Connection 29.5.2004 @ Joroinen ug

Back to tapahtumat O

Kanavan Lava / Joroinen UG
K16
21 - 04
8

Auspexx (Com.Pact Records) ISRAEL
Orion (No:Status, Destination) ROVANIEMI,
Re-Form LIVE (Electronic) LAHTI/SAVONLINNA
Lumo (Meltdown, Niitty) TAMPERE

Tänne suuntaa sitten kaikki kynnelle kykenevät *joo*. Itse olin tuolla viime vuonna ja, vaikka epäilinkin tapahtumaa tuon K-16 jutun takia, niin voi kyllä sanoa, että oli hyvä reissu. Re-Formin pojathan tekee jo sinänsä tuon tapahtuman kokemisen arvoiseksi. Onpahan tuolla tarjolla tuota psykempää menoakin, jota nykyisin harvemmin kuulee

Jiihaa, meitsikin takasi Suomessa.

Ja kyllähän se olis tarkotus iskeä kaikille naula päähän näissä kekkereissä, elikkäs hyvää settiä on luvassa, ehkä jopa hieman parempaakin ;)

...tänne siis jos kyydit ja kaikki järjestyy... kun kerta movementin missasin ni kais se ois about PAKKO tulla re-form kerran livenä kattoo... ainakin kerran...
savo nousuun, jehjeh.

TOKI tänne on tultava! Oikein hävettää kun ei oo vielä Re-formin keikalla tullut oltua...*blush*
Innoissani odottelen *jiihaa**plur*

Tännehän on tulossa oikein kunnolla lössiä *aplodit*. Savonlinnastakin lähtee pari-kolme autollista. Viime vuodesta muistelisin. että täällä oli \”suht\” kirkas strobo ja toivottavasti tänä vuonna olisi vähemmän sokaiseva

bileet

Höh... Onko pakko olla noin kaukana, ei viitsisi tonne asti matkustaa...

[q]Fentae:
Höh... Onko pakko olla noin kaukana, ei viitsisi tonne asti matkustaa...
[/q]

Nii-iin... Aina ne bileet ei ole pääkaupunkiseudulla *vink*. Tuohan nyt on pieni matka matkustella

Isot brobsit re-formille.. mut on ylioppilasjuhlia sekottamassa kuvioita.. damn.. jos savonlinnan suunnalta kyytejä menossa ni heittäpääkä jotain infoo, jod vaikka erehtys kyytiin minä ja kapteeni liha a.k.a hene hyvittas nähdä nuo tutut re-formin pojat livenä ku on tullu hangattua levyt jo puhki...

[q]pyhimys:
Nii-iin... Aina ne bileet ei ole pääkaupunkiseudulla *vink*. Tuohan nyt on pieni matka matkustella
[/q]

Niin eihän tonne ole kuin ~300 km. Vanhemmat varmaan ilahtuisivat kun sanoisin että lähden bussilla jonnekin metsään bilettämään. Ei sitä 17 vuotiaana lähetä ihan noin vaan jonneki tuollaiseen mestaan. (Ainakaan minä *justjoo*)

O