Fea - Untitled ( freeform )

Back to biisit ja remixit O

tuli väkerrettyä uusi raita.
linkki

jos ei suoraan soita niin biisi Untitled

Tyylinä siis freeform:mainen mäiske.

Tuolta sivulta löytyy myös mun ensimmäinen ikinä valmiiksi asti viety biisi. Alien Essence

Yo Maan! Laitetaanpa kuunteluun. Palautetta myöhämmin ;)

Ihan kivalta kuulosti, kuten myös muutkin biisit mitä tuolta löytyi. Jotenkin uskallan epäillä,että tästä tyypistä kuullaan vielä*jiihaa**aplodit*

meinaakohan toi mikseri olla kovinkin kauan toimimatta...*hmph*

Taas Toimii

[muokattu 16.7.2004 06:40]

Kyllähän jätkä kehittyy jatkuvasti eteenpäin hyvää vauhtia! Synth1 -pääleadi toimii älyttömän hyvin ja vitsi mä tykkään tosta päämelodiasta paljon! Biisin rakenne on ok.
Taas jos jotain pitäis sanoa niin ehkä kaipaa vähän lisätavaraa niinkuin ehkä acid-linjoja ja kunnon koukuttavia välifillejä. Hyvä kipale.

[q]Fea:
Taas Toimii

[/q]

Todellakin toimii !!

Miks mun täytyy aamulla töiden jälkeen näitä kuunnella, pitäsi mennä nukkumaan eikä \”lähtee bileisiin\”. Hyvältä kuulostaa ! taitaa olla parempi et annan sitä palautetta kun oon saanu muutaman h nukuttuu.

S.

Pablon kanssa samaa mieltä. Biisi on hyvä, mutta jotain puuttuu. Acid-vingutus ei ois ollenkaan pahitteeksi ja mitä vihaisempi, sen parempi

Hmm...tykkään kyllä tuosta melodiasta kanssa aika paljon, mutta jotain kevyen liidin viereen kyllä tarviis, jotain raakaa lihaa ja höysteeks kerma perunat. :)

O