Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

hmm.. viime perjantaina 98kg.

Jeah! I'm in..

7-8 kiloo pudonnu kuukaudessa. Tästä se lähtee, viel muutama ni sit on hyvä.

[q]Jna:
---
yusu:
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

---


Mulla menee kyllä pakki aivan sekaisin noista kofeiini-tableteista. Päälle vielä paha kuvotus, njoo ehkä se sit laihduttaa ku ei tee mieli syödä mitään.
[/q]

ite syön noita laktoosittomii...voihan noita koittaa jauhaa ja sekottaa veteen, jos maha ei muuten kestä

tää urli on jo laitettu tänne, mut pistetään vielä kerran: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=19159

Huhtikuussa pitäs vähän kevätdietille ruveta, on meinaa kaikenmaailman ruoat maistuneet nyt vähän liiankin hyvin. Ei mitään yberrankkaa diettiä kiinnosta/tarvi vetää, mutta kuhan nyt kattoo hieman tarkemmin noita syömisiä ja sit vois lisätä vaikka vähän aerobista. :)

Tullut huomattua tässä, että mun ruokailu painottuu enemmän iltaan kuin mihinkään muuhun vuorokauden aikaan. Välillä ongelmana on myös ahmimishäröt, mutta nyt oon lähtenyt taistoon niitä vastaan.

Aamiainenhan on kaiken A ja O, ja mä oon alkanut nyt panostaa siihen. Aamupalaan satsaan 350-400 kcal, ja lounas myös on runsaskalorinen.
Ennen aamu alkoi max. Activia-jugurtilla, ja lounaallakin kituuttelin about 200 kalorilla jos silläkään. Illalla sitten tietty kotiin päästyä tuli naposteltua ensin (kun ruoanlaitossahan menee niin kauan, että sitä ennen pitää saada jo jotain koska on niin kova nälkä) ja myöhemmin sitten vain "mörssättyä". Vähän riippui kyllä päivästä, mutta pääasiallisesti kaava meni noin.

Mun aamupalaan satsaus on ny kestäny lauantaista saakka, ja täytyy kyl kehua. Jaksan paremmin töissä (ja töihinkin myös), eikä illalla oo tullut naposteltua mitään isoa. Jotain hiilaripitoista oon syönyt, hedelmää tai leipää tms.

Toivottavasti painokin lähtis taas hipumaan alas päin :))

[q]William-78:
Haahaa, rasvaprosenttini näytti vkloppuna digitaalisesti mitattuna 4.6% ja painoa nyt olen 2kk tiputtanut about 10kg, joten hyvin luistaa.....pari kiloa viellä niin elämääni paistaa aurinko jälleen. Tämän innovoittamana toivotan kaikille hyvää diettinkiä ja sitäkin parempaa kevättä!
[/q]

noilla rasvoilla pitäis perseessä näkyy kutsit

[q][Nuclear]:
Mä en oo kyllä oikein ikinä ymmärtäny lisäravinteiden käyttäjiä, omasta mielestäni homma menee sillon liian totiseksi ja ainoa liikunnan päämäärä on vain näyttää paremmalta sen sijaan, että siitä tulisi myös hyvä fiilis (vai tuleeko se ravinteita käyttävillä sitten siitä, että näyttää paremmalta?). Ne ketkä noita mömmöjä käyttää niin oisin kiinnostunu teijän mielipiteistä tästä asiasta. Kait sitä itekin vois joskus kokeilla ja kattoa onko omat ajatukset ihan vain mielikuvituksen tuotetta...
[/q]

Ei noi lisäravinteet mitään mystisiämömmöjä ole. Niitä samoja aineita, joita saa normaalista ruoasta. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi heraproteiini ja malto. Noita käytän palautusjuomassa, koska ne imeytyy paremmin ku normaali ruoka. (palautuminen on nopeempaa).. jos käys punttisalilla ja haluu lihaksia, nii miksi ihmeessä ei käyttäis noita?

Sit on tientekin näitä kusetustuotteita, joita ostaa tyhmät ja tietämättömät

[muokattu 26.5.2004 14:20]

[q]Lene:
Pitäisi saada toi peppu pois, mutta se vaan kasvaa vaikkakin kiinteytyy myös. Mitenkäs sen saisi pienemmäksi? Älkääkä sanoko, että tee kyykkyjä, koska se tässä pahin aiheuttaja taitaa ollakin.
[/q]

Läskit lähtee laihduttamalla. Voi jaloille tehdä muitaki liikkeitä, ku kyykkyä. Syväkyykky kasvattaa ainakin persettä, mut kyykyssä voi tehä osatoistojakin (ei laske alas asti). Smith-kyykky ja hack-kyykky toimii hyvin etureisille. Kannattaa rohkeesti tehä muitakin liikkeitä, kuin reidenkoukistusta, reidenojennusta ja annan-en-anna -laitetta (lähentäjä/loitontaja ;-)

[q]alien:
Ja sit tietty siitä ruokavaliosta voisitte valistaa tyhmää. Älkää unohtako myöskään kertoa, kuinka paljon käytätte testosteronia, dekaa, vinstroo yms, mitkä todellakin ovat tunnettuja teidän harrastusksisanne. TOSIN tehän olette ihan hyss hyss, niistä asioista, koska
[/q]
http://www.pakkotoisto.com rekkaat tonne, niin pääset lukemaan bodareitten roinakuureja.

[q]D) ne EIVÄT TODELLAKAAN OLE REHELLISTÄ URHEILUA, koska siinä miehestä tulee ”monta miestä” ja hän saa monen miehen voimat. Ai niin, onhan niitä naisiakin :) [/q]

huippu-urheilu ei ole rehellistä.

[q]purrr-:
---
yusu:
---
purrr-:
Karkkia ja kaikkea makeeta saa syödä jos tuntuu siltä.

---

Ei saa, jos haluu oikeesti saada jotain tuloksia

---

Voi syödä jos pysyy kohtuudessa. Tarkoitin sitä ettei esim. 5 kg painonpudotus tarkoita karkkilakkoa, tietysti mitä vähemmän karkkia syö, sitä vähemmän niitä kaloreita kertyy.[/q]

tarkotin vaa, että jos tekee mieli dokata joka viikko ja puputtaa karkkeja pitkin päivää, niin ei se homma silloin toimi (ainakaan pidemmän päälle..tai riippuu tietenkin tavotteista)

Karkkipäivä kerran viikossa kuulostais kohtuulliselta


[q] purrr-:
---
Elämästä on lupa nauttia. Tää on turhan lyhyt kiduttaa itseään.
---
yusu:
Jotkut nauttii siitä, että syö 3kg suklaata päivässä ja toiset taas nauttii siitä kun rullaluistelee 2h lenkin ja rehkii hulluna punttisalilla

---


Tietysti, mutta se mihin mä pyrin oli se, ettei joku kammottava kaalikeittodietti sovi pidemmän ajan ruokavalioksi, vaan elämäntapojen ja asenteiden PYSYVÄ muutos (ellei ole tarve laihtua esim. johonkin tiettyyn vaatteeseen *nauru*).
[/q]

Ite en lähtis mihinkään kaalikeittodieetteihin, vaan söisin hyvää ja terveellistä ruokaa. Kuten tosta pakkotoiston tekstistä kävi ilmi, että ei niitä paskoja ruokia tartte dieetilläkään syödä

[q][Nuclear]:
Onko siis ihan terveellistä korvata normaalia sapuskaa pillereillä ja erinäisillä jauheilla?
[/q]

Ite en oo korvaamassa mitään, vaan ne on nimensä mukaan LISÄravinteita..no okei, illalla saatan vetää proteiinijuoman, jos rahkat on loppu :)


[q]Itse en ainakaan syö juuri kauheesti enempää silloin kun treenaan eli ku salilta tulisin himaan niin vetäisin tonnikalapurkit ja raejuustot naamariin vaan sen takia, että lihakset kasvais enemmän. Toi kuulostaa omiin korviini siltä, että elämää aletaan elämään oman ulkonäön mukaan tyyliin ”Iik en voi nyt syödä ku tos on 3,7% rasvaa”[/q]

Jos haluu kasvattaa lihaksia, niin sillon kannattaa syödä oikein. Jotkut treenaa ku selkä on jumissa ja jotkut taas sen takia, ku siitä tulee hyvä olo

[q]Kait sitten koen ettei moinen elämä tunnu niin paljon ”elämiseltä” vaan se pyörii vaan sen yhden asian ympärillä (tosin enhän mä tiedä miltä moinen elämä maistuu). Oon ainakin huomannu useimmilla ketkä on alkanu noita lisäravinteita vetelee niin heillä vaan nälkä kasvaa syödessään, koskaan ei oo tarpeeks lihasta ja aina vaan pitäis saada lisää. Herää vain kysymys et onks sillon homma menny jo överiks...
[/q]

Elämäntapahan tosta bodaamisesta tulee :)

[q]JustinSane:
Ei muuta ku kaikki vaan piriä kiskomaan, laihdutuslääkkeeksihän se alunperin kehitettiinkin sitä vaan muutaman viikon kuuri ni kyllä kilot karisee
[/q]

En tiedä kehitettiinkö se nyt ihan laihdutusta varten, mutta jenkeissä sitä on ainakin käytetty laihdutuslääkkeenä. Nuhaan ja keskittymishäiriöihin sitä ainakin käytettiin 1930 luvulla

edit: rasvaimu + DNP jos haluu laihtua

[muokattu 27.5.2004 14:41]

[q]alien:
---
yusu:
huippu-urheilu ei ole rehellistä.
---
Niin, koska sinne eksyy niitä, jotka eivät kilpaile ”omana itsenään”?
[/q]
kaikkihan ne on natuja, kun eivät ole jääneet kiinni. Ja jos jäävät, niin silloin joku on tunkenut vahingossa nappeja kaakaon sekaan.

edit: menee vähän nyt offtopikikx, mutta menköön ;-)

[muokattu 7.4.2004 10:29]

[q]pyhimys:
Ongelma nro. kaksi: rullaluistelu on itselle = itsemurha
[/q]

Jarruttaminen on kyl pirun vaikeeta alussa. Ei oikein kroppa pysy tasapainossa, eikä saa kunnolla tehoo jarrutteluun. Luistelun ainakin oppii suht nopeesti, jos on jäällä vähääkää luistellu.

Ite ku luistelen, niin sillon mennää yleensä _kovaa_ ..pari pahaa tilannetta on tullu, ku autoilijat ei tajuu kuinka kovaa noilla peleillä pääsee ja et niitä ei pysty pysäyttää hetkessä. Eli kannattaa ennen risteystä hiljentää vauhtia ja tarkkailla, ettei autoja tule

pitäis ehkä tota syömistä snadisti tsiigaa, ku painoo tullu taas joku pari kiloo lisää

[q]alien:
---
yusu:
oliko toi mulle?

---


ei suoranaisesti, enhän mä edes tiedä kuka sä oot
[/q]

no hyvä ettei ollu

[q]sativa, 29.7.2009 13:38:
---
Lyylikki, 29.7.2009 13:29:
Tulipa muuten mieleeni, että mitä älyttömiä dieettejä te tiedätte?

kuulin sellaisesta, että syödään ihan normaalisti, kuten siihenkin asti, mutta ei juoda mitään nestettä 2 h ennen ja 2 h jälkeen aterian. En sitten tiedä, että mihin moinen perustuisi.

---


Hmmm, toi kuulostaa ettei tossa olis mitään järkeä. Aineenvaihdunta hidastuu, eikä mahalaukussa ole täytettä pitämään kylläisyydentunnetta yllä. Tai ehkä se tähtää siihen, että jos ruoka on tosi kuivaa niin ei sitä pysty paljoa syömään ilman nestettä. Ja mitä vähemmän tunkee salkkuunsa tavaraa, sitä enemmän se kutistuu *justjoo*[/q]

Mä oon kyllä kuullu sellastakin, että nestettä ei pitäis juoda samanaikaisesti ruoan kanssa vaan n. puol tuntia ennen tai jälkeen aterian ettei ruoka lillu liiassa nesteessä vatsalaukussa (ilm. vaikuttaa ruoansulatuksen toimintaan?).

[q]sativa, 29.7.2009 13:38:

Itse olin joskus 16-vuotiaana muslimien kanssa Ramadanilla, mutta tein sen kyllä vaan siinä mielessä että pystynkö olemaan syömättä niin pitkiä aikoja kun miljoonat "muhamettilaisetkin" pystyvät. Ei se kivaa ollu ku huippas ja palelsi iltapäivisin, mutta neljä kiloa lähti.
[/q]

Harvalla (muslimilla) muuten tippuu paino ramadanin aikana kun öisin ja aamuisin on hillittömät mässäilykestit.

[q]kinderi, 13.1.2010 10:21:

Muuten joo, mutta mä en yksinkerasesti pääse. Tekee tiukkaa saada lapsenvahtia jo perushommiin niinkun esim.hammaslääkäriin menoa varten..
[/q]

Voihan niitä lihaskuntoliikkeitä tehdä kotonakin. Löytyy kaikenlaisia DVD:tä, lehdissä on vinkkejä jne. Kyllä se siitä lähtee :)

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O