SINKKU[LUUKKU]BILEET
Ensimmäinen (lue epätoivoisin *nauru*) ilmoittautuja ja mahdollinen co-host-nakkikone on kulmakunnan ystävällinen Epailija.
Mä otan sit sen sohvan siitä pöydän vierestä ja keskipaikka nimenomaan, vierelle saa tulla kaksi kaunista naista sit Niin ja kolme syliin
Juu mut mä tuun ehdottomasti jos vaan mut päästetään sinne
[q]hallucinogen:
Mä otan sit sen sohvan siitä pöydän vierestä ja keskipaikka nimenomaan, vierelle saa tulla kaksi kaunista naista sit Niin ja kolme syliin
Juu mut mä tuun ehdottomasti jos vaan mut päästetään sinne
[/q]
jokos sä oot taas sinkkuna? http://pr0ton.p0x.net/sekalaista/smileys/lol.gif
Pistetään korvan taakse.
En mä vielä mut kyllähän mä ehdin vielä
Näyttää lupaavalta ... mutta miten saada naisia paikalle *täh**nauru*
Bonuskrääsällä? Jokaiselle paikalleilmaantuneelle naishenkilölle ilmainen... ööö... juttu, joita saa halvalla paljon. x)
jos sä tarjoat niin toki
[q]-x-:
Näyttää lupaavalta ... mutta miten saada naisia paikalle *täh**nauru*
[/q]
Kerrot vaan kaikille et MÄ oon siellä *vink**sydän*
Jos sä kerrot, mistä saa värikkäitä hiuspinnejä tms. tukkuhintaan, niin saatan harkita.
Siis alustavasti ilmoitettakoon Hallmarkin etkoiluksi 23.8. (ja toivotaan että mahd. moni sinkku - ja muitakin toki - pääsee paikalle)
NAISILLE ILMAINEN SISÄÄNPÄÄSY
(joo ja miehille kanssa)
[muokattu 11.8.2003 14:02]
Miehille ei kannata sisäänpääsyn suhteen luvata mitään, ettei tule väärinkäsityksiä.
siis jooh, itse ainakin olisin tulossa mukaan. naisia ois kiva saada kans mukaan, muuten menee aika sairaaks jos luukussa on vain sinkkumiehiä
[q]Angelus:
siis jooh, itse ainakin olisin tulossa mukaan. naisia ois kiva saada kans mukaan, muuten menee aika sairaaks jos luukussa on vain sinkkumiehiä
[/q]Jos sillon ei kiinnosta, niin se on vaan viinan puutetta.....
viina sikseen, sieniä mulle!
Sieniä ei tarjoilla kuin korkeintaan minun pilaamassani salaatissa.
Tosin jos bileet ovat 23. päivä, niin allekirjoittanut joutuu jättämään pirskeet väliin.
kröhöm ... nämä on sitten sivistyneet aikuisten bileet, joissa käyttäydytään ja keskustellaan asioista
paitsi että ruumiintarkastukseen ovella joutuvat vain herkullisimmat yksilöt ja viinaakin saattaa olla tarjolla kohtuudella
Tämäkin voisi alustavasti ilmoittautua *nauru**hih**vink*
Ja kyllähän sinne naisia saadaan. Jos vaiks sovitaan et jokainen tulee kävellen viimeset 500metriä sun kämpillle -x-, ja pokaa nainen matkalta. Raahaa vaikka hiuksista sitten jos ei suosiolla tule.. Eli tämähän on vaan järjestelykysymys... Okei, hieman epätoivosta.. *enkeli**sydän*
[q]Angelus:
Naisia ois kiva saada kans mukaan, muuten menee aika sairaaks jos luukussa on vain sinkkumiehiä
[/q]
Mitä turhaa! Eiköhän sitä poikaporukallakin pärjää. Juodaan viinaa ja loppuhuipennuksena suklaajuna, houkuttelevaa eikö ?
NO NIIN
SINKKURISTEILY LUVASSA
alustavasti torstai 2.10 - lauantai 4.10 Tukholmaan
ilmotkaa PIKAISESTI minulle jos haluatte mukaan
[muokattu 28.8.2003 13:44]