Hallmark - The Reunion 23.8. 2003

Back to tapahtumat O

Voi hyvä tavaton! Ei olisi voinut olla parempia syyskauden avajaisia. Hiki virtasi kuin saunassa konsanaan, kun tuli taas pompittua kuin aropupu.

Sen mitä ehdin DNA:n setista kuulemaan (n. puoli viimeistä tuntia) oli aivan superfiiliksen nostattavaa! Kiits! Coma jatkoi tasaisen hyvällä setillä, kiits siitäkin. TAB rokkasi kuten aikaisemminkin, yllätin itseni pomppimasta ihan eturivissä. Kiits ja kumarrus!

Tämä nyt menee vallan kiittelyksi, mutta menköön... Kiits Kristo seurasta, toivottavasti näet sen kauniin tumman naisen uudestaan. :004: Kiits sille ihanalle vaalealle naiselle viuhkaviilennyksestä, olit parempi kuin ilmastointi. Ja kiits Jannelle, oli mukava tavata. :)

Mutta missä oli Remotion? Nyt jäin ilman halipusua... :(

Jepu, näin pyrähti hallukausi alkuun meidänkin osalta, ja meininkihän oli totuttuun tapaan mainiota. Paikalle saapuneiden normaalia pienempi joukko oli loppupelissä ihan kiva juttu, koska mitä ikinä halusikaan tehdä, jonottaa ei juuri tarvinnut. Tanssitilaakin oli ihan riittävästi jopa siinä "päälavalla".

Musiikillisesti itseäni miellytti Coman Tabiin verrattuna rankempi trancelinja (DNA tulikin missattua). Tabin muuten kelpoon settiin kommentoisin kuintenkin vielä, että se prodigyn No good oli hauska veto, mutta sen levyn olisikin sitten voinut pistää piiloon, koska encorena pitäisi kyllä mun mielestä tarjota kansalle sitä mitä se haluaa, kunnon tykitystä.

Mut joo, ihan ihqt bileet, kuukauden päästä taas.

Quote by TomiS

...että se prodigyn No good oli hauska veto, mutta sen levyn olisikin sitten voinut pistää piiloon, koska encorena pitäisi kyllä mun mielestä tarjota kansalle sitä mitä se haluaa, kunnon tykitystä.


Siis soittiko täbi ton vikana? Omaperäistä :001:

Quote by kixumixu



Siis soittiko täbi ton vikana? Omaperäistä :001:


Nope, taisin sanoa hieman epäselvästi. Tabi soitti No good:n jossain puolivälissä settiä, mikä oli varsin hauskaa. Porukka ainakin villiintyi. Vikana biisinä taisi tulla Weather Experience, joka siis tunnetusti on nätti biisi, mutta ihan turhan zilliä tavaraa tuossa vaiheessa iltaa mun mielestä.

Mutta tosiaan, äh, eihän jollain yhdellä biisillä nyt mitään väliä ole. Olis vaan tehnyt vielä mieli tampata :p

Quote by Blondie

Mutta missä oli Remotion? Nyt jäin ilman halipusua... :(


Mä jumiuduin, mafiasedät :cool: :cool: tuli ja vaati minua olemaan läsnä häissä ja sitten vielä yöllä BMW-miitissä....

Ensi kerralla luvassa piristystä arkeen ja lämmin kesäinen hali syksyn keskelle. :003:

jooo-oh.

Hallmarkit Oli kyllä todella positiivinen kokemus lauantaina :)
Coman setti ajoi ihan sairaan hyvin :) Todella hyvää matskuu kyllä ja loppupään setti räjäytti kyllä tanssilattian (ja ainakin mun vasemman pohkeen, joka on nyt kyll aivan paalissa - hehh...) . Ja Tabi soitti kans NO GOODista eteenpäin yllärirokkavia raitoja. Paikalle saavuttiin sen verran myöhäseen et DNA tuli ikäväkyllä missattua :(:(

Mut kiitsat hallmarkille... oli kyllä mukavaa nähdä taas tuttuja (ihan liiiian) pitkästä aikaa. :)

Kuuma oli ja hyvä fiilis. Hiljaiseksi (?) veti Prodigy -tykitys. Kiitsat myös matkaseuralle (pahoinvoivallekin sellaiselle -no hard feelings;) ). I'll be back!

Jepu! Oli kivat bileet, vaikka en kovasti tanssahtelemaan ehtinytkään. Kiitokset etkoemännälle ja kaikille kivoille uusille (ja vanhoillekin) ihmisille! =))

Quote by Lara C

Kuuma oli ja hyvä fiilis. Hiljaiseksi (?) veti Prodigy -tykitys. Kiitsat myös matkaseuralle (pahoinvoivallekin sellaiselle -no hard feelings;) ). I'll be back!


Argh! Täälläkin! =D No, ensi kerralla lupaan syödä vähemmän koffareita. ;)

Olihan upee reissu.

Synttäri-etkot oli tosi jees, tuli taas niin paljon uusia tuttuja..
Bileet oli mun mielestä ihan onnistuneet, ei ollut liikaa ryysistä ja ei ollut liian kuumakaan. Musa ei osunut ihan just mun makuhermoon, mut tanssittuakin taisi tulla :o minkä muulta pyörimiseltä ehtisi.. Aamuissa tulikin sitten tallattua jopa hieman liikaa.

Kiits koko kaveriporukalle jotka olitte messissä, oli hauskaa.
Ja Spessu kiitokset sille keijukaiselle (tiedät kuka oot) joka sitten kuitenkin saapui paikalle, oli mukava tutustua :006:

O