Fiilis 6.6.2004 @ Kouvola
FIILIS @ Diva Cafe (Kouvola) 6.6.04
Levyjä soittamassa :
*Toukka
*Niki
*Djay-B
*OC
SIELUKASTA TANSSIMUSIIKKIA RENNOLLA OTTEELLA
Ystäviä, musiikkia ja chillailua...
http://www.fiilis.org
Tänne olis kyl suunnattava :) Löytyskös Djay-B-hostellista vielä tilaa? Lappeenrannan Millenniumien jälkeen tää on kuitenkin \'kotimatkalla\'
[muokattu 29.5.2004 02:07]
[q]SA-TomTom:
Tänne olis kyl suunnattava :) Löytyskös Djay-B-hostellista vielä tilaa? Lappeenrannan Millenniumien jälkeen tää on kuitenkin 'kotimatkalla'
[muokattu 29.5.2004 02:07]
[/q]
Tokihan sulle aina tilaa löytyy.. :D meinasitkos taasen yssikseen reissailla vai tuotkos seuraa?
[q]DJay-B:
Tokihan sulle aina tilaa löytyy.. :D meinasitkos taasen yssikseen reissailla vai tuotkos seuraa?
[/q]
Tuon kaikki mukanani ketä matkalla mukaan tarttuu Sun molemmat kainalot nyt ainakin on jo varattu sit
[q]SA-TomTom:
---
DJay-B:
---
Tuon kaikki mukanani ketä matkalla mukaan tarttuu Sun molemmat kainalot nyt ainakin on jo varattu sit
[/q]
Hyi Stna...
[q]Anselmi K:
---
SA-TomTom:
---
DJay-B:
---
---
Hyi Stna...
[/q]
Kaima perhana, olet pikkusieluinen...!!! *nauru**iloinen*
Taidanpa ilmestyä... mitäpä sitä muutakaan sunnuntaina tekis.
Jep Jep
Paikalla ollaan, harmittaa vain tuo Anselmin poissa olo :( Nooh luvassa taas tuttua Fiilis matskua :)
No juu... mä luulen että mä tyrkkään itteni dekkien taa jo ennenku virallinen ohjelma alkaa... saapas sen sitten näkee ja ajoissa paikan päälle saapuvat... ;)
[muokattu 4.6.2004 04:26]
[q]Anselmi K:
No juu... mä luulen että mä tyrkkään itteni dekkien taa jo ennenku virallinen ohjelma alkaa... saapas sen sitten näkee ja ajoissa paikan päälle saapuvat... ;)
[/q]
Mä arvasin ton!
[q]oc:
---
Anselmi K:
---
Mä arvasin ton!
[/q]
Se on just sitä, kun se house sormia syyhyttää
[muokattu 5.6.2004 12:34]