Ana & Eme - Lauantaisoittelut 30.10.2004, 322 min
Eilisen illan vihepuskaradion lauantaijunkkasetti nyt kiskottavissa täältä:
Pituutta on iltapäivästä iltaan, eli tarpeexi. Promillejen nousun johdosta loppupään hupailut ja kämmit kuuluvat asiaan :D Tyylilajina jungle / drum'n'bass / liquid funk / tech step, etc..
http://www.hiredcam.com/ana/ana_&_eme_-_lauantaisoittelut.mp3
kiitos ezzylle serveritilasta!
295mt*nauru*
Joo, tracklistiä on sit turha kysellä :D
kiksuu <3
wtf. Eix kukaan MUKA oo kuunnellu tätä :D
[q]Ana:
wtf. Eix kukaan MUKA oo kuunnellu tätä :D
[/q]
EI!
tää on niin pitkä ettei oo ikinä aikaa kuunnella ilman kelailua :)
oon nyt pari kertaa kuunnellu sellasen normisetin pitusen pätkän tästä, yleensä loppupäästä, ja hyvin toimivia biisejä löytyy paaaljon. (sit sitä perus 2steppiä löytyy vähän kans)
saat joskus tästä kommentointia, bigubbbia antaisin kyl tälläsen läjän tallentamisesta, hostaamisesta ja yleensäkin noin monen hyvän levyn omistamisesta :P
Ei ne kaikki levyt oo mun ^__^
Me vedettiin toi striiminä viherpuskaan yks lauantai ni tallentelin samalla.
Örp...
[q]moi oon dj Ana!:
capiché?
[/q]
Se kirjotetaan CAPISCI, capisci?
[q]Tres:
---
moi oon dj Ana!:
capiché?
---
Se kirjotetaan CAPISCI, capisci?
[/q]
toi eka näyttää kyl tyylikkäämmältä :)
no hyvä et tallentelit ^_^
perkeleen autosoitin joka ei tue mp3-cditä, muuten olis tullu taas pätkä kuunneltua
ei oo tarvinnu tänne kommentoida ku kommentoin jo aikoinaan setin soidessa suoraan irckiin
edit: ja hyvältä kuulosti
Jeps ei huonoa sanottavaa setistä. Niinkun tossa jo mainittiin, kertakaikkiaan liian pitkä analyyttiseen kuunteluun, mutta noinniinkun ruohonjuuritason palautteena sanoisin, että puolenvälin jälkeen alko kuulostaan hyvälle, eikä vaihdoissa pistäny mikään negatiivisesti korvaan.
by the way, mitä vittua se raptoriräpellys oli ?
[q]Loose Grip:
by the way, mitä vittua se raptoriräpellys oli ?
[/q]
Tyhmä, känninen huumorikevennys :D se oli sentään Eliot Ness Remixi!
No olipa pitkä setti. Sain vasta tänään kuunneltua tämän kokonaan. Tätä oli todella mukava kuunnella. Paljon uusia ja hyviä raitoja. Jää ehdottomasti pidemmäksi aikaa kesto kuunteluun.