unity 5.7
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
ääkkk housut on tulessa
..Käääk tukka putkella...!!
Käkäkäkääk ja tennarit ilmiliekeissä!!!
Vittu mä oon jo melkein tulessa...ei enää montaa yötä..UNITYYYY..
jonkun pitää tuoda vaahtosammutin ja sellasia tulen sammuttavia peitteitä mukaan la*nauru*
[q]milla:
jonkun pitää tuoda vaahtosammutin ja sellasia tulen sammuttavia peitteitä mukaan la*nauru*
[/q]
mä voin olla vaahtosammutin, kuola vaan lentää suupielistä
-M
TWISTER!
monelt jengi on tulos prepartyyn, et päästään pelaa twisterii?
hitto pitää jotai kirjotella kokoaja tänne ku on tylsää töis ja ajatukset lauantaissa vähän liianki kanssa*justjoo*
hei alusta siella! ei erkkoa voi missata
[q]milla:
TWISTER!
hitto pitää jotai kirjotella kokoaja tänne ku on tylsää töis ja ajatukset lauantaissa vähän liianki kanssa*justjoo*
[/q]
jos hjuva ilma niin pitää koittaa valuu joskus siihen aikaan et arska helottaa viel täysii jos sataa tai on yhtä vtun kylmä ku viimeks voi olla et joutuu tulee vast illalla..
-M
Joo, ilmoist vähän riippuu saareen saapuminen.
Mut twisterin pakkaan messiin!!
Mäki voisin pelata sitä twisterii.....ja MARK...sä tiiät sit miten jeesata kaverii ku ei kroppa taho vääntyy enää*hih**hih*
no totta vitussa wille, mut mä en välttämät voi olla varikkohenkilökuntaa jos pelaan ite...*igor* naiset saa tarjoilla!
-M
mä voin tarjoilla, tai tehdä IHAN MITÄ VAAN kunhan vaan pääsen jotenkin messiin.
nyt jos koskaan vois jumala todistaa olemassa olonsa!!
Jöpö-ti-jöö !
Joo aikaisin mestoille Erkkoa kuuntelemaan.
Toivottavasti tosiaan sää pysyy yhtä hyvänä kuin tänään.
---> http://www.isoroba.com/unik <---
[q]milla:
TWISTER!
[/q]
Rantalahti revisited
Mä ainakin osallistun twister-turnajaisiin _o/
Mahdollinen sää ennustus ...
http://www.gifs.net/animate/flash5.gif
[q]Wille:
Mäki voisin pelata sitä twisterii.....ja MARK...sä tiiät sit miten jeesata kaverii ku ei kroppa taho vääntyy enää*hih**hih*
[/q]
Täl kertaa otetaa dumari vahtii ettei kukaa fuskaa...tollasist jeesauksista diskataan!!!*pahis*
IIK
Tää juttu lähti lapasesta jo nyt... Ja lapasetkin on tainnu lähtee jo käsistä! Olis jo!
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »