DJ:n matkakustannukset ja Sosiaalitoimiston tuet.

Back to yleinen keskustelu O

Onko kellään tietoa noista matkakustannuksista ja sosiaalitoimen toimeentulotuista koska jos en väärin muista kuulleeni jostakin että Artistit saavat matkakustannuksia ja kuten minä ja moni muukin kiertävät Pohjois Suomesta esim; Kuopio, Etelä suomeen; Espoo. :roll:

Tämmöiset keikat ovat ihan vakkarihommia mulle että yli 500km iltana ei ole mikään ihme :panic: .

Suomen laissakin lukee jotakin siitä mutten nyt vain satu muistamaan sitä.

Onko teil tietoo tai tuntemusta tämmöisestä?? :confused:

Mull onkin niin huono liksa ja pääsen vain viikonloppuisin soittamaan. Onks tietoo mikä ohjelmatoimisto maksaa parhaiten. Oon kuullut että Welldone maksaa jopa 150 egee ilta.

Quote by DJ_late
Oon kuullut että Welldone maksaa jopa 150 egee ilta.

Ai jopa? 150e on kyl kuule aika normaali liksa dj:lle. Alle satasen keikkoja ei pitäs edes tehdä.

Quote by Caro²
Alle satasen keikkoja ei pitäs edes tehdä.

onneksi ihan kaikesta ei tarvitse korvausta edes pyytää. mun mielipiteet tämmösen touhun tekemisestä ammatikseen voikin suoraan heittää roskikseen.

Quote by DJ_late
Onko teil tietoo tai tuntemusta tämmöisestä?? :confused:

http://www.mr-dj.org/

Tätä linkkiä on tullut jaettua ennenkin, mutta jälleen olis ilmeisesti sen aika.

Tuon sivuston foorumille on keskittynyt iso läjä ammatti-baari-DJ:tä. Sinne vaan kyselyä pystyyn, ellei siellä jo vastaavaa viestiketjua ole olemassa.

O