Millä nimellä kutsut tyttö/poikaystävääsi?
Antti.
Kavereille puhun mammasta tai emännästä...kotona Mussu, kulti ,seksipeto tahi Tiikeli
Ei ole ku äxii ja ne on horoi(*plur*). kaupungil ku bongailee nii ne on mammoi (*slurps*)
Edit:lisätty hymiöt ettei tuu väärinkäsityksii mun vakavast/ilkeest huumorist
Kulta, Pasi, poikaystävä... Keskenämme sitte Honey ja kulta
+hömppä
No, yleensä käytän ihan vaan nimeä, ja luulisin että minustakin käytetään... Ainakaan mitään vakiintuneita söpöhöpölempinimiä ei ole käytössä (vaikka ne kivoja olisivatkin.. :)
Edit: jossain satunnaisessa tekstiviestissä olen ollut mm. hunajakuukkeli
Pulu, kulti, höpö, hönö [insert word here]. *sydän*
Olikohan tuossa lähelläkään kaikki, lisäilen jos tulee vielä jotain mieleen.
Herkku
Muru, hani, pupsi, pupsikka, ökkömönkiäinen, raksupuksu..
Kahdenkesken suosikki on "oma perseapina"
jemi, pupsi, tissi, norppa, muija, kultsi...
No kerta jo saman katon alla asutaan ronskisti ja veljellisesti, niin ihan vaan Miikaksi tai Liekiksi. Toista vakihoitoa ja asuinkumppania sitten kutsutaankin Aidaniksi tai Matiakseksi.
Eltsu, Nuppu, Muru jne.
toinen
Ei oo nykyistä mutta exää kutsuin:
Maksalaatikko
Lenkkimakkara
Lenkkimakkara tuli hänen äärimmäisen oudosta fyysisestä kunnostaan. Kestävyyttä ukossa oli, mutta räjähtävää voimaa ei. p.s. Ensikerralla sitäpaitsi joku vähän laihempi.
[q]KittysDead:
Ei oo nykyistä mutta exää kutsuin:
Maksalaatikko
Lenkkimakkara
Lenkkimakkara tuli hänen äärimmäisen oudosta fyysisestä kunnostaan. Kestävyyttä ukossa oli, mutta räjähtävää voimaa ei. p.s. Ensikerralla sitäpaitsi joku vähän laihempi.
[/q]
ai, mäkin oon joskus kutsunut toista makkaraks
miä käytin aikoinaan hanimurmeli tai joskus myös murmelipaketti tai murmelisuolapaketti kaikkii murmeliyhdistelmiä tuli käytettyä :)
[q]Fyraett:
Ei ole ku äxii ja ne on horoi. kaupungil ku bongailee nii ne on mammoi
[/q]
Huhhuh.*nauru*
Ehdoton suosikki on Tiikeri*sydän* Se vaan on niin tiikerimäinen ja kissaeläimen näköinen muutenkin. Musta ei edes varmaan puhuta*nauru*
[q]hardikaveri:
norppa
[/q]
Ihan mielenkiinnosta, mistäs toi on peräisin?
Tulipas tuolla #klubituksella puheeksi tämmöinen ja mua alkoi sitten ihan toden teolla kiinnostamaan. Eli millä nimellä/sanalla kutsut Rakastasi esimerkiksi kavereillesi? Ja millä nimellä hän kutsuu sinua?
Itse puhun rakkaasta, kullasta, mussusta, hanipallerosta jne ja joskus tulee käytettyä isiä ja sit on noi Ousi ja Olli.
Ja mua kutsutaan Hennaksi ja nyttemmin lesboksi ja lesboseksuaaliksi ja joskus harvoin muijaksi. Kai se vaan toivois et asiat ois noin.
Pikku lisäys listaan, mitä nimiä olen alkanut nyt käyttämään, sokeri, homo, homoseksuaali ja hetero. Älkää kysykö miksi.