Pulsar afterparty 17.10.2004 @ Helsinki
Ravintolalaiva Wäiski
05-12
10
7 klo 5-6
Pietari
Kaiu & Sakura
Eliot Ness
Poliisi VS. Puistokemisti
poliisi & pietari mä oon paikalla!!!
ps. voin olla lipunmyynnissä mut en noitten settien aikana.. *sydän*
Onpa kyllä omaakin silmääni miellyttävä lineup. Ei mitään, mistä en pitäisi. Hyvä hyvä.
Pieni muutos alkuperäiseen lineuppiin, Pulsarin oma poika Puistokemisti tulee ottamaan erää poliisin kanssa.
5.00-6.20 Pietari
6.20-8.00 Kaiu & Sakura
8.00-9.30 Eliot Ness
9.30-End Poliisi Vs. Puistokemisti
Vois tulla ton vikan setin kuuntelee joo :)
Oli ihan kivat aamut. Nyt on kyl jo väsy. Sit jäi häiritsemään mikä oli Kaiu & sakuran setin vika narina biisi?
KIITOS
[q]DagO:
Oli ihan kivat aamut. Nyt on kyl jo väsy. Sit jäi häiritsemään mikä oli Kaiu & sakuran setin vika narina biisi?
[/q]
Massive Lust - Never (Robbie Rivera Remix), käsittääkseni.
Täälläkin tuli käytyä muutama tunti tanssahtelemassa. Ihan kivaa, vaikka hieman alkoi jo väsy painaa, eikä musiikki ollut ihan niin mun mieleen kuin illalla Wäiskissä.
Kivaa oli, vaikka menikin lähinnä kavereiden kaa höpötellessä, jalat ei vaan Rushien, Acapulcon aamujen, sitsien ja duuniyön jälkeen enää suostuneet tamppaamaan Vessojen karmea kunto aamuissa on oikeastaan ainoa vähän häiritsevä juttu Wäiskissä, muuten ei valittamista. Kiitos kaikille ihkuille tutuille, uusille ja vanhoille
Kyl aamuissa on vaa nii eri tunnelma kuin itse bileissä*sydän*! Musa oli aivan uskomatonta rallia alusta loppuun ja seurakin sen mukaista - täydellistä*sydän*!