Armoton kalsarikänni mix

Back to miksaukset ja setit O

Tässä tällänen epämääränen räpellys eilisyöltä! Laukkaa löytyy sillä meno oli kova ja päkspinnii sitäkin enemmän! Soitettu lähes suoraan locossa mukana olleesta pakista eli klasaria varmasti löytyy enemmän kun tarpeeks!

P:S. Viimeisestä raidasta mieletön respekti Epilimille ja samoin hänen koko tuotannolleen!!!

[muokattu 25.4.2004 14:27]

biisivalinnat on mun mieleen. oi niitä aikoja :)
kyllä oletkin tosiaan kikkaillut - toden totta muutama rohkaiseva ryyppy ehkä liikaa ?!*nauru*

[q]Pablo:
biisivalinnat on mun mieleen. oi niitä aikoja :)
kyllä oletkin tosiaan kikkaillut - toden totta muutama rohkaiseva ryyppy ehkä liikaa ?!*nauru*
[/q]
Ehkä kenties ja kun ottaa huomioon että väsykin alko jo painaa ja ei ollu tarkotus kuitenkaa mitää super quality tapee tehäkkään*eiei*

[muokattu 12.4.2004 16:01]

Scorpia*sydän* lisää kommenttia kun ehdin kuunnella loppuun*piis*

Aaah.. Oldies.

Niinkuin tuo Pablo-poju tuossa jo sanoski ni oikeen kunnon reipasta kikkailua.*pahis*
Oikein maittavaa menoa. Parin ennen kuulumatonta biisiä on mahtunu mukaan..

Oisko mitään tracklistin poikasta jossain vaiheessa?*vink* Kuullu olen noi biisit mutta se tunnistus sitten jää sitten sikseen.

[muokattu 14.4.2004 13:58]

ihan pimeen rentoi biisei!
klasarit rokkaa!*sydän*

Tokihan mä tiän noi kaikki piisit mut en oo viel kirjottanut mitää ja en ees muista mitä kaikkee tossa on ni pitäs nyt kuunnella itekki uusiks*blush*

[q]Galrav:
ihan pimeen rentoi biisei!
klasarit rokkaa!*sydän*
[/q]
Niin aina*joo*

kyl mä diggasin.....kivaa scrätsäystä....toimiva kokonaisuus.....ilolla kuuntelee toistekin...lisää lisää....*kumartaa*

[q]Cassu:
kyl mä diggasin.....kivaa scrätsäystä....toimiva kokonaisuus.....ilolla kuuntelee toistekin...lisää lisää....*kumartaa*
[/q]
Voips olla parempi ettei iha heti tuu*iihhih*
Oon kyllä kaavaillu iha virallista jatko-osaa tolle hard nrg classics mixille jonka julkasin viime kesänä*juonittel* Toisaalt voi olla et pukkaan taas jotai freeformii tossa kesän korvalla ulos*juonittel*

Offline!

Tää on kyl hyvä setti, oon tän pari kertaa kuunnellu ja hyvämielihän tälläsestä tulee, basso potkut on ehkä vähän liian hentoja/kevyitä mutta muuten kunnon kiksutteluu (9/10)

O