Joutsen Ilmaa (eurodance)

Back to biisit ja remixit O

Juu, ehkä pitäisi postata tää vain findanceen mut menköön nyt tän kerran :D

Eli eurodancetykitystä... Kaikkien tranceprojektien keskellä perustin noin vuosi sitten "Joutsen" kokoonpanon jossa vakituisia mun lisääksi on vain naisvocalisti (dance myy, ja on jotakin silmäniloa ;) ) . Käytämme myös useita henkilöitä jotka toimivat sanottajina sekä soittajina livekeikoilla.


Tässä itse kipale: http://personal.inet.fi/koti/gert.sigijane/ilmaa.mp3


Sävellys/Sovitus: Gert Sigijane
Sanat: Kimmo Kautio
Sähkökitara: Andre Lindgren
Laulu: Veera Kakko

... lähetin viestin, siis mikset sä vastaa, miks sulle oon vain pelkkää ilmaa ...

Onks tää siistitty versio? Viimeiseksi sanaksi sopis paljon paremmin, öh... :excellent:

Joissaikin paikoissa vokaalit hukkui sinne jonnekin, ja sanoista ei saanut mitään selvää. Tän tyylisessä biisiissä (jota esim itse vertaan raptoriin tai taikapeiliin) voxut on ne a ja o. Erityisesti alun laulusta ei saanut oikeestaan mitään selvää ensimmäisellä kerralla, toisella kerralla jäi jokunen sana sinne epäselvyyteen. Skittojen käyttämisestä tällaiseen musiikkiin voi olla montaa eri mieltä. Mun mielestä ne vois toimia, mutta tässä tapauksessa se särörutina olis toiminu paremmin nopeena. Nyt skeballa yritetään korvata pad:it ja se ei ainakaan mun korvaan istunu, liian häiritsevä.

Enivei; Just tän tyylisen biisin kuvittelisin soivan Veijon Esson baarissa antaumuksella. Tää on oikein positiivisella tavalla junttielektrohumppaa. Ehdottomasti parasta antia oli lopun n. 20-30sek na-naa-naa -osuus.

Quote by FoFlow
... lähetin viestin, siis mikset sä vastaa, miks sulle oon vain pelkkää ilmaa ...

Onks tää siistitty versio? Viimeiseksi sanaksi sopis paljon paremmin, öh... :excellent:

Joissaikin paikoissa vokaalit hukkui sinne jonnekin, ja sanoista ei saanut mitään selvää. Tän tyylisessä biisiissä (jota esim itse vertaan raptoriin tai taikapeiliin) voxut on ne a ja o. Erityisesti alun laulusta ei saanut oikeestaan mitään selvää ensimmäisellä kerralla, toisella kerralla jäi jokunen sana sinne epäselvyyteen. Skittojen käyttämisestä tällaiseen musiikkiin voi olla montaa eri mieltä. Mun mielestä ne vois toimia, mutta tässä tapauksessa se särörutina olis toiminu paremmin nopeena. Nyt skeballa yritetään korvata pad:it ja se ei ainakaan mun korvaan istunu, liian häiritsevä.

Enivei; Just tän tyylisen biisin kuvittelisin soivan Veijon Esson baarissa antaumuksella. Tää on oikein positiivisella tavalla junttielektrohumppaa. Ehdottomasti parasta antia oli lopun n. 20-30sek na-naa-naa -osuus.



Juu, kiitos kommenteista :D


Sellaista amispopitusta se on juu, ja ihan tarkoituksella... :excellent: Mutjuu, voksut, tiedän niihin vois satsata (vieläkin) enemmän.... Mut kiitti rakentavasta palautteesta :)

no onpa poppia. mutta ei jumputa tarpeeksi.
siis ihan tosissaan, rummut on tämmöseen ihan liian hiljaisella.

eihän tällä saa ees korollasta tiivisteitä irti, kun ei jumputa.
eskortista vois saada...

mut se waves metaflanger juttu oli kyl ihan piste i:n päälle. *köh*

Quote by J-P
no onpa poppia. mutta ei jumputa tarpeeksi.
siis ihan tosissaan, rummut on tämmöseen ihan liian hiljaisella.

eihän tällä saa ees korollasta tiivisteitä irti, kun ei jumputa.
eskortista vois saada...

mut se waves metaflanger juttu oli kyl ihan piste i:n päälle. *köh*


Ei oo waves :D

Jepsjeps... kunnon eurojynkkyä. =)

Muuten ihan hassunhauska vedätys, mut toi sähköskitta on ihan
jostain syvältä ja sotkee koko soundimaailman. Vetää soundin
tosi tunkkaisen kuuloiseksi.

Ei tästä muuten oikein mitään rakentavaa osaa sanoa ku nää on
kaikki ihan samanlaisia. ;)

O