Pussy 7v 18.6

Back to tapahtumat O

Olipas lystiä! Odotetusti illan pisimmän korren veti Ian Ossia, jonka setti oli muutamia ällövoksuja lukuunottamatta kautta linjan todella maistuvaa ja ennenkaikkea todella taitavasti rakennettu. Mä oisin oikein mielelläni kuullut settiä vielä pari tuntia lisää...

Guy Gerberin live ei herättänyt sen kummenpia tunteita; alkupään biisit olivat ehkä hieman sekavia ja lopussa tuli pari osuvaa valintaa. Orkidea soitti mun makuun vähän turhan poppia soundia, joka ei oikein napannut.

Bileet olivat kokonaisuutena todella jees ja on todella sääli, jos tälläisen iltaman jälkeen Pussy joutuu tekemään paluun nihkeään Feveriin. Studion oma tekniikka on toteutettu oikein mallikkaasti; ääni soi hyvin ja sopivalla volyymilla koko illan ja valot olivat näyttävät.

Isoimmat miinukset napsahtavat "muotinäytöksestä". Juontajien muka hauskat sekoilut olivat tosi hanurista ja tunnelma lässähti pahasti shown alkaessa.

Ilta oli kokonaisuutena niin onnistunut, että toivoisin Pussyn löytävän uuden kodin Studio51:stä. Heinäkuussa uusiksi! ;)

Tultiin mestoille 01 aikoihin ja Ian Ossia tais olla puikoissa. Rikkoutunutta lasia oli helvetisti lattialla kyllä :hah:

Mun mielestä taas Fever on likaisuudessaan siistimpi ja pienuudessaan intiimimpi mesta ku sieluton Studio 51. Vaikk 51:ssä on tosi kivat puitteet ja huippu-tekniikka, tunnelmaa ei oikein ollut.. IMHO.

Ian Ossia soitti mun mielestä aika peruslänkytystä, ainakin loppusettinsä. Orkidea pisti sitten vähän tiukempaa jumputusta, mutta toisaalta eihän toi tasabiitti ole mun erikoisalaa kyllä joten mun kommentit on ehkä jääviä.

Mutta jengiä oli ja meno tanssilattialla näytti vauhdikkaalle, joka on bileiden pääasia

Kuvia tapahtumasta täällä :cool:

O