Vincent vega Dance Hard 2

Back to miksaukset ja setit O

Tässä olis meikän viimesin mixsaus..... Dance Hard 2
Mixsaus löytyy osoitteesta

http://mezzaline.mezzasoft.com/downloads/vincent_vega.mp3

Palaute on tervetulletta!!!!

Otetaampa talteen kun ei oo miestä pariin vuoteen päässy livenä kuulemaan!

Olihan tuo ihan letkeää menoa lauantai illan ratoksi*joo* Henk koht ei enää tuo italia tyylinen pauke iske mutta oli mukavaa vaihtelua pitkäst aikaa! Teknisesti oli miksattu hyvin ja kikkojakin mukavasti seassa, tosin ihan ku oisin kuullu pientä tasojen pomppimista mutta eipä se nyt nii iso murhe ole*piis*

Voi pojat tää oli niin hyvää täst tuli mun yks uus genre....Saman laista ku Sasha F soittaa nykyään tai soitti @ Grab...Siel sois sillo semmone ihan hullu piisi misä oli Nokia tune nousussa ja sit siit tuli semmone niin vitun kimee huhu se oli sairasta....
Vaihdot ja kikkailut muuten onnistus aika hyvin täsä setis...

Olis muuten kiva tietää mist tämmösii levyjä saa...?

*sydän* aika jees! *sydän*
Ihanaa vaihteluu musaan!

Meni samantien tämä setti suosikkeihini. Loistavasti rakennettu, raivo pysyy tasapainoisasti yllä orgastiseen loppuun saakka! Tätä kuunnellessa ei enää täydy perustella itselleen että miksi pidän Vincenttiä yhtenä kovimpina tämänhetkisistä suomalaisista deejiistä.

ööö...25MB miksaus?

Kyllä, tän tyylinen jyske toimii meikäläiseen.

[q]ezzy:
ööö...25MB miksaus?
[/q]
Huomioippas äänenlaatu 48kb/s*vink*

[q]Rocca:
Saman laista ku Sasha F soittaa nykyään tai soitti @ Grab...Siel sois sillo semmone ihan hullu piisi misä oli Nokia tune nousussa ja sit siit tuli semmone niin vitun kimee huhu se oli sairasta....
[/q]joo se nokia tune biisi on aivan mieletön!! muistan kun sasha f soitti sen tranzexperiencen jatkoilla, jostain sitä enenrgiaa kummasti tuli lisää

[q]alphamagic:
---
Rocca:
Saman laista ku Sasha F soittaa nykyään tai soitti @ Grab...Siel sois sillo semmone ihan hullu piisi misä oli Nokia tune nousussa ja sit siit tuli semmone niin vitun kimee huhu se oli sairasta....

---
joo se nokia tune biisi on aivan mieletön!! muistan kun sasha f soitti sen tranzexperiencen jatkoilla, jostain sitä enenrgiaa kummasti tuli lisää
[/q]

mut mut ei sekää oo kiva et se on aina sashan seteis se sama nokia-tune..
tai enhän mä voi tietää onks se joka kerta, mut itse oon sen jo vissiin 3 kertaan kuullu sashan soittamana..

kiitokset palautteesta....! hyvä et maistuu!!!!

21,5 TRAFFIC taas uusin kujein line up tulee ens viikol......!
Rok

Vicent oon varmana kuuntelemassa sua grabissä huomenna ei oo toista kysymystäkään...

...juu ERI kiva on tuo setti... kovasti käy tanssijalkaa pakottamaan...

sweet
meikä diggaili kans, vaik yleensä en ihan tämmöstä kuuntelekkan

[q]Orfeus:
Huomioippas äänenlaatu 48kb/s*vink*
[/q]

Sääli, että tuo 48 kb/s on kyllä selkeästi aivan liian vähän.

O