Tahdotko jonkun henkilön ominaisuuden?

Back to häröily O

Kylien pepun!

[q]^petra:
Kylien pepun!
[/q]
Arvaa pyörikö tuo mun päässä...?*kuolaa*

Yhden tuttuni Viljan kasvot ja kropan... Hän on kaunis ja hoikka/timmissä kunnossa... *kateellinen*

Vaikka en ole täysin tyytyväinen itseeni en silti halua vaihtaa mitään pois, koska sen jälkeen en olis enää täysin oma itseni. Ajan mittaan kuitenki totun loppuihin pieniin virheisiin joten miksi vaihtaa?

En vaihtais itestäni mitään, mut haluisin ehkä vähän pidemmät jalat, jos on siis pakko sanoa jotain. Ja Angelina Jolie on kyl superkaunis!!!

[q]^petra:
Kylien pepun!
[/q]
Toihan on helppo hommata. Jostain luin et on olemassa valmiita proteeseita joitten nimi on ”Kylien peppu” :)

Tom Waitsin lauluääni ^____________^

Joo hämähäkki miehen ominaisuuden*hih*

Mä haluaisin kans mielelläni kauniin lauluäänen, esimerkiksi Björkillä on ääni joka ei ole tästä maailmasta. Tykkään myös Beth Gibbonsin ja Shara Nelsonin äänistä.

Jennifer Garnerin kropan jos sopii... klääh

Proteuksen lavakarisman... ;)

Greg Capullon piirtotaidon!

Diego Maradonan jalkojen koordinaatio ja peliäly...

John Holmesin peniksen

[q]tanja:
En vaihtais itestäni mitään, mut haluisin ehkä vähän pidemmät jalat, jos on siis pakko sanoa jotain. Ja Angelina Jolie on kyl superkaunis!!!
[/q]

Ne huulet ei oo kyl tästä maailmasta.

Johnny Deppin äänen ja aksentin.

Britney Spearsin mahan

James Cameronin älykkyyden ja luovuuden

[muokattu 2.4.2004 15:51]

[q]mikkihiiri:
John Holmesin peniksen
[/q]

samalla voisit sanoa moido suihinotoille

Monet ihmiset, esim. julkkikset ovat kuuluisia joistakin hyvin silminnähtävästä fyysisestä ominaisuudestaan. Pamela Andersson rintavarustuksestaan, Angelina Jolie huulistaan jne. Onko sinulla mitään pientä viehtymystä omata jollekin ihmiselle kuuluva tietty ominaisuus? Jonkun silmät, kankut, reidet, lihakset tms.?

Itselläni on aina ollut kova viehtymys HIM:in laulajan Ville Valon puheääneen. Sellaisella bassomörinällä keskustellessa olisivat varmaan neidit aika viiliä...*nauru*

Henkilön ei ole pakko olla julkimo, oma rakas/ystävä/tuttu käy yhtä hyvin.*joo*

P.S. Toivottavasti ihmiset eivät nyt oleta, että tämä on tällainen ”ei v***u, q mulla on niin iso peba”-thread. Monet vain varmasti ovat joskus ohimennen pohtineet tällaisia asioita... Kai?*ding*

O