Tetsuo Vol.01 - Cybernetic Hardcore

Back to miksaukset ja setit O

http://damien.pp.fi/tetsuo.jpg

Re-Re-Release.. .

4info, check tracklist.
hc

tracklist:
Hellfish - Serious Evil-Shit-Mission 3 [Deathchant]
Technological Terror Crew - The Uridium Project [Deathchant]
Deep, Charismatic And Edge - Harder They Fall (Kamikazees Reprise) [Deathchant]
Technological Terror Crew - FFirehs Syndrome [Deathchant]
The Producer & Hellfish - R2 ("The Ascension Of Vengeance Remix") [Deathchant]
Rude Ass Tinker - Imperial Break [Deathchant]
The Producer - The Sirens Of Aqua Sulis [Deathchant]
Hellfish, The Producer & Skeeta - Spitting Blood [Deathchant]
Hellfish - Man Vs Machine [Deathchant]
Hardcoreholics - Oblivious [Deathchant]
Sammy - Controlled Module [Deathchant]
Hellfish [Deathchant]


lisätiedot - kuuntele

Onk tää semmost 120bpm rentoa chillaus musaa??

Täytyy koittaa

deathchant on deathchant!

Onk tää semmost 120bpm rentoa chillaus musaa??

Täytyy koittaa


Haha, tästä tulee mieleen, kun joskus -97 livuin koulupäivän päätteks lukiosta himaan, iskin Thunderdome 18 soimaan Cervin Vegoista ja seuraavaks herään siihen, kun mutsi on tullu alakertaan (oli oma kämpää vanhempien alakerrassa) ja huutaa mulle kurkku putkella: "Et mitä helvettiä täällä oikei tapahtuu?!". Olin nukahtanut siihen ihanan jumputtavaan ja tuudittavaan rytmitykseen, sit ku kaapit tosiaan ovat noi legendaariset, -95 kesätyömasseista hankitut CV E315 -mallit nii voit kuvitella mikä oli mökä.

ps. hardkvr, ....chant, chant, chant ,chant ;)

juu siis kyllä mua on aina chantit olleet lähellä sydäntä, jopa ennen proteuksen hardnrg 2 julkaisua
"no more rock 'n roll.." :D

Kiva myös kuulla että en ole ainut joka nukkui thunderdomet soiden. 16 vanhana asuin meidän omakotitalon alakerrassa ja pistin aina illalla thunderdomet soimaan tuutulauluiksi, joskus oli jäänyt repeatit päälel ja aamulla jsut ja just heräs kellonsoittoihin.

juu siis kyllä mua on aina chantit olleet lähellä sydäntä, jopa ennen proteuksen hardnrg 2 julkaisua
"no more rock 'n roll.." :D



Hehe, joo ei Harri kaikkeen nyt vaikuta, vaikka kaikkeen onkin jo vaikuttanut ;)



Kiva myös kuulla että en ole ainut joka nukkui thunderdomet soiden. 16 vanhana asuin meidän omakotitalon alakerrassa ja pistin aina illalla thunderdomet soimaan tuutulauluiksi, joskus oli jäänyt repeatit päälel ja aamulla jsut ja just heräs kellonsoittoihin.


BRILLIANT!

HAHA että muutkin nukkuu thunderdomea kuunnellen :D:D:D: xd


Siinä sitten sängyssä maaten korvalaput korvilla "There's something wrong with this house"

Edit: JUMALAUTA MIKÄ SETTI

Edit: JUMALAUTA MIKÄ SETTI


Kiitos, muistan vielä sen fiiliksen, kun tilaamani nippu Deathchanttiä saapui ja aloin soittamaan näitä helmiä. No lopputulos on tässä ja nauhasta kuuluu kaikki se innostuneisuus läpi sinä energiana, mikä noihin levyihin on tallettunut. Hyvää gabbaa.

Tuli vähän ton kanssa jammailtua että hyvää tavaraa on :D

Mistä vois saada lisää?

Tuli vähän ton kanssa jammailtua että hyvää tavaraa on :D

Mistä vois saada lisää?


Mä voin uploadaa kakkosen ja kolmosen, kun teen eka niistä tracklistit. Kakkonen on enemmän hollanti tavaraa ja lopussa sitten deathchanttiä ja kolmonen alkaa miltein freeformimaisesti ja on kokonaan deathchanttia. Käyn noi biisi kerrallaan lävitse tässä viikolla ja uppailen sitten kun urakka on valmis.

hyvää kakkaa tuo tracklisti.. kuunteluun siis!

Millon sitä uploadia :D:D:D:D?

hullu tracklisti..tää on sitä hooceeta, mikä just putoo. Kuunnellaan kuitenkin eka, vaikka jokainen noista biiseistä taitaa olla entuudesta tuttu :P

hullu tracklisti..tää on sitä hooceeta, mikä just putoo. Kuunnellaan kuitenkin eka, vaikka jokainen noista biiseistä taitaa olla entuudesta tuttu :P


Ruff love, seen?

ReivOooo...n!!!

Joutui kaivaa vähän cd kasaa ja sieltähän osu käteen käärmepää Thunderdome VII ja hämähäkki Thunderdome XII (leveää hymyä). Hämähäkit kylläkin lähtenyt kävelemään. :-/

Olen tätä thunderdome aikaa hyvinkin elänyt ja tulee mieleen ne hc dänäykset. Itselle sarja lähti käyntiin melkein heti alusta alkaen. Aina kun kauppaan tuli uusi tupla cd, niin pakko hankinta. Joutui kylläkin vanhoja antaa väliin et sai uusia kuunteluun.

Mukava kuunnella tämän päivän hard corea tai miksi se nimi nyt onkaan muuttunut, mutta rakkaalla lapsellahan on monta nimeä `.-)

rauhaa ja rentoutukaa todellakin.

ReivOooo...n!!!


Sä oot tossa niin oikeassa ettet välttämättä edes tajua sitä. Mä alotin Thunderdomeista mun teknoilut ja vol.16 on edelleen tosi kova setti ja lähellä sydäntä. Hauskempaa siitä tekee sen, että kun kuuntele tuota matskua niin ei voi olla huomaamatta miten lähellä vanha Gabberi on Rave:a. TD16:ssa ainakin rave kuuluu niin läpi kaikista sähäköistä kompeista ja percuista et alkaa väkisinkin jorailee.

En myöskään sanoisi settiäni tämän päivän HC:ksi, mikäli siis et puhunut yleisesti vaan juuri tästä setistä, koska aloitusbiisihän on julkaistu jo 1999. Tämä setti rakennettiin joskus 2004 tienoilla ja on klubbarissakin jo julkaistu pariin eri otteeseen. Siksi siis re-re-release ;)

edit:
Kiitos kaikille kuuntelijoille, sekä kommentoijille. Have fun with it *sydän*

Tää on kyl paras setti pitkään aikaan,kiitokset. :)

Tää on kyl paras setti pitkään aikaan,kiitokset. :)


Olkaa hyvä. Kuten sanottu mulla oli tuolloin tätä miksatessani ihan parasta aikaa, joten on ilo kuulla, että hauskanpitoni on välittynyt näinkin monen vuoden päästä tähän hetkeen. PLUR. *sydän*

O