Final Attic with Dj Orkidea.

Back to tapahtumat O

Kiitos ja kumarrus. Oli kivat jamit ja jengiä piisas - sekä fiilistä. BIGTIME!!!


Attic ei nyt sitten varmaankaan jatka Studiossa, joten uusia juonia punotaan. Ehkä Hovinarrissa jotain pientä aina sillointällöinjoskus - kattoo nyt ;)

Oli kyllä kivaa! Paljon porukkaa ja meininkiäkin piisas. Runsaasti tuttuja naamojakin näkyi paikalla. Ja tulipa samalla myös uusia tuttavuuksia :)

Dj Tiesto - Flight 643 (Tapsa remix) :heart:
Ferry Corsten - Right of way :heart:
Tapsa - Beautiful :heart:

Iso kiitos järjestäjille!

Ja Homegrove voi varautua siihen että tulen kyselemään yhden minidiskin perään.. :excellent:

Sorppa, kyseinen MD on for my ears only. :D

Olipas kivaa, varmaan paras ilta minkä olen kyseisessä mestassa viettänyt, mukava lopetus sikäli. :)

Musiikki oli todella hyvää Patulta ja Sakulta ja tietty Orkidealtakin.
Quivver & Blackwatch - Loveless... :hearts: :hearts: :hearts:

Jäi hyvä mieli ja hirveä krapula, oltiin Patun kanssa aika miehekkäitä taas kaljan juonnissa... :hah:

Quote by Homegrove
Sorppa, kyseinen MD on for my ears only. :D

Olipas kivaa, varmaan paras ilta minkä olen kyseisessä mestassa viettänyt, mukava lopetus sikäli. :)

Musiikki oli todella hyvää Patulta ja Sakulta ja tietty Orkidealtakin.
Quivver & Blackwatch - Loveless... :hearts: :hearts: :hearts:

Jäi hyvä mieli ja hirveä krapula, oltiin Patun kanssa aika miehekkäitä taas kaljan juonnissa... :hah:


Juu, vähän oli tuhkakuppiolo aamulla. kiitos 3en 6päkin mitkä hannun kans hoideltiin niinku b2b..kktrröyh.
Ja oli kivat juhlat - tattis ihmisille.

Quote by Homegrove
Quivver & Blackwatch - Loveless... :hearts: :hearts: :hearts:

Harmittaa et missasin ton :mad:
Muuten oli kyllä aika überhauskaa, tuli tanssahdeltua enemmän kun pitkään aikaan, ja jossain vaiheessa olin juonu itteni aika superkänniin, kun sunnuntaiaamuna ei elämä oikein missään vaiheessa alkanu... :)

Kiitokset! Oli kivaa, tanssin melkein koko illan, ja sen tuntee kropassakin! Mä sentään osasin kontroloida ton alkoholin kanssa..(kerrankin).. :D toisin kuin eräät... :hah:

O