleen kertomaan.
---

Eli jos asiakas vaikkapa valittaa, että palvelupisteessä on hirveä jono, vesi loppu ja kuuma ilmakin niin se on tyhmä työntekijä joka siitä ylemmille tahoille kertoo? Huh..
[/q]
Varmaan jo ymmärrät tahallasi väärin, mutta tuollaisiin pystyn antamaan suoraan vastauksen. Ja on se kumma kun et pysty ymmärtämään suhteellisen selkeää kirjoitusta ja väännät vielä minun kirjoituksiani juuri väärin.

(Ja todennäkösesti vastaisin noihin valituksiin "yksi ihminen ennen sinua ja alat itkemään?? voi pikkusta; Me emme myy mitään virvokkeita täällä, mutta niitä löydät varmasti kaupasta; En mahda ulkona olevalle lämpötilalle juuri mitään, mutta kerron toki isolle A:lle että on vähän liian läämin)

[q]
Asiakaspalvelu duuni nyt vaan on asiakaspalvelu duunia ja ne vttumaiset asiakkaat kuuluu työnkuvaan myös. Edelleen en oo sanonu, että sellasta mulkkua joka tulee huutamaan päin naamaa pitäis rekisteröidä mitenkään, sen sijaan sellaset asiakkaat jotka asiallisesti ilmoittaa epäkohdista niin heitä voisi joskus kuunnellakin ja viedä asiaa eteenpäin.
[/q]
Ja itse olen juuri puhunut näistä mulkuista, joita tuolla riittää (ainakin eilen). Ja tähän topiciin juuri niistä ihanista mulkuista kait pitikin kirjotella (eli niistä "ihanista" hetkistä asiakaspalvelussa).

[q]
Eli teillä kaikki asiakkaiden mielipiteet mitataan vain sillä mitä on paperilla? Typerää IMO, suurin osa mielipiteistä kun tulee sillä hetkellä eikä siitä mitä paperille rustataan.
[/q]
Melkein koko sen ajan kun juttelen asiakkaan kanssa, saan jotain palautetta palvelusta, tuotteesta, ympäristöstä yms. Tietenkin jos juttelen 10min asiakkaan kanssa, niin kirjotan dokumenttia 20min siitä keskustelusta.. Tämähän on juuri liikkeessä olevien asiakaspalvelioiden työ ja näin varmasti tehostetaan kaikkien asiakkaiden palvelemista. Typerää IMO.

[q]
Onks se numero ilmainen?
[/q]
Muistaakseni on, mutta en ole täysin varma tähän aikaan yöstä. Jos se numero ei ole maksuton, niin siitä voi suoraan valittaa nokialle ;)
(Kohta varmaan jutellaa miten tuotteiden ja palveluiden hintoihin pystyy yksi pieni asiakaspalvelija vaikuttamaan siten, että se ei maksaisi mitään asiakkaalle. Sehän on tyhmää maksaa tuotteista ja palveluista ;)

[q]
Edelleen puhe on paikanpäällä kokemasta epäkohdasta eikä mistään kun puhelin nyt ei toiminu ja siinä on tyhmän värinen näyttökin ja sit juostaan kauppaan tuulispäänä, haukutaan asiakaspalvelijat alimpaan helvettiin ja vielä tuhahdetaan kun joudutaan tekemään kaikki kirjallisena.
[/q]
Ja edelleen puhe on siitä kitinästä mitä jokin asiakas tulee myymälään huutamaan ja josta saisi paljon paremman tuloksen (ja vielä helpommin) jos jaksaisi kirjoittaa sen paperille tai lähettää sen maililla esim myymälään. (Näin ainakin itse olen tämän kirjoituksen alunperin aloittanut)

[Yleensä paikanpäällä koketut epäkohdat tullaan itkemään seuraavana päivänä tai jopa 3kk kuluttua (tietenkin jonon pituus saatetaan huutaa heti, mutta niihin ei ainakaan meidän myymälässä pysty tekemään mitään, jos halutaan asiakkaitakin mahtuvan sinne sisään.)]

otetaan tuolta aijempaa vähän
[q]
Lähinnä viittasin johonkin pienempään epäkohtaan... vaan se, että jos kokee saaneensa paskaa palvelua niin siitä ihan asiallisesti ilmoittaa ja duunari vie viestiä eteenpäin.
[/q]
Paska palvelu on asiakaspalvelijan antamaa palvelua, suuri jono ei mielestäni ole paskaa palvelu vaan huonosti organisoitu liike. Juuri siitä paskasta palvelusta mielestäni pitää ilmoittaa vähän suoraan tämän asiakaspalvelijan esimiehelle, jotta asialle voisi tehdä jotain. Ja jos asiakaspalvelija antaa kokoajan paskaa palvelua, niin silloin potkut ovat paikoillaan.

Jatketaan tätä saman asian kirjottamista vielä paljolti, joohan...

O