avun tarpeessa

Back to häröily O

elikkä oon mukana järkkäämässä yksiä bileitä jotka on tossa parin viikon päästä. niiden teema on hawaij (tulijoiden on paras pukeutua sen mukaisesti *pahis*).
mä oon vastuussa kutsuista ja musiikista.. tein jo hienon "flaijerin" mutta hawaij aiheinen musiikki puuttuu *täh*.. oisko kellään ehdotuksia? tarkotus ois hankkia ainaskin jotain beachboyssia ja lambada!

kyseessä ei ole mitkään suurehkot bileet, odotetaan noin 100 ihmistä paikan päälle.. tekopalmuja on teonalla, voisko keksiä jotain muutakin?

miten olis semmoset teko kukka seppeleet mitä näkee jenkki leffois*heiii*
pari neekerii*nauraa*

pyydät jonku tuttus sinne...siis jonku ketä vois olla hawaijilta päin...mä voin KYLLÄ MYÖSKIN tulla sinne bileisiin:)

hmm tuttu joka ois hawajilta päin.. ei tuu heti mieleen ketään ;).

ne kukkakaulakorut ois tosi mageet... koristeluun palmuja simpukoita....pitäkää huolta että ilma on tosi lämmin...*hellokitty*

Sellasia kaulaan laitettavia kukkais 'leitä' saa kaisaniemen metrotunnelissa olevasta 'pilailu' -kaupasta tosi edullisesti. Muistaakseni 1 kpl tms. Sieltä vois löytyä muutakin rekvisiittaa...

Hawai tyylisiä paitoja taas vois löytyä rautatieaseman metrotunnelista sijaitsevasta...öööö.. hippi-psy-goa kamaa myyvästä liikkeestä.
(paljon apua kun en muistanut kummankaan liikeen nimeä *iloinen*)

Niiiin, ja kyllähän sun pitää hommata sinne teemaan kuuluvat drinkkilasitkin, eli puolikkaat kookospähkinät + sateenvarjokoristeet.

[muokattu 22.10.2002 19:12]

Leit kaulaan ehdottomasti ja sen lisäks sellaset hula-hameet kaikille päälle... Mulla on himassa sellanen, jotain äitin penkkarijäämistöjä. Pitäsköhän muuten vetää seuraaviin bileisiin päälle...?

Semmosia muovialtaita täynnä vettä ja muutama tyttö bikineissä juomassa ilmaisia drinksuja sinne muovialtaaseen (minä esim. saattaisin voida hyvinkin tulla istumaan sinne muovialtaaseen...)

[muokattu 22.10.2002 20:07]

heh *vink*.

ilmasia drinksuja on kyllä tarjolla, mm pirtu-boolia ja vesimeloneja jotka on täytetty vodkalla/kossulla, niitä viipaleita on kiva imeä ja syödä ;).

mulla on 26l punkkuu käymässä, en tiiä ehtiikö valmistua. pitäis tulla 18 prossasta, tällä hetkellä 9.5 *vink*.

tekis mieli kutsua klubituslaisiakin sinne, mutta valitettavasti paikka on niin pieni.. kaikenlisäks se on täällä inkoossa. *mur*.

[muokattu 22.10.2002 21:32]

_atmos:[q]heh *vink*.

ilmasia drinksuja on kyllä tarjolla, mm pirtu-boolia ja vesimeloneja jotka on täytetty vodkalla/kossulla, niitä viipaleita on kiva imeä ja syödä ;).

mulla on 26l punkkuu käymässä, en tiiä ehtiikö valmistua. pitäis tulla 18 prossasta, tällä hetkellä 9.5 *vink*.

tekis mieli kutsua klubituslaisiakin sinne, mutta valitettavasti paikka on niin pieni.. kaikenlisäks se on täällä inkoossa. *mur*.

[muokattu 22.10.2002 21:32][/q]

Voi harmi! Ehdin jo miettiä mitkä bikinit pistäisin päälle... No toinen kerta?

[muokattu 23.10.2002 07:56]

sovitaan näin!

Mites meni?

O