girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...
tykkään kaikist _o)
JaikS! *hih**sydän**sydän**sydän**sydän*
Poikaystäväni mielenrauhan säilyttämiseksi pitänee vastata että ihan perushetero oon...
Avernian:[q]ainakin mun kokemuksen mukaan.*hymy*[/q]
Hmm...kerropas näistä kokemuksistas..?
Panfobia:[q]Poikaystäväni mielenrauhan säilyttämiseksi pitänee vastata että ihan perushetero oon... *iloinen*[/q]
mun mielestä ainakin bi-tyttöjä on kiva deittailla varsinkin kun ne välillä haluaa kaverin mukaan
yana4000:[q]mun mielestä ainakin bi-tyttöjä on kiva deittailla varsinkin kun ne välillä haluaa kaverin mukaan *vink*[/q]
Arvasinkin, että joku heittää tän pointin kehään...
Avernian:[q]?
Eikös kaikki naiset o bi ja suurin osa miehistä väitä olevansa straight?
ainakin mun kokemuksen mukaan.*hymy*[/q]
no niin no... mä oon kyl nuoleskellu/kourinu pimua mut en mä ihan niiiiiiin_paljon niistä tykkää :=:) enköhän mäki heteropimu oo ihan.. ainaki selvinpäin
Dragonfly:[q]mä oon kyl nuoleskellu/kourinu pimua mut en mä ihan niiiiiiin_paljon niistä tykkää :=:) enköhän mäki heteropimu oo ihan.. ainaki selvinpäin[/q]
No kyllähän tyttöjäkin on toisinaan tullut pussailtua, mutta eihän se vielä bitä ihmisestä tee...
Panfobia:[q]Dragonfly:mä oon kyl nuoleskellu/kourinu pimua mut en mä ihan niiiiiiin_paljon niistä tykkää :=:) enköhän mäki heteropimu oo ihan.. ainaki selvinpäin
No kyllähän tyttöjäkin on toisinaan tullut pussailtua, mutta eihän se vielä bitä ihmisestä tee... *hymy*[/q]
no niin! siinä toinen asiantuntija.. sanos toi mun kamuille...? jooko?
olen bi. 50/50. niin outoa kuin se onkin*ding*kun joidenkin mielestä se ei oo mahdollista?vai?
Luulisin olevani lähinnä hetero, vaikka kyllähän sitä on tullut pussailtua aika paljon tyttöjenkin kanssa.. Mutta en kyllä pystyisi kuvitella esim. seurustelevani tytön kanssa..
no esim joo. Tykkään kaikista. Pojista nyt kuitenkin enemmän
Vaikka useesti nään tyttöjä, jotka on monel tapaa ihanempia ku pojat
ihuihu ^___^
Kyllä "pientä" peliä täytyy aina tyttojen kesken pitää*slurps*
Mutta sellaista tyttöä en ikävä kyllä ole vielä tavannut/löytänyt kenen kanssa haluaisin seurustella. Me naiset olemme niin kovin hankalia*blush*
Mutta voisin sanoa että mun osalta tää homma menee tohon bi osastoon..
vaeltajatar:[q]kun joidenkin mielestä se ei oo mahdollista?vai?[/q]
Miksi muka ei olisi mahdollista? Sehän vain rikastaa elämää ja antaa lisää valinnanmahdollisuuskia.
No mutta musta ei kyllä naisen kanssa seurustelemaan / seksiin olisi, siinä suhteessa olen ihan straight. Ensinnäkin sen takia, että kuten jo todettiinkin, ollaan me naiset kuitenkin aika mystisiä / hankaliakin otuksia. Ainakin ne naiset, joita minä olen tavannut. Ja seksissä mä kaipaan ehdottomasti sitä pientä [niinno enemmän tai vähemmän... *hih*] eroa miesten ja naisten välillä.
Juuh, se antaa lisää mahdollisuuksia kaikeen. mutta jotkut ovat sanoneet, että ei oo mahdollista olla 50/50 bi. Se on kuulemma mahdotonta. Aina mukamas tykkää jommasta kummasta enemmän. Mä taasen oon kokenu sen, että vietettyäni mukavaa aikaa jonkun kivan tirpan kanssa, alkaa pian tekemään mieli miestä, ja toisinpäin. Eli kummastakin tykkään yhtä paljon.*slurps**plur**slurps*
[q] Olet elävä todiste täysverisestä heteromiehestä. Joskus jopa liian "äijä" tähän aikaan ja tähän maailmaan. [/q]
Testi oli tuolla nelosen sivuilla
Jeps, ihan niin kuin testi väitti, väittäisin olevani ihan täysiverinen heteromiäs *joo**joo**joo*
Ois kyllä hienoa olla lesbo nainen: Ajatelkaa, 4 rintaa!
mutta täytyy tyytyä olemaan hetero mies
Breast Breasts hohoho! *sydän**possu*
Avernian:[q]?
Eikös kaikki naiset o bi ja suurin osa miehistä väitä olevansa straight?
ainakin mun kokemuksen mukaan.*hymy*[/q]
joku/jokin tutkimus on kertonut, että me kaikki olemme biseksuaaleja.
*täh*
Tätä topiccia jo oottelinki.
Minä olin sen nelosen testin (http://www.nelonen.fi/qaf) mukaan 26% homo eli testin mukaan "naisellinen nainen, mutta tarpeen tullen sinusta löytyy myös potkua ja uskallat pitää puoliasi miehisessä maailmassa". Eli just sellanen niinku tiesinki jo olevani. Hetero.
no nii nyt on siis tullut aika kertoa totuus ja astua kaapista ulos ellei ole jo...