Oudointa mitä olet tehnyt bileissä

Back to yleinen bilehöpinä O

No kerran lähti taju...
On se mulle outoa, ku ei mulle yleensä noin käy bileissä*nauru*

Näin alottelevana bilettäjänä en oo oikeastaan pahemmin mitään tehny, vaan olen jotenkin yrittäny pitää itteni ruodissa. Ehkä in the future

Pussannut miestä, ottanut piiskaa, ollut dominan käsittelyssä, tanssinut tekemällä haarahyppyjä, tehnyt muutenkin kaikkea tyhmää. Ja mikä parasta, aina on ollut hauskaa eikä tälle häröilylle näy loppua.

halunnut kotiin

en oo tehny outooo.. mut joutunu outouden uhriks ku joku WAMELO heitti bileis lattialta rautatangolla mua päähän..*dissaa* siinä tas joku viuvau ääliö mietti mitä teki prkl..

hmmh... en tiedä oudoimmasta, mut tyhmimmästä... *pahis**nauru**hih**vink*

mikä määritellään oudoksi?

-tanssinu hennan kengän kanssa + nuollu sitä..
-tanssinu sohvien päällä..
-illuissa tanssinu hitaita mussun kanssa ..*vink**plur*
-ollu mukana aamu bileissä disko jumpassa..*nauru*
-saanu / antanu piiskaa
-laulanu muumi lauluja
-leikkiny iloista matoa..
-itkeny keskellä tanssilattiaa
-saanu lämpöhalvauksen nii et taju lähti
-nukkunu parisen tuntii sohvalla ja jatkanu sit virkeempänä uudestaan bilettämistä

tää mun lista vois olla loputon varmaan.. mut aina ollu hiton hauskaa..*iloinen*

En ole tehny bileissä ikinä mitään outoa tai edes käyttäyny hassusti

Eipä näistä kannata varmasti multa kysellä, kaikki tutut ja tuntemattomat varmasti muistaa mun hörhöilyt paljon paremmin. Luultavasti ovat vaan niin kilttejä ihmisiä eivätkä viitsi nolata meikäläistä jokaisen kääliö-illan jälkeen (joita nyt tässä on siunaantunut aika monta putkeen)...

On tullut tehtyä aika lailla kaikkea outoa ja erikoista mutta joka kerta on ollut hauskaa.
Suurin osa mun tempuista on tallentunut kamerallekin

jaa-ha...tää nyt ei ehkä ole hyvä myöntää mut...
-laulanu kaivohuoneen oven edessä pienen pientä veturia ihan vitun lujaa
-törmännyt kaivon oveen pari kertaa, en nähny ovea.
-kutitellut kaikkia ihmisiä leuan alta
-juossu ympyrää ja huutanu
-kontannu ja ettiny maitotonkkaa
no joo....en kehtaa kertoo enempää...tässä ne siistimmät jutut...

Rakastellut.

[q]slimrave:
Rakastellut.
[/q]

Mitäs outoa tossa nyt on? Rakastelu on kahden ihmisen välinen sangen luonnollinen asia, josta on outous kaukana tai sit mun elämässäni tapahtuu outoi asioita harva se päivä.

Kerran pyörryin bileissä. Tosin pyörtyily on allekirjoittaneelle muutenkin aika yleistä, ettei sinänsä mitään.

Bileitä järjestäessä sattuu kaikenlaista kummallista. Yhden kerran toimin juomanarikkana noin 2 tuntia.

Mä oon toisinaan erehtynyt tanssimaan.

Viime Säteissä istuin kaverini Pablon kanssa yläparvella
kuuntelemassa musiikkia. Muistaakseni Ioni soitti jottain aivan törkeen hyvää biisiä..
Sapis tuli siihen ja lausu nämä unohtumattomat sanat.
”Jätkät istuu siinä kuin jossain elokuvateatterissa.”
Sillä hetkellä tajusin, että en ole tapani mukaan joraamassa ihan täysii. Oudointa oli se, että tajusin pousaavani ensimmäistä kertaa bileissä.
*nyyh**nyyh*

Soittanu melodypops-tikkarilla kaverin kanssa lasten lauluja hesperian rappusilla
...en nyt tiiä onko se niin outoa mut enpä oo kyllä monen ihmisen nähny samaa tekevän...ja se oli kivaa

[q]keijukainen:
Soittanu melodypops-tikkarilla kaverin kanssa lasten lauluja hesperian rappusilla

[/q]

tätä kyl en ihan heti unoha... oli kyl hauskaa kuunella teijän konserttia siinä... onnex se parani loppuu kohti.. harjoitus tekee mestarin...
muistakaa mulle vippi seuravaan konserttiin.. lupaan fanittaa ihan täysii..*nauru*

[q]Unity(f):
---
muistakaa mulle vippi seuravaan konserttiin.. lupaan fanittaa ihan täysii..*nauru*
[/q]

Tietysti Eihän me nyt meidän fania unohdeta *iloinen**nauru*

Mikä on oudointa, mitä olet tehnyt tai mitä sinulle on tapahtunut bileissä (bileet tässä kontekstissa = klubi/reivit, ei siis mitään kotibileitä tai kaverin tupareita). Irccasitko kommunikaattorilla keskellä tanssilattiaa, värjäsit hiuksesi bilepaikan vessassa vai tanssiko letkajenkkaa Proteuksen soittaessa humppaa?

(Klubituksen käyttäjät tuntien tarinaa pitäisi riittää.)

O