M: Traktor Pro 2 (softa)

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Nyt olisi myynnissä ihan uunituore, eli aukaisemattomassa paketissa oleva Traktor Pro 2 softa!

Maksoin kyseisestä softasta noin pari viikkoa sitten 189e + postikulut (Thomannilta) ja pyydän nyt 150e + postikulut, eli halvalla lähtee jos on tarvetta kyseiselle softalle!

Yhteydenotot : marcus dot maison at gmail dot com

Ensisijaisesti myyn tätä Ouluun tai lähialueille, mutta toki posti kulkee minne päin Suomea tahansa.

postia ei tarvii, kun sä myyt vain lisenssiä. Kaikki voi ladata demon koneelle ja aktivoida avaimella sit ;D

Ja jos nyt on mikä tahansa traktorin softa entuudestaan niin upgraden saa 130 euroon.
Traktorin 1, 2, 3 tai Pro version omaavat köyhtyy hurjat 69 euroa

Ja jos nyt on mikä tahansa traktorin softa entuudestaan niin upgraden saa 130 euroon.

Tämä tosin ei taida paljoa liittyä mun myynti-ilmoitukseen? :)

---
---

Oikeessa olet. Tuskin se hallaakaan sun myynti-ilmotukselles tekee et kukaan ei turhaan ostele täysin uutta versiota.

---

---
---

---

Oikeessa olet. Tuskin se hallaakaan sun myynti-ilmotukselles tekee et kukaan ei turhaan ostele täysin uutta versiota.

Ei se tee, mutta pitäisin tämän keskustelun erittäin mielelläni sellaisena, että se liittyisi pelkästään ensimmäiseen viestiin, eli myynti-ilmoitukseeni.

Kiitos kuitenkin infosta, ehkäpä siitä oli tai on jollekulle hyötyä. :)

Ei se tee, mutta pitäisin tämän keskustelun erittäin mielelläni sellaisena, että se liittyisi pelkästään ensimmäiseen viestiin, eli myynti-ilmoitukseeni.

Kiitos kuitenkin infosta, ehkäpä siitä oli tai on jollekulle hyötyä. :)

Zorgen. Ei nyt mitään henkilökohtasta ollut. Toivottavasti menee kaupaks, paras softa mitä markkinoilta löytyy.

Jil, eipä se mitään :)

Edelleen on myynnissä, eli jos on tarvetta kyseiselle softalle niin tuskin löytyy monesta paikasta näin edullisesti, ellei sitten harrasta waretusta, mutta sitähän ei tietenkään tueta. :)

Edelleen myynnissä...

Mulla on ilmaiseksi Traktor Kontrol S4 -tilaaja lahjana saatu Traktor Pro 2, joten jos haluasin voisin myydä sen vaikka hintaan 2 € mutta en myy työvälinettä.

Mulla on ilmaiseksi Traktor Kontrol S4 -tilaaja lahjana saatu Traktor Pro 2, joten jos haluasin voisin myydä sen vaikka hintaan 2 € mutta en myy työvälinettä.

Kiitos tiedosta. :D

*toktok**lmao**lmao**lmao**lmao*

---
---

Kiitos tiedosta. :D

Joo mut onnea sulle myyntiin.

O