infusion-live, Andy Jarrod&co@Club Red

Back to tapahtumat O

..uuh, ehkä _paras_ live koskaan! :hearts: ..kaikki vaan oli niiiin huippuu! ..hyvä porukka taas mukana! :king:

Suuret kiitokset club red tiimille..eritoten maselle!
..ja Kiitsat sängystä ja kaikesta myös Sepolle! :hah: :winkwink:

Joo huh huh mikä live :)))) Girls Can Be Cruel!

no huh huh

ehkä siistein laivareissu ever. kiitokset!

- Rasmus

oli kyl ihan hiton kivaa,kiitos kivoille seurasta :heart:
ja sori hannu sun sormen pahoinpitelemisestä :scared:

Muuten ihan paras reissu mutta raskas duuniviikko takana pilasi hiukan kun piti mennä nukkumaan hiukan ennen Infusionin lopetusta ja kliimaksi + Andy Jarrod jäi kuulematta. :(

Siihen asti Infusion oli kyllä ehkä kovimpia juttuja mitä olen koskaan kuullut live-osastolla. Myös Seb ja Parham soittivat parhaat setit mitä olen miehiltä koskaan kuullut. Söpöjäkin olivat vielä.

Muuten reissu olikin sitä tavallista laivasähellystä tavalliseen tapaan, onneksi kuitenkin hiukan hillitymmin kuin viimeksi.

Ja ei Sari mitään, onhan se eroottista kun on nätti tyttö mun sormi suussa. Sattui vaan niin saatanasti. :D

:hearts: INFUSION :hearts:

eipä oo kyllä pitkäänaikaan live taikka dj
saanu yhtä loistavaa fiilistä ylle.

aivan *keleen hyvä reissu. :D
sai taas olla kiitollinen kavereille et pääsin ylipäätänsä
laivasta ulos enkä jättäny koko omaisuuttaani sinne :)

kuukauden pääst taas :)

a-p-u-a ja sillee! Kiva tos tunti sitten päästä kotiinki taas, ei mennyt kun pari yötä päälle sohvilla ja nurkissa pitkin suomenmaata, kiitos siis asianomaisille altsuyösijoituksista. Snadi selkäkipu kyl pääs yllättään mut eiköhän tää tästä :)

Ja joo-0, oli kyl älyttömän hauska reissu ei voi mitään. Tänks ja morjeens kaikille ketkä oli mukana. Miinusta ehkä siitä et laivasta piti lähtee sit Turussa veke vaikka bileet jatku, toisaalta ihan hyvä ettei tarttuiltu niihin tarjouksiin mennä vielä kerran stokiksen päähän :D

Piis out! <3 -t

Oli kyl todella <3 reissu

Lak lakku sahti!
Oli todellakin niiiiiiiiin loistava reissu. Mukavia ihmisiä ja huippu musiikkia eli :hearts:
Infusion live oli kyl yks parhaista mitä olen koskaan kuullut.

joutuu kyl hehkuttamaan lisää. ei voi mitään. v*tun loistava reissu.
Sai taas nauraa koko päivän hyvässä seurassa + illan musiikit ja tanssilattian överimäinen fiilis<3 tajutonta.

infusion oli kyl älytön. se intialaisen näköinen tyyppi<3

seppo, parham ja andy <3 sai irvistellä aika urakalla (purtsin kans) :D en muista koska oisin viimeks heilunut noin paljon.

joulukuu taitaa jäädä väliin mut tammikuussa varmasti uudestaan.

jättimäinen kiitos markolle säädöistä!

Jep jep.. ei voi muuta todeta kuin et siistii oli ja Infusionin live oli varmasti paras mitä on ikinä tullu nähtyä ja kuultua. Ois kiva kokea uudestaankin.

Parham soitti kans tosi maistuvaa settiä. Viimeinen soittaja meni aika pitkälle ohi kun tuli seikkailtua ympäri laivaa aamusella.

USKOMATON REISSU.

Hi Påsse, hope you have recoverd from last cruise :excellent:

Just want to say thanks to everyone who came, hope you had a good time.

See you next time? 26th of December: Kasey Taylor & Chris Meehan

Homegrove, read what you wrote on the GU board... dont be silly... of course you are coming next month. You cant miss Kasey.

Oli kyllä paras Club Red reissu ever. Paras kone live, jonka olen kuullut ja Jarrod oli todella hyvä dekkien takana. Parhamkin soitti maistuvaa matskua.

Mutta kyllä vaan uuvuttaa reissut. Seuraavan päivän saunasessio oli ihan ok kivaa, vaikka väsymys vaivasi koko kroppaa. Suomalaisia kaipailin polskuttelemaan porealtaaseen. Ensi kerralla sitten :) Eli 26. päivä.

Quote by Seb
Mutta kyllä vaan uuvuttaa reissut. Seuraavan päivän saunasessio oli ihan ok kivaa, vaikka väsymys vaivasi koko kroppaa. Suomalaisia kaipailin polskuttelemaan porealtaaseen. Ensi kerralla sitten :) Eli 26. päivä.


jää kyllä joulukuu väliin..

edit : voi paska ei sit o tammikuussa reissua :((((

O