Liquid Beach @ UKK-ranta

Back to tapahtumat O

Oh mi kod. :hah: Oli kyl tooooooooooooosi hauskaa ja jengiä odottomattoman paljon. :eek: Kiitos kamuille seurasta (ja prkl maiju ja miksu - se maahan taklaaminen ja perseelle läpsyttely muistetaan :mad: ) ja Mikolle hyvästä back-2-back seurasta. Eka kerta kun on noin nappiin mennyt setit. :heart:

UUdestaan!

TErv, 4+ tuntia nukkunut progepää x_______x

:heart: :heart: :heart:
no johan oli tosiaan menoo ja meisinkiä!
lusaa ja miinust:

+ poliisi(t) morjesti!
+ tressin "lahna"tarinat
+ milo tuli virosta, -> drS ja viru valge
+ toki myös musiikki
+ helevetin hauskaa! :)
+ jonna :hearts:

- ne *itun itikat
- ja kun herää tästä tuolista, ei ole niska paskana, ei. :right:

Quote by okiru
se maahan taklaaminen ja perseelle läpsyttely muistetaan :mad: )

hehe.. kuvia tulee sitten varmaan jossain välissä tästäkin välikohtauksesta.. ;)

Kiitokset vaan pojaat bileistä!
uusia tuttavuuksiakin tuli taas jokunen ja vanhoihin kamuihin oli taas kiva törmäillä..
todellakin uuudestaan! :hah:

how gay. oli niin pimeetä et varmaan puolet jengist jäi näkemättä.

mut ihan jees anyhoo!

Oli kyllä aivan järkyttävän hienot/hauskat geggerit.. Hyvää musaa, hyvää seuraa ja sattu vie hyvä kelikin :happyroll:
Alun kankeuden jälkeen oma settikin meni kohtis hyvin :roll:

..suur kiitos järkkäreille :hearts: ja ens kesänä sit uusiks..

Uh Oh, mistäs sitä lähtis purkamaan. Nooh, eilen aluks mua ruvettiin painostaa et lähtisin kuskiks. Ja lopulta sit lähettiinki parilla autolla kohti Tamperetta. Rannalle päästiin joskus kympin aikoihin kaikkien sähellyksien jälkeen. Musasta ei oikeestaan mitään hajua. Lähinnä tuli turistuu uusien ja vanhojen tuttujen kanssa. Kaverit päätti vähän painia ja toinen lähtiki poliisien kyydissä terveysasemalle. Lisäks jossain vaiheessa meil oli yhet housut liian vähän (!). Näistä ku sitte selvittiin ni lähettiin 8 hengen voimin autolla takas keskustaan. Jossain vaiheessa iltaa NNKY:n hostellin tätiki rupes uhkaa poliisilla.

Terkkuja NNKY:n tädille, sori et oltiin vähän äänekkäitä.

Terkkui kans uusille ja vanhoille tutuille, olitte kivoja

Mä en jotenkin saanut kaasua pois päältä. Tanssin, häivyin muutaman kerran asenteella en enään jaksa. Ja tulin takaisin. Eräs joka tykkäsi tanssia!

:scared: :hearts: :panic: :roll: :happyroll: :hah: :excellent: :eek: :D :) :heart:

Quote by louis
Mä en jotenkin saanut kaasua pois päältä. Tanssin, häivyin muutaman kerran asenteella en enään jaksa. Ja tulin takaisin. Eräs joka tykkäsi tanssia!

:scared: :hearts: :panic: :roll: :happyroll: :hah: :excellent: :eek: :D :) :heart:


Prkl ku ei saavuttu pileisiin. Olisin halunnut nähä sut.

mahtavat kemut oli :) miellä jatkui viel ysiin asti aamulla kemut vaikka musa loppuikin ja porukka katos (kiitos virkavallalle) ..itikoita oli niin paljon ettei helsinkiläiset toverit ollut eläessään nähneetkään niin paljon hyttysiä :) aamunuotiolla oli mukavata lämmitellä uimisen jälkeen..ja radion loistava uutistarjonta piristi mukaavasti :)

kiitokset davelle ja muille ketkä jaksoi säätää kemuja

nii haluuks joku vielä viru valgeeta?

joo hauskaa oli ja aamuinen psyb2b reqn kanssa oli jees :)

"onks kukaan kuullu muuten sitä juttua ku bruce dickinson ja sakari kuosmanen oli kalassa?"

Oli kyl ihan sairaan jees! Mistähän sitä alottais... Paikka oli ihan sairaan siisti tällasille bileille ja kyl tollanen ulkoilma vaan muutamia iniseviä luonnonolentoja lukuunottamatta hakkaa tunkkaset klubit 5-0 imo :cool:
Erittäin positiivinen yllätys oli kyllä se että ei satanut! Jessus mimmosen myräkän läpi mentiin Porista autolla tullessa siinä alkuillasta ja kaikki mahdolliset sääennusteet sano et se on tulossa tampereelle koko yöksi :scared: mut eipä sit tullukkaan :excellent:

+Miljoona tuttua, oikeesti sai joka toisen ihmisen kohdalle pysähtyä jutskaamaan
+Sää (ei ollu aurinkoa pahemmin mut siihen nähden mitä se OLIS voinu olla niin pitää pistää +)
+Porukkaa oli yllättävän hyvin liikkeellä ja erityisesti sellasta joka selkeesti tykkäsi olla tanssi"lattialla" :hah:
+Paikka (tänne ASAP jotain uutta kiitos)
+Musa+hieman poliisien ekan visiitin jälkeen voluumikin alko oleen taas kohdallaan :roll:
+Kaljaa+makkaraa riitti
+UG-fiilis
+Ihmiset jotka vielä jakso tanssia mun setin aikana 0330-0430 trance-areenalla... teitä oli mukavan paljon!

-Ne v*tun itikat... Suojakänni + lähes jatkuva liikkellä olo kyllä autto mukavasti
-Valojen puute, pari stroboa olis jo riittäny mut hyvä että parilla ihmisellä sentään oli jotain poi/glowstick-systeemiä mukana
-Useampi kuin 1 artisti feidasi... noh tuskinpa kukaan ees mitään huomas kun ei ollu timetableja missään :D
-Line-upissa olis ehkä kiksun keskellä voinut olla enemmän vaihtelua

PS. mun ja drS:n psyb2b oli kyl ainakin meitin osalta aika vasemman käden touhua mut tulipahan ainakin sit sitä psykeä kun ihmiset toivo ja joku näytti tykkäävänkin :)

Kiitos ja kumarrus järjestäjille! Toivottavasti pian uudestaan...
-rEq-

olipas kyllä ilta taas..
alkuilta meni krapulaa parannellessa, loppuilta semi-ördäillessä...
poistuin kertaalleen n.02.00 mutta tulin päkkii n.04.00...
oli eri kivaa, mut ne hyttyset... ne hyttyset...
prkl.
erittäin [size=167]suuri[/size] käsi järjestäjille.
kesä on ollu niin äässistä.. alkukesä intissä, loppukesän paska sää yms..
mut nää kemut oli kyl kiva juttu..
lisää näitä.


Elokuussa?

Oli todella mielenkiintoinen ilta!
Aika kului liian nopeaa, mutta niinhän se aina tekee jos on kivaa!!
Tultiin paikalle siinä yhdeksän aikaan ja heti oli ihana huomata kuinka paljon oli ulkopaikkakuntalaisia mukana menossa! Alkuilta meni tuttujen kanssa pölistessä ja auringosta nauttien.
Sitte lopun iltaa oon vuoroin tanssinu, vuoroin pyöriny missälie metsässä, kenen tahansa kanssa.
Poliisin viimeisen vierailun ajaksi kiivettiin harjulle istumaan ja suureksi pettymykseksi huomattiin, että porukka alkoi valua pois!
Ei ne pileet siihen pitäny loppua! Eihän? :confused:
No, ei siinä sitte auttanu muuta ku lähtee valuun kohti keskustaa. Kävelymatkalla vettäki satoin sellasen 5 min. täysiä, kunnes taas aurinko paistoi! Kiitos ihanalle kotimatkaseuralle, kiitos jatkoista!
Iso kiitos järjestäjille! Kaikille tasapuolisesti kiitos!
Oli kivaa nähä tuttuja kauempaakin!
Ihana ilta kaikin puolin! :hearts:

Hyttysistä valittavien puolelle menee mun sympatiani. Oon niin syötynä, että vielä viime yönäki heräsin kerran kutinaan ja oon joutunu turvautumaan allergialääkkeisiin.. Mulle kerrottiin, että suurin osa mun paukamoista (joita on kymmeniä, ellei jopa toista sataa) on mäkärän, eikä hyttysen tekemiä! Mulla on jopa polvet syötynä, vaikka jalassa oli farkut.

(Matti, muista moittia Mattia!! ...Miksu, yritiks juottaa kaikki känniin?)

Quote by anri
...Miksu, yritiks juottaa kaikki känniin?


ei tainnu jäädä yritykseks..

Quote by drS
Quote by anri
...Miksu, yritiks juottaa kaikki känniin?


ei tainnu jäädä yritykseks..


Itseasiassa en oo muita uhreja tarkemmin kuulustellut, mutta kaikki merkit viittaa siihen.. Taisit juottaa.

en tiedä minkä uhri olin, mutta todella lahjakkaasti tuli ördättyä ja menetettyä muisti 3tunniks :eek: :mad: no ei mutta kivaa ainakin oli! :hearts:

Quote by ruoho
en tiedä minkä uhri olin, mutta todella lahjakkaasti tuli ördättyä ja menetettyä muisti 3tunniks :eek: :mad: no ei mutta kivaa ainakin oli! :hearts:

Taisit olla itsesi uhri!
*muisteleejuhannustasamallarannalla*

Quote by ruoho
en tiedä minkä uhri olin, mutta todella lahjakkaasti tuli ördättyä ja menetettyä muisti 3tunniks :eek: :mad: no ei mutta kivaa ainakin oli! :hearts:


No ei se mitään! Onneks me muut muistetaan ja voidaan sit muistutella sua aina välillä :D

Quote by drS
Quote by anri
...Miksu, yritiks juottaa kaikki känniin?


ei tainnu jäädä yritykseks..

juu ei jääny! ainakaan mun osalta
t.onnellinen "uhri" :hah:

ps. jos joku kaipailee valkoista colt lighteriaan mihin on liimattu tommone ihq "honey" tekstillä varustettu tarra ni multa löytyy.. :D

O