Kesä 2004

Back to yleinen keskustelu O

*Juhannus *sydän* (Pet shop boys - Miracles (eric prydz mix)*sydän*) Oli niin ihanaa että meinaan haljeta vieläkin! Kiitos mussut
*MLNM Esbo 9.7
*Chaos 30.7
*Ivalon reissu raksupuksun kanssa *sydän*
*Lukuisat leffassa käynnit
*Yökukkumiset
*Kesäsateet (*dissaa*)

No ainakin se jäi mieleen että satoi ihan s#¤¤¤%¤&7768sti *nauru**pahis*

Ja.....

Berliinin reissu *sydän*

Vikat Unityt & päivä sen jälkeen Alpparissa

Ja jotkut tyypit *sydän**nauru*

ei ei ei...EN suostu viellä hyväksymään että kesä on ohi!

kyl niit helteit viel tulee;)

[q]idi:

[/q]

Mä sanoinki et pikkuhiljaa uhkaavasti...

Ainoo hauska asia oli kesällä yks Tallinnan matka..*hali*t matkakumppaneille!

Sade, Kännit, Koneisto, Intti jaa...*nukkuu* Kaippa siinä jotain muutakin oli, ei vaan tuu mieleen.

[muokattu 17.8.2004 18:24]

Ooh... Melkein unohtu. Eli lähes legendaarinen piipahdus Linnanmäellä eräänä kauniina iltana Höön kanssa.

Sään puolesta paskin kesä ikinä.

Bileet ollu ihan hyviä.

Kesä 2004 jää mieleen:
-Ehkä sateisimpana kesänä ever
-Muutama uusi tuttavuus
-Muutamat upeat bileet
-Onnistuneet lomat
-Olympialaiset
-Just Be (Tiesto)
...ja toivottavasti Maestro ja Paul O.
..sekä monta muuta kivaa juttua
P.S Vielä on kesää jäljellä

+Unity
+Veneily
-Sade
-Kesänkesto Suomessa (muutama kuukausi lämmintä, muuten helvetin kylmä)
Nui ainakin....

[q]idi:

[/q]

Aivan, ei mitään jälkipuintia vielä!

joo, sama juttu. Nyt kun ei ole koulua, ei ole mitään syytä vetää villakangastakkia päälle elokuun puolessavälissä

Voi voi....sinne se kesä meni jo.....*nauru* sori kaikki, taidan maalata pirua seinälle, mutta kyllä pahasti pelkään että aurinkoiset päivät ovat taas takana......sentään lohduttaa se tieto (ainakin minua) että kohta on taas joulu!
Lahjoja tulee taas kaatamalla! JEE!

[q]W:
Voi voi....sinne se kesä meni jo.....*nauru* sori kaikki, taidan maalata pirua seinälle, mutta kyllä pahasti pelkään että aurinkoiset päivät ovat taas takana......sentään lohduttaa se tieto (ainakin minua) että kohta on taas joulu!
[/q]Ootko varmasti ollu niin kiltti,et tulee kaatamalla?*wrn*

Ja muuten, sit on taas KEVÄT! JEE!!! *jiihaa**jiihaa*

Mut sit.....on....taas....syksy.....aina vaan...eli pointti? pointti että kyllä niitä aurinkoisia ilmoja elämään mahtuu ilman oikeaa aurinkoakin, enkä tarkoita solariumia vaan elämää!!!!

[q]Pinxu:
---
W:

---
Ootko varmasti ollu niin kiltti,et tulee kaatamalla?*wrn*
[/q]

Mä oon ollu tosi kiltti poika......*blush**enkeli*

[q]W:
---
Pinxu:
---
W:

---
Ootko varmasti ollu niin kiltti,et tulee kaatamalla?*wrn*

---

Mä oon ollu tosi kiltti poika......*blush**enkeli*
[/q]Varmaanki kokenu sit paljon tota \”antamisen iloo\”*naur*

[q]Pinxu:
Varmaanki kokenu sit paljon tota ”antamisen iloo”*naur*
[/q]

Jep! olen koittanut kovasti antaa kaikille kauniille naisille....*slurps* luulisi että pukki olisi oikein ”onnellinen” kun olen näin hyvä sydämminen....*nauru*

[q]W:
---
Pinxu:
Varmaanki kokenu sit paljon tota ”antamisen iloo”*naur*

---

Jep! olen koittanut kovasti antaa kaikille kauniille naisille....*slurps* luulisi että pukki olisi oikein ”onnellinen” kun olen näin hyvä sydämminen....*nauru*
[/q]Taitaa se pukki jättää sulle perinnoks ton nimikkeensä*rebs*

Nyt kun syksy alkaa pikkuhiljaa uhkaavasti painaa päälle, niin kesän tapahtumien jälkipuinti alkakoon. Eli siis mitä teille jäi mieleen kesästä -04?

Itelle tää kesä oli aivan mahtava. Siitä suurin kiitos kaikille ihanille vanhoille ja uusille tuttavuuksille. Erityisesti tehiksille *sydän* Päällimmäisenä jäi mieleen tietysti Unityt x 3 *sydän*,valtavan ihanat Ihanat Ursulassa *plur*, puistossa lötköttelyt hyvällä porukalla, unohtumaton kaupunkijuhannus *nauru*, lasten leikkipuistossa härväilyt kaatosateella (kiitos Keeerin *sydän*) ja niiiiiin monet muut asiat... *sydän*

O