MAYDAY WORDLCLUB : 30.04.2006

Back to muu maailma O

Tänne taas veri vetäisi... Ollaan suunniteltu taas tänä vuonna lähteä tänne. Tällä hetkellä mahdollisten lähtijöiden joukko on vielä kovin niukka...

Kaikki kaverit huomio!!!!! Jos yhtään mieli tekis lähteä pidennetyks viikonlopuks Saksaan wappuna niin soiteltaa / textailkaa / laíttakaa privaa... :)

Esiintyjiä on taas tänä vuonna huima kaarti, voi käydä katsomassa http://www.mayday.de.

Pääesiintyjänä kuitenkin tänä vuonna PRODIGY ! :heart:

Jossu kulta, voit ruksata mun nimen osallistujien listalle, kun nyt näyttäis kerrankin olevan jopa varaa lähteä. :)

Kiinnostaa erittäinkin paljon, ei vähiten Prodigyn ja Westbamin takia....
taidanpa houkutella tyttöystävän mukaan!

Onko nämä niinQ Berliinissä vai Dortmundissa vai hä?
Millaiset lento- & majoitussuunnitelmat teitin ryhmällä on?

Dortmundissa ovat!

Majoitusjutut on vielä auki, mut hostellit esim eivät ole kovinkaan kalliita. Esim. Berliinissä maksoi 10e / yö (aamupalalla).

Lennoiksi kaavailtuna Ryan Air.. äsken näytti olevan hinnat seuraavia:


Valittavat MENO päivät:

Aikuisten norm. hinta 89.99 EUR pe 28 Huhti
18:00 Lähtö Tampere, 19:30 Saapuminen Frankfurt-Hahn

Aikuisten norm. hinta 89.99 EUR la 29 Huhti
17:25 Lähtö Tampere, 18:55 Saapuminen Frankfurt-Hahn

Aikuisten norm. hinta 39.99 EUR su 30 Huhti
18:00 Lähtö Tampere 19:30 Saapuminen Frankfurt-Hahn


Valittavat PALUU päivät:


Aikuisten norm. hinta 149.99 EUR ma 01 Touko
14:00 Lähtö Frankfurt-Hahn, 17:35 Saapuminen Tampere

Aikuisten norm. hinta 69.99 EUR ti 02 Touko
14:00 Lähtö Frankfurt-Hahn, 17:35 Saapuminen Tampere

Aikuisten norm. hinta 29.99 EUR ke 03 Touko
14:00 Lähtö Frankfurt-Hahn, 17:35 Saapuminen Tampere


Porukasta riippuen kentältä Dortmundiin juna/bussi tai vois vaikka vuokrata pikkubussinkin Herziltä jos jollain on kortti sellaseen. Mulla ei :)

Auton vuokraus ois ehkä helpoin ja halvin... suuntaa antavat hinnat henkilöautolle 100-200e parille päivälle, 7 hengen auto 250e ja 9 hengen 378e...

Juna on halvin JOS matkustaa la tai su. 5 hengen lippu maksaa 29e mikä ON halpa!!!! (ja tämä lippu on yleensä ollut vielä meno-paluu)

Ma-pe hinta tulee olemaan n.50e / suunta. Siihen päälle bussi kentältä asemalle n.10e, oon vielä mietintä vaiheessa kannattaako Frankfurt Hahnista ottaa bussi Mainzin vai Frankfurtin asemalle... Teen selvitystä piakkoin. Luulisin että Mainz ois järkevin... Ehkäpä on vielä parempiakin vaihtoehtoja.

Eli pikaisesti laskettuna reissuun tarvii ainakin

n. 100-200 e lennot
n. 20 e bussi
n. 10-100 e juna
n. 50e Mayday lippu
+ majoitus ja muut kulut

Kuullostaa kalliílta kun kyseessä on sentään vain pitkä viikonloppu mutta Mayday vain ON kokemuksen arvoinen!!!! :heart:

Mulla riippuu matkapäivät vielä pomosta et miten saan vapaata... koitan saada ainakin pe ja ti vapaaksi. Maanantaihan onkin vapaa muuten... Jos saan pidemmän loman jään Saksaan koko viikoksi ja lähden etelämpään Bayeriin kavereita moikkaamaan maalle, jalkapallohuliganistien asuttamaan pikkukylään jossa juhlimisesta ei tingitä ;)
Luulen kyllä et lomaa ei irtoo kun 1-2pv. Katsellaan!

Apua... siellähän näyttää olevan vipinää Saksan suunnalla ens kesänä... Toivonmukaan rahkeet todellakin riittää tännekin sit tulemaan meinaan Nature One ja Love Parede jo ovat kesän kiintopisteinä :happyroll:

Miksei meitsi asu enää Saksassa :confused:


--------


Tänään 13.3 lennot olivat taas halvempia.

Esim.
LA 29.04 Meno 49.99 (su 30 29.99),

KE 03.05 Paluu 39.99 (ma 119.99, ti 49.99, to 24.99)...

Olen lähdössä kaverin kanssa perjantaina 28.4. kohti Maydayta, lento Air Berlinillä Helsingistä Düsseldorfiin, josta pääsee sitten s-bahn:illa Dortmundiin. Paluu on Air Berlinillä tiistaina 2.5. Jos muita suomalaisia on lähdössä, niin laittakaa ihmeessä mailia:
rami.ratvio [attttt] helsinki.fi :)

Muutenkin toi Air Berlin on hyvä vaihtoehto, lentojen hinnat on kuitenkin muutamissa kympeissä, jos varaa liput ajoissa:)

Rami

O