Dj Yim - Evolution Of Hard Trance vol.5

Back to miksaukset ja setit O

Juuh tässä ois joskus ennen kesää kasailtu setti. Enemmän sitte laittelen tänne jos nytte tuo uus servu kestää.

1.Dj Scot Project - Fm A side
2.Alphazone - Rockin (Mat Silver vs. Tony Burt Remix)
3.Superdrivers - Suspension (Original Mix)
4.Sam Sharp - Twister (Original Mix)
5.Alphazone - Immortal (Alphazone Dub Mix)
6.Andy B - Lift (Jtb Remix)
7.Witness Of Wonder - Emotions In Motion (Original Mix)
8.Xlr - The Space Program (Original Mix)
9.Dave Joy - Trird Pleasure (Original mix)
10.Ayion - Thru The Night (Solid Slide Remix)

170 bpm / 192kbps / 58.59 min

linkki

Toivottavast maistuu.*hihu*

[muokattu 18.8.2004 11:30]

Hmmm... eritääin hyväää ehdottomasti kannattaa ladata

Ja kyllä. Imuuttamisen arvoinen paketti, vielä kun saisi aikaisemmat jostain :)

Katos, äijä saanu setin tänne asti. Pitää taas kuunnella toi uudelleen, kommenttia sitten.
fLameBoy_

tää on tää setti mistä mä pidän! melodiaa! *sydän*
varsinkin se vika biisi
ja mitä olen muitakin miksejä kuullut sedältä niin luotan siihen että jatkossakin tulee kivaa ääntä *sydän*
rakentavaa palautetta en osaa antaa, mutta pidän, pahoja laukkoja en ainaskaan havainnut ja volat pysyy biiseissä hyvin hallussa...

Janne sie oot niin *sydän* helmi setti sen oot jo kuullu monet kerrat pistäs ny viellä muutkin settis. Jos vaikka laittasit ykkösen tai freeformin ... Voitas vaikka käyä parikuukauden pääst jouluostoksilla jos tiiät mitä meinaan *winkwink* enpä osaa sanoa mitää palautetta muutaku että sä oot yyper

[muokattu 19.8.2004 02:45]

En ole pitkään aikaan oikein jaksanut innostua polkasta mutta tää oli oikein hyvä piristysruiske krabepäivän avaamiseen. Yhtään biisiä en ollu aiemmin tästä kuullut mistä todella isot plussat.

[muokattu 19.8.2004 15:18]

Oli tarkotus kuunnella tätä, mutta paljonko jo tossa ekassa biisissä on pitchiä? Riittääkö +10?
Emmä tällasta tikutakutrancea jaksa enempää...sori

Mä diggailen ihan kympillä ! Nopeeta ja melodista
Tahtoo kerätä koko sarjan

Tykkäsin kans paljo, kivan melodista hardia eikä pelkkää pauketta

megahyvää settii meitsi diggas ainakin...kuuntelin tossa just autossa...*jiihaa* varmaan ajelin fiilareissa liian kovaa ja sain kytät perään...mut onneks ei ees pysäyttänyt...

Hyvin paukkuu ja kolisee. Vaikka pitchii onki reilusti, nii sehän ei menoo haittaa ;-)

Piti ihan rekisteröityä että pääsen tänne sanomaan että hemmetin hyvä setti on!

ILOISTA Matskuu On*joo* Ja Pidin / Pidän!!*iloinen*

Mut Een Ihan Lähtis Tätä Sanomaan Niinq HardTränseks...Meinaan Niinq Semmost mitä esim. meteor 7 teki vuonna
ysäviis...nojoo typerää kenreilyy*justjoo**eiei*.......*poks*

*piis**piis*

Joo on kyl todella hyvän kuuloisia biisejä ja miksauksessakaan ei ole valittamista....

Oikein hyvä..=)

Kieltämättä aika hemmetin hyvä!!!

Liikaa pichii mun mielestä , muuten jees

Hyviä biisejä ja miksaus on hyvin hanskassa.
Pichiä on kyl himppu liikaa, mut sehän onki maku asia*hymy*

miun mielestä juuri nafti kaikinpuolin!
ei hitto tää saa iloseks kun kuuntelee.

Juuh Suur kiitos kaikille jotka tykkäs setistä. Sai mielen todella ilosenks Laittelen 1-4 kohta tänne jakoon että toivottavasti maistuu nekin.

O