!! James Joystick - Love Sneaks Upon You (UUS.MASTEROINTI!!)

Back to biisit ja remixit O

Keskeneräinen vielä, mutta kiva olisi kuulla kommenttia miltä vaikuttaa, etenkin saundillisesti.

Tuollaista ehkä hiukan ysäri-armandvanhelden-knightclub-ranska-akselia kynnetään.

http://www.liitos.net/James_Joystick_-_Love_sneaks_on_you_part_1.mp3

EDIT!!!
Kermakorva Setä G teki biisistä tykimmän miksauksen, uppasin entisen päälle. Ladatkaa!
:hearts:

Aivan törkeen hyvä idea. Olen siis ihan pihalla house-skenest, mutta toi melodia ja snare potki muhun ihan hulluna. Eka pidempi breikki oli saltetisti liian kikkailua, ja toi vokusämple on imho aika kuraa. Mutta muuten ihan mieletön.

Ihan vitun hyvä.

Toi ysäri-armandvanhelden-knightclub-ranska-kuvaus on ainakin aika osuva. :)
On kyllä vekkuli raita, jää päähänkin soimaan semisti

Pistää väkisinki sheikkaamaan, toimii.

Ei toimi mulle yhtään ja bassot puuttuu. No snare on kyl ihan mukavan napakka.

Quote by Sero
...bassot puuttuu.

Tota kelasin ite, mut sit kelasin et onko joku tyylilajijuttu... :eek: Mut kyllä bassoo aina tarvitaa.

jooei mullekkaan putoo .. tällästä kamaa tulee tauotta radio sputkilla (jos vaa lisättäs laulaja) ... brrr

Joo pitää saundia vielä hioa, tää mun laitteisto on niin skeida että esim bassojen puuttumista en huomannut yhtään. :confused:
Pitää yrittää säätää jostain järkevämpi äänentoisto ja viilata...

jää täällä on alkanu joku muuki yhdistelemään humppaa ja housea :) oikee meininki. idea hyvä, toteutus vaiheessa..

aivan loistava raita. toimii meikäläiseen.

Koska saadaan V2(Ilman tai paremmilla vokaaleilla;D)?

ps. tällästä kamaa tulee tauotta radio sputkilla (jos vaa lisättäs laulaja) ... brrr

ihan uteliaisuuttani kääntänyt muutamaksi tunniksi tuonne kanavalle, eikä kyllä ole yhtään vastaavaa tullut korviini. Enimmäkseen eurotrancee ja venäläistä breikbiittii tms. Satunnaisesti joku houseralli, mutta ei kyllä mitään näin tarttuvaa.

Loistava

Tuli vähän eJay-meininki mieleen.. Pari torvisamplea 80-luvulta + joku Reasonista revitty valmis house komppi looppaamaan. Siihen sitte lätkitty joku snare ja pari bongoa kilkuttamaan. Onko tämä musiikkia?

Oliko tuo ny nätisti sanottu. Yksinkertaisuus kunniaan!
En minä tiedä onko tämä musiikkia, jätän määrittelyt filosofeille. Kiitoksia kuitenkin palautteesta so far, aseella uhaten pistin erään teknikon miksaamaan jumputuksen potkivammaksi. Pistän tänne sitten uuden version jahka sen saan.

Ekalla kuuntelulla kuulosti hauskalta, mutta pidemmän päälle alkoi kyllä lähinnä rasittamaan. Todellakin, vokaalit päälle niin takuumenestys maakuntien yökerhoissa on varma. Ei ollut mun juttuni, mutta kukin tyylillään.

uusi masterointi, tsekatkaa!
kermakorva Setä G state-of-the-art vehkeineen viilasi saundin pumppaamaan paikkaan kuin paikkaan.

+ kaikki erottuu paremmin,
- stereokuva on paikoin liiankin leveä, varsinkin vasemmalle panoroitu snare ja oikealle nojaava humppamelodia aiheuttaa horisontaalista kallistumaa.

+ melodia toimii edelleen,
- vokaalisämple ei toimi edelleenkään xD, nyt lisäksi puskee vielä enemmän häiritsevästi toi bossanova läpi.

- basslinesta on vieläkin vaikea saada kiinni, jotain subbasee tää vaatiskyl tai jotain.
- haikkoihin vois laittaa hiukan suflee tai jotain kilkutusta lisää.

Joo, jees, makukysymyksiä tai ei, saisit tosta täydenkympinbiisin, kuhan näkisit lisää vaivaa:D

Bassopuoli on ryssitty: Särkee ja menee mössöksi. Kuulostais siltä, että on limitteriä liikaa.
Ei tää kyl mun korvaan parantunut :)

Quote by JamesJoystick
ysäri-armandvanhelden-knightclub-ranska-akselia kynnetään.

mulle tuli kyllae väkisinkin mieleen venäjä eikä ranska :excellent:

vois hyvin kuvitella parit kasakat heittäänn ripaskaa tän tahdissa samalla kun herra iso herra ruoskii talonpoikia snaren tahtiin :happyroll:

älä silti ymmärrä väärin, ihan hauska idea vaikka saundit on hiukan rupisia.

O