4 seasons@hesbeeria

Back to tapahtumat O

kiitti vaa ketkä jäitte himaan:( hesperia suljettiin jo klo 0200 koska ihmisiä oli niin vähän.

täydelliset puitteet hyville kemuille.. <3musiikki<3

ja vaik ymmärrän järjestävää tahoa et piti sulkea, ni kyl v*tutti maksaa 10e sisään ja just kun alko viihtyy ni mesta suljettiin(ehdin olla tunnin tms?). ei kivaa :(

Paikalla tosiaan oli hämmentävän vähän väkeä, varsinkin kun puitteet ja
tarjonta olivat huippuluokkaa.

Tyylikkäästi ja maulla tehdyt dekot sointuivat hyvin taustaan ja
valaistukseen, ja valoteemat loivat eheitä kokonaisuuksia dekojen värien
ja uv-hehkun kanssa.

Ääni oli hieman kovalla, mutta soi todella hyvin. Ja mitä tärkeintä, musiikki
oli loistavaa koko illan. Vaikka hupi loppuikin jo kahden pintaan, osoittivat
suomalaiset äijät, Mr. A ja Kim, taas osaamisensa vakuuttavalla tavalla.
Musiikki oli hyvinkin vaihtelevaa, mutta silti lähes poikkeuksetta hyvistä
raidoista rakennettua, eivätkä tyyliseikkailut pistäneet pahasti korvaan.

Illan raita: Green Velvet - Answering Machine

Kaiken kaikkiaan säälittää näiden kestien hukattu potentiaali, mutta
torsonakin ilta oli mielestäni mainio.

Jou!
Oli tosiaan mainiot puitteet ja erinomaista musiikkia. ihmiset ainoastaan puuttuivat...vaikka ei se minua haitannut/häirinnyt laisinkaan. Mielellään olisin kuunnellut musiikkia neljäänkin asti, mutta aina ei voi voittaa.

myöskin mestoil vaan tunnin.. kummastuneena.

tämän tapahtuman pääsylipulla vois päästä seuraavaan vaikkapa ilmaiseksi ;)

:mad: Missä v*tussa te ihmiset olitte? :mad:

Kimi ja Ana panivat parastaan ja musiikki oli koko illan aivan kertakaikkisen loistavaa. Lisäksi Hesperia oli laitettu todella kivan näköiseksi, joten jo siksi harmitti, että bileet menivät vähäisen ihmismäärän takia penkin alle.

Puitteet ja musiikki oli koko illan niin hyvää, ettei pääsymaksu haitannut ollenkaan. Sitäpaitsi korvaukseksi asiakkaille luvattiin ilmainen sisäänpääsy seuraavaan Pussyyn.
:heart:
Järjestäjien puolesta harmittaa todella. Flyereillä ja hieman aikaistetulla mainonnalla tuolla oltaisiin saatu ehkä bileetkin aikaan.

Todellakin, tässä tapauksessa laatu ylitti määrän. Todella suurissa määrin.
Mut mikä HE.....TI ihmisiä vaivaa? :angry:

Ehtikö Santos soittaa?

Quote by Tapi T
:Sitäpaitsi korvaukseksi asiakkaille luvattiin ilmainen sisäänpääsy seuraavaan Pussyyn.

pitääks tää paikkansa? en kyl säilyttäny lippua :(

Quote by Quu
Ehtikö Santos soittaa?


ei ehtinyt.

tost korvauksest olis kyl kivaa kuulla lisää.. et miten toimii :) kiitos.

Quote by HardS
Quote by Quu
Ehtikö Santos soittaa?


ei ehtinyt.


Vasta toinen kerta kun Santos melkein soittaa Helsingissä. :eek:

Mutta ei voi mitään. Shit habns.

Toivottavasti järjestäjien kukkaroon ei tullut niin isoa lovea, että se rajoittaisi suuresti tulevaisuudessa toimimista.

Harmi teille, Santos pisti pirun hyvän setin edellisenä iltana Jyväskylässä. Että sitten kun ukko seuraavan kerran Suomenmaalla keikkailee, niin suosittelen menemään paikan päälle :)

Quote by milla

pitääks tää paikkansa? en kyl säilyttäny lippua

Pilkun jälkeen Taru kierteli tuolla ja kirjoitteli ihmisten nimiä ylös ja lupasi niiden olevan seuraavan Pussyn nimilistassa. Ehkä sä olit kerennyt jo lähtemään ennen sitä...?

Quote by Tapi T

Pilkun jälkeen Taru kierteli tuolla ja kirjoitteli ihmisten nimiä ylös ja lupasi niiden olevan seuraavan Pussyn nimilistassa. Ehkä sä olit kerennyt jo lähtemään ennen sitä...?


nii en tiä. olin kyl aika loppuun asti. mut ehkä taru uskoo purtsia ku se kertoo et olin tuol :D

joo widu yks viski naamaan ja poistuminen takavasempaan..doofusdooodoofucking dooo.

onneks ilta jatkui heARTBREAkersssissä, missä pääs dokaa ja joraa vimppaapiukkaaa.. - ha.

Tässä valokuvia Hesperiasta:
http://www.isoroba.com/kuvat/listpics.asp

Quote by milla
Quote by Tapi T

Pilkun jälkeen Taru kierteli tuolla ja kirjoitteli ihmisten nimiä ylös ja lupasi niiden olevan seuraavan Pussyn nimilistassa. Ehkä sä olit kerennyt jo lähtemään ennen sitä...?


nii en tiä. olin kyl aika loppuun asti. mut ehkä taru uskoo purtsia ku se kertoo et olin tuol :D


Haudi,

toki uskon purtsia, ja ne ketkä jo ehtivät lähteä kemuista, saavat kyllä sisäänpääyn 27.9 pussyyn tai jos ei pääse juuri tänne niin, mihin tahansa muuhun pussyyn on sisäänpääsy voimassa. teitä ei voi olla montaa, sillä bileissä ei ollut kuin reilu 50 maksanutta..miauh :laugh: :scared::scared:
..mutta tälläista sitä siis voi tapahtua kun tekee huonosti markkinoinnin.

ne jotka kokevat olonsa huonoksi näistä kemuista tai haluavat rahansa takaisin tai pinppiin nimenlistaan, voivat meilata mulle seuraavaan.
yosoy@welho.com

santos oli sit tosi kiva ja reilu, ei veloittanut mitään perutusta keikasta.
kiitos anan ja kimin, mahtavasta musasta. he kylläkin soittivat lähes koko illan tyhjälle salille..apua, voin sanoa että SE oli noloo.. :crybaby:

sit kiittäisin vielä tosi kivaa tre tiimiä joka hoiti hommansa 10.
..iso käsi!!

kiitos teehootiimi kiimis ja okku, ihana simo ja ari..olipahan urakka.

just, share it...


-taru

ne jotka kokevat olonsa huonoksi näistä kemuista tai haluavat rahansa takaisin tai pinppiin nimenlistaan, voivat meilata mulle seuraavaan.
yosoy@welho.com


>>> RCPT To:<yosoy>
<<< 550-Mailbox unknown. Either there is no mailbox associated with this
<<< 550-name or you do not have authorization to see it.
<<< 550 5.1.1 User unknown
550 5.1.1 <yosoy@welho.com>... User unknown

että näin.

Quote by Zapa
ne jotka kokevat olonsa huonoksi näistä kemuista tai haluavat rahansa takaisin tai pinppiin nimenlistaan, voivat meilata mulle seuraavaan.
yosoy@welho.com


>>> RCPT To:<yosoy>
<<< 550-Mailbox unknown. Either there is no mailbox associated with this
<<< 550-name or you do not have authorization to see it.
<<< 550 5.1.1 User unknown
550 5.1.1 <yosoy@welho.com>... User unknown

että näin.


..jaahas, meitsi koetti itse asentaa mulle welhoon uuden meili os. ja tais mennä vituix..miuh:( olen pahoillani. täytyy soittaa siis jari koskelle, sieltä tulee paras apu näihin asioihin.
avasin tätä varten nyt sit hotmailin, joten siis tänne postia. tarud34@hotmail.com

kiitos zapa vinkistä..;)

-taru

O