Onko DJ:llä paljon naisia/miehiä?
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Onko DJ:llä paljon naisia/miehiä.
Vai onko kyseessä urbaanilegenda, että on?
Riippuu mistä roikkuu. Jos soitat jonkin naisen "tää on niin mun partybiisi"-kappaleen niin varmasti tulee keikistelemään boothin viereen ja pyytämään jatkoille. Siinä kohtaa sitten pitää vaan päättää että käyttääkö charmiaan vai tsekkaako minkä biisin laittaa seuraavaksi.
Usein kysytty rahasta ja naisten määrästä :D Urbaanilegendaa suurimmalta osaa sanon minä. Enemmän sitä tienaa keräämällä pulloja vkloppusin ydinkeskustasta ja lähemmäs pimpsaa pääsee nuuhkimalla lukossa olevien pyörien satuloita.
DJ-kurssilla Nokialla sanottiin ekalla oppitunnilla, että DJ:llä on pajon naisia.
Riippuu mistä roikkuu. Jos soitat jonkin naisen "tää on niin mun partybiisi"-kappaleen niin varmasti tulee keikistelemään boothin viereen ja pyytämään jatkoille. Siinä kohtaa sitten pitää vaan päättää että käyttääkö charmiaan vai tsekkaako minkä biisin laittaa seuraavaksi.
Niin varmaan. Kyllä komealla miehellä on naisia vaikka ei ole DJ ja päin vastoin.
Tuhansia, ellei jopa satoja tuhansia.
lähtökohtaisesti ei ole, luulenpa et sopivaan sijaan asetettua dj:tä on jopa hankalampaa lähestyä kuin normijuoppoa. toisaalta biisitoiveiden ja muun ohessa kaikkien on pakko ottaa kontaktia, joka taas antaa tilaa muille peliliikkeille.
mulla on ainakin orgiat joka keikan jälkeen. rumimpia naisia ja miehiä joutuu hätistelemään pois.
Miehiä joo riiitt... Hetkine!!
On.
rumimpia miehieä joutuu potkiin nilkoista pois :D
On.
ai miehii sekä naisii
Sähän oot DJ itsekin. Tai ainakin tossa sun nimen vieressä lukee että "DJ".
Katso ympärillesi niin saat vastauksen kysymykseesi.
jos et pillua saanu ilman levareita niin et saa niiden kanssakaan
---
On.
---
ai miehii sekä naisii
Tietty.
---
---
Sähän oot DJ itsekin. Tai ainakin tossa sun nimen vieressä lukee että "DJ".
Katso ympärillesi niin saat vastauksen kysymykseesi.
Ei mulla ole nainen kuin korkeintaan kerran vuodessa.
torttua tulee ovista ja ikkunoista
Varma tieto on, että tuhansia samaan aikaan ja kumpaakin sukupuolta. Mikä tässä meni oikein?
Mun empiirinen tutkimus on paljastanut että nais dj:t saa paljon helpommin sänky seuraa kuin mies dj:t
Mun empiirinen tutkimus on paljastanut että nais dj:t saa paljon helpommin sänky seuraa kuin mies dj:t
..ja tämä pätee myös vaikka ei dj olisikaan..
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »