käytätkö huumeita galluppi

Back to päihdekeskustelu O

kieltämättä vähän nihkeet vaihtoehdot *igor*.. valitkaa sopivin

Kyllä mun mielestä se satunnainen nauttiminen kallistuu tonne käyttämisen puolelle...

täähän alkaa olla kuositus.org

Oon kokeillu joskus vuonna yks ja kaks.

yana4000:[q]täähän alkaa olla kuositus.org [/q]

Eiks se muka jo oo ollut sitä , kjeh ?

[muokattu 11.10.2002 14:48]

drugs are bad for you, mmmmkay

patis:[q]drugs are bad for you, mmmmkay[/q]

LOL

Kaikkeahan sitä tulee kokeiltua...

en käytä huumeita , en myöskään polta tupakkaa tai juo alkoholia .... ainoa mikä voidaan mulle laskea huumeeks on irtonamuset ja tee .... ja tottakai biletys on parasta huumetta ...

miks näistäki pitää vatkaa kokoajan.
kyllä se on niin suuri osa ketkä on kokeillut / käytttää.
en ole kokeillut kertaakaan mitään laitonta ainetta ja olen suht ylepä itsestäni. toisaalta eivät kemikaalit etc. kiinnosta, pari kertaa onk käynyt mielessä ottaiskos, mutta enpäs ole ottanut. viina riittää aivan loistosti

Pitää varmaan lopettaa tää klubituksessa käyminen kokonaan ku täällä näköjään liikkuu niiiiiin paljon pahoja ihmisiä. Ties vaikka joku tulis verkkoa pitkin mun kotiin ja pistäis jonkun 'kauhean' pillerin mun suuhun. *nauru**nauru*

(Vitsi vitsinä)

*plur**piis*

[muokattu 11.10.2002 18:31]

no drugs for me!!

[muokattu 11.10.2002 19:43]

I got lot of drugs,the drug is called Music,want some??

Joka päivä. Ehdottomasti.. mulle musiikki on pahasti huumetta, mitä ikinä vaan voi saada! EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI!!! Mitä enemmän frendejä sitä on *krhm!* "nauttimassa", sitä parempi fiilis on..!

just nii Jere*iloinen*

My man!*heiii*

Salamanteri:[q]Pitää varmaan lopettaa tää klubituksessa käyminen kokonaan ku täällä näköjään liikkuu niiiiiin paljon pahoja ihmisiä. Ties vaikka joku tulis verkkoa pitkin mun kotiin ja pistäis jonkun 'kauhean' pillerin mun suuhun. *nauru**nauru*[/q]

Joo. Varo vaan. Mä ainakin kohta tuun ja PIIKITÄN sua.

En käytä, en oo käyttäny ja tuskin tuun koskaan käyttämäänkään.

Minä tiedän...! *hih**nauraa*

:o

- hulivili hupakko -

mitä mitä jos vastaa että käytän niin käyttääkö silloin joka päivä jos vastaa että ei käytä niin ei käytä ja jos vastaa että on kokeillu niin onko kokeillu vain yhden kerran vai luetaanko mukaan satunnainen nauttiminen hähä.. minul on taas vaikeeta! täytyy jättää väliin

O