Haluatko Moderaattoriksi?

Back to klubitus.org O

FOR TEH HORDE!

mod: mut siis ihan hyvä et näitä haetaan lisää ;)



Ehdotan Juhgua.


---

---


Ehdotan Juhgua.


Komppaan

akir0, Ezzy, Individual, Homegrove. Kaikkiin pätee ainakin samat, eli pitkä kokemus nettielämästä ja ainakin mun mielestä asiallisesti käyttäytyviä kaikki. Joo Bio olis kans ihan OK mode. Ja mikke.

Bio, lähes aina viilipyttymäisen viileä, eikä lähde turhia höntyilemään..

Ei toi Jussiskaan huono vaihtoehto olisi.

akir0, Ezzy, Individual, Homegrove. Kaikkiin pätee ainakin samat, eli pitkä kokemus nettielämästä ja ainakin mun mielestä asiallisesti käyttäytyviä kaikki.


Kiitos luottamuksesta mutta mulle toistaiseksi riittää Bedrocking moderointi. Vakio opit voisin ottaa ircissä kyllä. :D

MiNÄ HAALUN!

MiNÄ HAALUN!

Kannatetaan!


Ehdotan Juhgua.



Komppaan

--Mumuli



Olipa paska idea. Jos olisin moderaattori, niin tuosta hyvästä bannisin teidät molemmat.


---

Ehdotan Juhgua.
---


---

Komppaan

--Mumuli
---


Olipa paska idea. Jos olisin moderaattori, niin tuosta hyvästä bannisin teidät molemmat.


Komppaan.

Mä oisin hyvä mode! Kaikki huume- ja housetopicit pistettäs välittömästi BÄNNIIIII!!!!

Mikke joo!

mä meinasin eka ehdottaa domia mut joku olis voinu luulla et trollaan

"pitkä kokemus nettielämästä".
http://www.popularasians.com/forum/images/smilies/whip-smiley.gif



Ton läpän voi jo melkein ottaa vittuilusta :DDD

1.B
2.C
Mikä on moderaattori? :D

Ehdotamme Tanja Kapelaa! On tehnyt suomalaisen sananvapauden eteen hyvää työtä!



Nopeasti kutistuva 7 vuotta sitten innovatiivinen sosiaalisen median verkkopalvelumme etsii staattiseen tiimiimme uusia moderaattoreita! Tarjoamme joskus muinoin nuorekkaan ilmapiirin sekä takarivin paikan haastavien ja vastuullisten tehtävien parissa! Työ on itsenäistä ja oma-alotteista, palkkana saat lähinnä kritiikkiä asiakkailtamme. Myös asiakastyytyväisyys, Internet ja Web 2.0!

Edellytämme Sinulta kykyä objektiiviseen mutta positiiviseen ajatteluun, provokatisoitumattomuus katsotaan eduksesi!

Vastaamalla oikein allaoleviin kysymyksiin olet askeleen lähempänä mahdollisuutta päästä oikeinvastanneiden alati kasvavaan joukkoon!





Mikäli vastasit tai et vastannut ylläoleviin kysymyksiin, lähetä moderaattoriehdotuksesi tähän topikkiin.


Ajan X kuluttua arvovaltainen raatimme (=minä) valitsee vapaaehtoisten joukosta yhden tai useamman epäonnisen voittajan.

O