Mauro Picotto nyt keväällä

Back to tapahtumat O

Heii, mites kun tonne mr. Picottoa kuuntelemaan on se
iänikuinen 20v., niin kuin tarkkoja ne siellä ovella on? Itse
nimittäin olen 19v. ja sinne olis kiva päästä...

luota voimaan ja usko pääsyyn. hanki tietty lippu ajoissa ni etköhän säkin sinne pääs *cool*
Ja totta puhut sinne me kaikki mennää ku on niin nannaaa

Mauro Picotto on periaatteessa aika hyvä, milloin ja missä soittaa?

nimenomaan. missä ja milloin?!? minä tahdon myös :)!

enpä usko että taaskaan jaksaa olla niin tarkkoja sen iän suhteen.. se o mun mielestä lähinnä semmoinen karkoite va...

mikäli paikka on hesperia, voi hyvinki päästä ilman papereiden kysyntää sisään. pileet siis colorssin godskitchen 3.5. :)

Kyllä meitä hemmotellaan tänä vuonna aivan liikaa näillä stara esiintyjillä...

sinne siis

...toivotaan että on onnea matkassa :D

toivossahan on aina hyvä elää..=)

Niimpä niin.. sinne siis

slush pikkunenkin tulossa *nauru**iloinen**plur**hih*?

slush meinaa kans vai?? siistii... pääsee kiusaamana sua...hehh..*ivallista naurua*.... no ei nyt kai..=)*iloinen**pahis*

Onpas kiva*iloinen* ! Mulla on just synttärit seuraavana päivänä*plur*
*************Mauro varmaan tule tänne just sen takia että mulla on synttärit!******

koko kevät täynnä kauheesti kaikkea kivaa.............................!!!!!!!*purr*mauro piccottolta kevyttä hillumistrancea...celebration generation- isra-trancea ja hörhöilyä.......plus sitte margaret dygas diepissä sunnuntaina(JO)...voi meitä....*nauraa*

Muistaakseni toi Picotto esiintyy samaan aikaan Club Unityn avaisten kanssa.
Ei tee ainaskaa mulla vaikeeta valinnan kanssa, cu @ club unity.*pihkassa*

Ei millään pahalla, mutta kevyttä hillumistrancea saat etsiä jostain muualta, Picottohan soittaa suurimmaksi osaksi teknoa ja muuta sellaista vähän rankempaa. Hän on jopa julkaissut Nukleuzilla matskua.

Paljonko se mahta maksa*täh*? Ja mistä liput? Kannattaako osta ennakona? Kertokaa joku pliiz*iloinen*

Picotto soittaa hesari klubil ja liput tais olla ennakkona 13 euroo (esim. street beatista)
Nähdään siellä!!!!!!!!

O