Cabinet!

Back to biisit ja remixit O

Kiltamestareiden innoittamana päätettiin tehdä tulevaisuuden kuumint kabinettii! Jos meidätkin signattaisiin sitten!?

Kuunnelkaa tarkasti, et onks tarpeeks le kabinet.
breaks, jotain

lisätiedot - kuuntele

<33

Vinku pahemmin korvissa kuin dmt-nousut. taakii shittii, ehtaa hifikabarettii! meitsi diggaa.

Soinu nyt repeatilla 3 viikkoo.

mutta tämähän oli ihan kuunneltavaa. pitäisikö kabinoida hieman enemmän?

Olis kiva kuulla kabinoinnin isän, futuristin mielipide.

Jos löydän jostain tyhjän levyn niin tänävuonna vuosi vaihtuu kabinetin tahdissa!

Vaihtoehtona voi myös vaihtaa uuden vuoden kabinetissa!

Kabineteissa ne päätöksetkin tehdän!

Tää oli niin aitoa, ettei sitä erota alkuperäisestä.
Ai niin... skrätsit puuttu kokonaan, joten siitä miinuspiste, eli 9/10 pojoa.

Tää oli niin aitoa, ettei sitä erota alkuperäisestä.
Ai niin... skrätsit puuttu kokonaan, joten siitä miinuspiste, eli 9/10 pojoa.

Puuttuu myös bpm muutokset! 8/10

Tämä on liian hyvää ollakseen kabinettia ;( Mä ainakin luulin, että kabinet ilmaisua käytetään jos biisi on p*skempaa kuin p*ska..

Cabinettia jopa Valkoisessa talossa?!

http://www.mlive.com/news/kalamazoo/index.ssf/2008/12/interactive_feature_meet_presi.html

Cabinet world domination :mad:

Not everyone understands kabinetti, it's a spiritual thing, a body thing, a soul thing...

Ei mielestäni vielä kunnon kabinointia. Vielä vähän enemmän yritystä, niin kyllä tästä kabinetti-kamaa saa. Hyvä alku jo, tosin! Mutta se on sama kuin koittaisi olla seuraava Mozart... Ja mielestäni on ihan oikeutettua puhua Mozartista ja kabinetista samassa yhteydessä!

Voisit melkein lähettää demon [:[[ Kabinetistien Killan ]]:] Ministeriöön! Osoite on..., öööh, ÖÖÖÖH

Olen imarreltu. :)

Alkuperäinen ääni:

http://misc.bonekobrothers.com/DjRobinHuudi-UusivuosiLivesettiPart2.mp3

täähän on soinu jo isommissaki bileis...ainaki eile jo tanssi hovis

Oh noez! Onko kabinetista tullut jo mainstreamia? Pitääkö minun nyt tehdä, kuin Sex Pistols aikoinaan ja punkin nimessä muuttaa Lappiin asumaan? Ai niin, mut niin mie teenki.. x)

O