Kempton Haartkoor Corpse - 185-225 bpm hardcore for the headstrong + säröä

Back to biisit ja remixit O

Suoria biisilinkkejä ei tuonne mikseriin pysty pistämään mutta tuolta löytyis jonkinnäköistä raakaa jyystöä. Huumoriakaan unohtamatta. Tutustumista vaan rohkeasti, ei ne pure, tempoa ja muka-uhoa on vaan niin perkeleesti´.
Kempton HC Corpse

eikös näitä sanota gabberiksi? yleesä ottaen biisit oli vähä turhan juustosia mun makuun, sitä samaa ku monet muut vanhat... ei oikee säväyttäny yksikään, omaperäsyyttä lisää.. sit muutama erikseen arvostelu:

boomtrack:

jostain tässä pidin mut en tie mistä, enempi samplei ehkä mukaan, tuntui et siinä oli jotai 5 raitaa meneillää vaa...

Lo Mathafkha:

tässä vokaalit oli enempi mieleen ja alun liidi parempi ku noi ikuvanhat kopioliidit... niissä meni tänki osalta hermot

Ei ollu oikeen mulle nämä
Itse tekisin jotain omaperäsempää noihi soundeihi, ei oikee jaksa kaikkien biisien kohalla kuunnella samoja sampleja...

Oli joo kieltämättä aika gabberia noi kaikki. Toi knulla din mamma oli iha levoton, meikä diggas vokalit oli ainaki iha loistavat, ja heter kalle, nu du kan höra en, kang kang, hyvä ku en tipahtanu tuolilta Noi muut ei oikee ollu mun makuu. olis tosin muutamat knulla din mammat voinu jättää pois ku meinas tullas korvista ulos, mut KÄNG KÄNG!

[muokattu 4.3.2004 15:20]

O