Uudet Julkaisut

Back to miksaukset ja setit O

Pistetääs nyt tällänen pystyyn, kun foorumissa lukee charts, lists & new releases. Eli juttua uusista julkaisuista, niiden huonoista ja hyvistä puolista.. kommentteja ja sen semmoista.

Kuuntelin tossa juuri Tiësto feat BT - Love Comes Again

Originaali vähän samantapainen kuin Traffic, mut vokaalit nyt, joka mun mielest on parempi. Tiëston tapaiset basarit jyllää taas :hearts:
Mark Normanin remixi hiukan rajumpaa, mut taidan tykätä enemmän tästä versioista kuin originaalista.

edit: niinojoo.. promonahan ilmestynyt toi Tiëston biisi.. et sellasta :scared:

eiku.

trafficin originaali oli kyllä hirveetä kuraa, joskin toimi jollain tasolla bileissä.. max walderin remix sitävastoin rokkaa :heart:

love comes againia en oo vielä kuullu, eikä pahemmin innostakaan koska tiesto tekee nykyään lievästi sanottuna vaihtelevan tasoista matskua..

Quote by drS
love comes againia en oo vielä kuullu, eikä pahemmin innostakaan koska tiesto tekee nykyään lievästi sanottuna vaihtelevan tasoista matskua..

tai suorasti sanottuna pas^H^H^Hkuraa. toi love comes again soi
ylexin rytmibarometrissa taannoin ja hermo meni jo ennen puoli-
väliä, ja kyseessä oli sentään radio edit.

Quote by upee
tai suorasti sanottuna pas^H^H^Hkuraa. toi love comes again soi
ylexin rytmibarometrissa taannoin ja hermo meni jo ennen puoli-
väliä, ja kyseessä oli sentään radio edit.

Oli kyl joo melko kamala.

Onks tää love comes again se mis BT laulaa? Siis hyi vittu ne vokaalit, ilman niitä
Mark Norman remix ois aika loistava. Originaalia en oo kuullu

edit:lisäystä

kylläpäs porukka dissaa tota tiëston uuden biisin vokaaleita.. mut mä ja mun musiikkimakuni :)

Quote by Bio
kylläpäs porukka dissaa tota tiëston uuden biisin vokaaleita.. mut mä ja mun musiikkimakuni :)

Niinpä.. :D

Scissor Sisters- aivan sika hyvä levy, funkkia, discoa, chilliä, kaikkea.

Ostakee tai polttakee..

ja myös kova on N.E.R.D: in She wants to move kipale

Quote by cajwirman
polttakee..

Vähintäänkin kyseenalainen neuvo polttaa joku levy... :mad:

Nerdin biisistä sen verran että JÖSSES SE KISSA SIINÄ VIDEOSSA ON KUUMA!!!! :hearts:

Quote by Homegrove
Quote by cajwirman
polttakee..

Vähintäänkin kyseenalainen neuvo polttaa joku levy... :mad:

Nerdin biisistä sen verran että JÖSSES SE KISSA SIINÄ VIDEOSSA ON KUUMA!!!! :hearts:

Sitä polttoa nyt kuitenkin tehdään. Se kissa on kyl kisu..

O