Mesa-Vatin dubipläjäys [40 min dub]

Back to miksaukset ja setit O

Joo tässä olis vuonna 2005 julkaistulta dubipromomixwhateva cd:ltä napattu setti. Mix cd:n nimi oli Dubmension joka oli 80 minuuttinen matka halki dubsoundien. Tässä seteistä part 2 by mesa-vatti. Part 1 on Youth Immanuelin käsialaa ja ehkä sekin on joku päivä ladattavissa...
Ja itse mixcd:tä tehtiin vaan noin 20 kpl ja sitä sai oikeastaan vain Olotilan vikoissa bileissä Vaasassa jossa Komposti Sound System pisti porukkaan liikettä...vaikka poliisit oli lähellä lopettaa jamit kesken.

soittolista:

sly & robbie_jailbreak
twilight circus dub sound system_dub otaku
dub trio_drive by dub
butch cassidy sound system_brothers and sisters
the dub project_days of history feat. mykal rose
burnt friedmann & the nu dub players_pater noster feat. abi
rhythm & sound_free for all version
rhythm & sound_king version
rod modell_avionics
mikkel metal_image
basic reshape_the climax
maurizio_m4.5

Miksaus on mielestäni ihan yees ainakin kun setti on miksattu paskoilla Stanton vehkeillä.

CHECK!

:panic:
http://www.net-mix.org/mixes/download/dubmension-part-2-by-mesa-vatti.mp3

Tää on hyvää soundia! Lopussa olevat elektrooni äänet miellyttävät erityisesti. Onks sun edellistä Hengailuloungea enää missään jaossa?

Kiitos markymarkus! Joo tuota mä oon pari kertaa sen Hengailoungen laittanu tonne yousendit.com:n ja voin sen laittaa vielä uusiks tietenkin... :D

hyvää musaa, mut ärsyttää:
kauhee kiire (ei tossa musassa oo kiire mihinkään ;)
feidit ihan turhia. nopeempia pystyvaihtoja vaan. :)

jeah!

Joops, samoilla linjoilla olen. Turhaa kiirehdintää, tekee tästä jotenkin keskeneräsen kuulosen ja olosen. Pituutta on sopivasti ja biisit on maistuvia, se riittää minulle :)

O