Idols-äänestys

Back to yleinen keskustelu O

Eiks ne ollu molemmat trukkikuskeja? Hanna voittoon!!!*aplodit*

Kumpi on kumpi, ei voi äänestää, kun ei tiiä... ehkä voisi päätellä, että se poika on trukkikuski, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Hannan mä oon jopa tavannu muutaman kerran (heh, melkein sukua julkkikselle), se on Lappeenrannasta ja liikkunu samoissa kaveriporukoissa.

HANNA ehdottomasti *aplodit*!

Jo ohjelman alusta lähtien toivonut Hannan voittavan, joten kantani o aika selkeä.. Tulen uhraamaan pari mauroa tähän äänestykseen..*aplodit*

mä haluan ensin nähdä kun ne ajaa trukkia

*ding*Jaahas Kumpikin on pirun hyviä eikä mulla ole omaa suosikkia enää kun Tuisku putos pois heh heh*nauru* mulla on kyllä sellanen kutina että Hanna saattaa täpärästi voittaa??????*nuotti**nuotti**nuotti*

Sanotaan nyt, että toivottavasti se Hanna voittaa, koska Jani voittaa vaikka häviäisikin tämän finaalin.

Oma mielipide on et Jani voittaa koska musta Hanna ei laula puhtaasti mut tosiasiahan on että
Hanna sen kuitenki voittaa...

hanna tietty.. alkukarsinnoista asti oon tienny että se voittaa. sori että pilasin teidän jännityksen, mut faktat on faktoja.

Hanna on valovoimaisempi. Hanna voittaa.

[q]Epailija:
Sanotaan nyt, että toivottavasti se Hanna voittaa, koska Jani voittaa vaikka häviäisikin tämän finaalin.
[/q]

Aika hyvin sanottu. Mun sympatiat ovat kyllä Janin puolella, koska en ole eläissäni nähnyt nöyrempää miestä. Hän on myös selkeästi musikaalisin, eli ihan varmasti löytyy hommia vaikka tämä nyt jäisikin väliin. Noi on kuitenkin suolarahoja, ja eikös Englannissakin se kakkoseksi tullut tehnyt jonkun suuren hitin (ellen nyt väärin muista)?

Jani = tasapaksu keskitien suomirokkari

Hanna = rohkea ja seksikäs rockmimmi

Tuomio: Ei noista ole pop idoliksi

[q](_I_):
mä haluan ensin nähdä kun ne ajaa trukkia
[/q]
*tipahti*

Hanna lauloi viime viikolla _huonosti_, eikä se kohuttu seksikkyyskään ole oikein mistään kotosin. Jani sentään laulaa hemmetin hyvin, jo IMO se on karismaattisempikin. Mut ei noista kummastakaan huimaksi staraksi ole..

voitto tulee lappeenrantaan!!

toisealta tollanen rokkimeininki ei vois vähempää kiinnostaa..

En ole katsonut idolsia kuin kerran ja silloin ainakin Hanna oli parempi ja varmaankin voittaa kisan.

Idols... ilmeisesti siis pyörii vieläkin
Tämä minun äänestäminen on yhtä hyvällä pohjalla kuin viime vaaleissa, mutta että naiset ovat kyllä lähellä sydäntäni

Toivottavasti Hanna, mieluummin mä sen kuvia lehdistä kattelen *kuolaa**nauru*

Ihan sama...No ei ainakaan se Koko Kansan Anssi Kela- wannabe Jani*igor**justjoo*

No, kumpi voittaa? *nuotti**nuotti**nuotti*

edit: ammattinimikkeet yhdenmukaistettu, opastavat nimet lisätty...

[muokattu 9.1.2004 15:05]

O