Diodi - HardSchranzMonoMayhem
http://www.ihku.org/~ujin/Mufakki/hsmm.jpg
43,7 mb
47:45 min
128 kbps
Download
Kommentoikaa.
No jopas on ruma kuva
imuun läks ja kommenttia myöhemmin
[q]dark-raver:
[/q]
Minä en tajua näitä kommentteja. Nämä ovat melkein yhtä turhia kuin minun viestini.
[q]Juhgu:
No jopas on ruma kuva
[/q]
Minä en tajua näitä kommentteja. Nämä ovat yhtä turhia kuin minun viestini.
Hyvää mähinää, parit aika selkäpiitä yllättvät tapahtumat. Saakeli kun saisit sen paremman mikserin niin vois tippua katolta rauhassa ja katkasta jalkansa. Das ist gut. Supa gut!
Tällästä pitäis soida joka kortteliin kiinnitetyistä äänentoistolaitteista niin pääsis helpommin tohon yhteiskuntatunnelmaan mukaan.
Omasta mielestä jäbän parasta settiä.
kovaa kolinaa
tää on kyl paras diodin setti mitä oon kuullut *sydän*
Tälläisiä monta lisää ja niitä odotellessa tää on tehosoitossa
Erinomaista *piis**joo*
Kolinaa, pistää pään heilumaan ja ei voi olla kuuntelematta koko aamua tätä
Oikein leppoisa setti ;) Tätä kyllä tulee fiilisteltyä useamminkin.
On kyllä hieno setti. En ole aikaisemmin juurikaan tykännyt tällaisesta musiikista, mutta hiljalleen ja tranzexperiencessä oon alkanu sisäistämään. Ja tämä edelleen kyllä vaan vahivistaa tykkäystä. Hieno setti \o/
Kuumaa kamaa. Helmi selektio loistavia biisejä. Paras jätkän miksaus toistaiseksi.
[q]jz:
En ole aikaisemmin juurikaan tykännyt tällaisesta musiikista, mutta hiljalleen ja tranzexperiencessä oon alkanu sisäistämään. Ja tämä edelleen kyllä vaan vahivistaa tykkäystä.
[/q]
Onnex olkoon :D Mä en ole ikinä digannut teknosta, eikä tämäkään tee poikkeusta. Mulle tuli vaan paha olo kuunneltaessa*plur* Parasta oli noi Kraftwerkin introt ja outrot :D
[q]paanos:
---
jz:
En ole aikaisemmin juurikaan tykännyt tällaisesta musiikista, mutta hiljalleen ja tranzexperiencessä oon alkanu sisäistämään. Ja tämä edelleen kyllä vaan vahivistaa tykkäystä.
---
Onnex olkoon :D Mä en ole ikinä digannut teknosta, eikä tämäkään tee poikkeusta. Mulle tuli vaan paha olo kuunneltaessa*plur* Parasta oli noi Kraftwerkin introt ja outrot :D
[/q]
Onnex hyvää makua ei ole siunattu kaikille
*kixupolccahymiö*
nostox