nuista tähdistä...

Back to klubitus.org O

no mua ei ainakaan haittaa...enkä ala kilpailee kenenkään kanssa..ja enkä laske monta oon kirjottanu..kirjotan ku huvittaa.mut intohimo on lukee toisten viestei/väittelyit,kiusalla tai rakkaudella..ja vaik oonki jonku 2tähden arvonen näillä sivuilla olen ehkä luonnossa ehkä 6*vink* what ever...*sydän**sydän**sydän*

Tähdtehän on vaan söpöjä! En usko, että kukaan tosissaan jaksaisi dissata ketään joidenkin tähtien mukaan. Kaikki on ihan yhtä arvokkaita ja jokaisen mielipide ihan yhtä tärkeä!

Mulle ei oo kyllä vielä ihan selvinny, että millä perusteella noita tähtiä tulee, ihan vaan viestimäärän perusteella vai vaikuttaako niihin se aika minkä on ollu rekisteröityneenä vai...*täh*

Avernian:[q]luullakseni molemmat. Sisäänkirjautumisten määrä ja bilelisäykse kanssa.[/q]

Niitten määrittämiseen on varmaan sit joku oikeen hieno matemaattinen kaava...

ennen vaikutti chat aktiivisuus, loggaukset, viestit, bile lisäys / muutos. enpä tiedä enään eikä pahemmin kiinnosta.

Katrina:[q] En usko, että kukaan tosissaan jaksaisi dissata ketään joidenkin tähtien mukaan.[/q]


on tääl kyl sen verran hyvää populaa että ei kukaan ala toistaan dissaamaan jonku tähtien määrän perusteella*joo*

tähtien idea on päästä super *klubitus*laiseksi, ei muuta Joskus meillä oli jo topikki tähdistä (silloisista pallukoista), siellä juhlittiin kun palloja tuli lisää. Eli tähdet / pallot luo vain enemmän keskustelua forumiin (esimerkiksi tämä topikki *vink*) Itse en dissaa ketään pallojen lukumäärän takia

plur henkeenhän noi tähdet periaatteessa pitäis vaihtaa sydämmiin *sydän* ;P

mä ainakin jätän omaan arvoonsa kirjotukset joiden laatijalla on vähemmän kuin 3tähteä;)

milla:[q]mä ainakin jätän omaan arvoonsa kirjotukset joiden laatijalla on vähemmän kuin 3tähteä;)[/q]

mäkin kattelen sillee alaspäin kaikkia joilla on vähemmän, säälittäviä kakaroita ja huonompia ihmisiä ne on. ja dissaan niitä joilla on enemmän "mitä *ttua nekin luulee muka olevansa"

[muokattu 14.10.2002 11:45]

Millä ihmeen meriteillä minäkin olen 2 tähteä saanut...

milla:[q]mä ainakin jätän omaan arvoonsa kirjotukset joiden laatijalla on vähemmän kuin 3tähteä;)[/q]

Nyt mun elämässäni on jälleen tavoitteita !

Äkkii. äkkii. mitä mun pitää tehdä.*uuh*

En ehkä yllä teijän isotähtisten tasolle. mut EN HALUISKAA EES !!1

Ketä kiinnostaa kuinka korkealla olet jossain statuksissa?
Pintaliitokausi on ohi jo.

Syder:[q]Ketä kiinnostaa kuinka korkealla olet jossain statuksissa?
Pintaliitokausi on ohi jo.[/q]

KATEELLISEN PANETTELUA!

mä sain juuri toisen tähteni!!!! jee!!!!.... Oikeastaan sillä ei oo väliä montako tähteä on.... mä tykkään olla täällä lukea ja kirjoittaa kommentteja...*nauraa**vink**joo*

yana4000:[q]Syder:Ketä kiinnostaa kuinka korkealla olet jossain statuksissa?
Pintaliitokausi on ohi jo.

KATEELLISEN PANETTELUA![/q]

Mulla eikyl oo mitää syytä olla kateellinen mä vaan oon ite huomannu ettei kannata liitää kokoaikaa.

Syder:[q]yana4000:Syder:Ketä kiinnostaa kuinka korkealla olet jossain statuksissa?
Pintaliitokausi on ohi jo.

KATEELLISEN PANETTELUA!

Mulla eikyl oo mitää syytä olla kateellinen mä vaan oon ite huomannu ettei kannata liitää kokoaikaa.[/q]

et vaan kehtaa tunnustaa itelles ;)

BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

Nii tuli vaan mieleen että mitä ootte mieltä nuista tähdistä tossa nimen lähistöllä ja niistä "arvoasteikoista"??ei kai täällä oo semmonen meininki että porukka dissaa niitä jolla on vähemmän vastauksia tai tähtiä?hope not!*ding*

O