Perjantain/Lauantain tunnelmat ihanan musiikin parissa

Back to yleinen keskustelu O

Uuh, saltwater :hearts: :hearts: :hearts:

Keväällä kyllä innostuu asioista ihan eri malliin kuin synkän talven aikana. Tänäänki kävelin pitkin ostaria ja kuulin tuttuja sulosointuja (supersaw) kantautuvan korviini läheisen vaatetusliikkeen kaiuttimista. Musiikki vei minut mukaansa ja tunsin sisimpäni sykkivän tuttujen tahtien mukana. Hymyilin myyjälle ja myyjä hymyili minulle takaisin. Tuli heti lämmin tunne, sillä kummatkin tiesimme toisemme ajatukset sillä hetkellä. Se oli PIISSIÄ, LOVEE, UNITYY ja RESSUU eli respectiä.

Hyvää kevättä teille plattarin lukijat!

:happyroll:

Quote by durango
Uuh, saltwater :hearts: :hearts: :hearts:

Keväällä kyllä innostuu asioista ihan eri malliin kuin synkän talven aikana. Tänäänki kävelin pitkin ostaria ja kuulin tuttuja sulosointuja (supersaw) kantautuvan korviini läheisen vaatetusliikkeen kaiuttimista. Musiikki vei minut mukaansa ja tunsin sisimpäni sykkivän tuttujen tahtien mukana. Hymyilin myyjälle ja myyjä hymyili minulle takaisin. Tuli heti lämmin tunne, sillä kummatkin tiesimme toisemme ajatukset sillä hetkellä. Se oli PIISSIÄ, LOVEE, UNITYY ja RESSUU eli respectiä.

Hyvää kevättä teille plattarin lukijat!

:happyroll:


:heart:
Ihanaa! Mä voin melkeen kuvitella sun fiilikset täällä! Todella käsinkosketeltavaa tunnelmaa. Onneksi meitä oikeita PLUR-ajatuksen kannattajia vielä löytyy!

ps. Rave on! :hearts:

Oi,oi,oi. Hankin tänään vihdoin L.S.G:n uuden albumin. Jostain syystä Heartsin melodia saa mut aina melkein itkemään onnesta. :hearts: :hearts: Varsinkin Part 2!

durango ja frank flipanneet. nytkös skarppausta pojat!

Oliver Lieb :hearts: :heart: :hearts:

Quote by crash
durango ja frank flipanneet. nytkös skarppausta pojat!


Hah, pitääkö tähän vetää mukaan eräs ilta, eli viime keskiviikkona Vaasan PapinNenässä... Luulen että huhut ovat tarua ihmeellisempiä... :heart:

Mulla soi Sunday Clubin Winds of Change soi tossa taustalla. Ihan kivasti menee juu. :excellent:

On jo lauantain puolella, mutta perjantai-illan jatkumo...
ja taustalla soi Dimitri From Paris: My Salsoul -mix

Loistavaa ja Leppoistaa settiä! :cool:

Mä en oo postannu koko plattariin aikoihin, mutta nyt...

Franks, ooks ollu seonnu? ::p: ..taas.

Oli niin runollista tekstiä, että piti silmiä hieraista ihan pariin otteeseen :laugh:

näköjään en sit ees osaa enää ees hymiöitä käyttää...

Huhhuh! Mitä ihmettä taas! Ihanaa! Taas on tunnelmissa niinku 10v sitte reiveissä. Ihanaa, tanssin ilman paitaa ja jengi kattoo. Vittuako mä niistä välitaän ja jatkan tanssimista...

Hyvä kaveri tuli kämpille käymään, onneksi meillä on yhteiset intressit ja tamppaamme aamunkoittoon asti.

Ihanaa! Rakastan sua Crash! Mietin tässä samalla että mikä meidät sai ryhtymääm tähän, mutta en keksi muuta kuin rytmin, melodian ja yhteisen rakkauden...

Crash, olet minulle kaikki kaikessa, toivottavasti meidän polku ei ikinä erkane. Haluaisin tanssia kanssasi aamunkoittoon...

Quote by frank
Ihanaa! Rakastan sua Crash! Mietin tässä samalla että mikä meidät sai ryhtymääm tähän, mutta en keksi muuta kuin rytmin, melodian ja yhteisen rakkauden...

Crash, olet minulle kaikki kaikessa, toivottavasti meidän polku ei ikinä erkane. Haluaisin tanssia kanssasi aamunkoittoon...


Legendaarista. :cool:

Onkos poijaat muuttanu Turkuun kun niin plurinaa ollaan että? :)

Mutta onhan tämä ollut aivan MAAGINEN perjantai. Trance tekee minutkin niin iloiseksi että tekisi mieli halata teitäkin!

Chicane - Saltwater :heart:
Ja jos meinaa uni tulla niin 666 - Amok PIRISTÄÄ :mad:

PLUR kaikki maailman KLUBBARIT ja BILETTÄJÄT! :hearts: :hearts:

Quote by benn
Onkos poijaat muuttanu Turkuun kun niin plurinaa ollaan että? :)

Mutta onhan tämä ollut aivan MAAGINEN perjantai. Trance tekee minutkin niin iloiseksi että tekisi mieli halata teitäkin!

Chicane - Saltwater :heart:
Ja jos meinaa uni tulla niin 666 - Amok PIRISTÄÄ :mad:

PLUR kaikki maailman KLUBBARIT ja BILETTÄJÄT! :hearts: :hearts:



Ihanaa että sinäkin olet vihdoin löytänyt sen oikean polun.........
Lämmittää sielua kun ajattelen että olemme saanet riveihimme plur-ajatuksen kannattajia. Voi tätä onnenpäivää!

Toivottavasti plur olisi kanssasi aikojen saattoon asti, sekä rakkauden sanomaa levittäisit.

One dream. One future.

kyllä viikon aherruksen aiheuttamat paineet taas takanapäin. kyllä ihan
itsellekin tulee sellainen olo että pitäisi kaivaa dj tabin miksaus kesämökin
liiterin vajasta ja liittyä tamppaamaan teidän ihanaan seurueeseen.

joskus tulee vaan sellanen fiilis et "pitäis ehkä vaa quittaa
tää räplaiffi" (niinku fintelligens laulussa laulaa) ja siirtyä
tuottamaan hollantikiksua. mites on... onko tietoo et minkälaiset
markkinat tollases musas olis?

nim. jostain se leipä tienattava.

Quote by polarsoul
kyllä viikon aherruksen aiheuttamat paineet taas takanapäin. kyllä ihan
itsellekin tulee sellainen olo että pitäisi kaivaa dj tabin miksaus kesämökin
liiterin vajasta ja liittyä tamppaamaan teidän ihanaan seurueeseen.

joskus tulee vaan sellanen fiilis et "pitäis ehkä vaa quittaa
tää räplaiffi" (niinku fintelligens laulussa laulaa) ja siirtyä
tuottamaan hollantikiksua. mites on... onko tietoo et minkälaiset
markkinat tollases musas olis?

nim. jostain se leipä tienattava.


No joo hei.. Tää menee niin mainstreamiks et mummollaki pääsee vahinko housuun. Mut hei, tää ei oo mitää dissausta teikää kohtaa ku oletan kumminki et jäbä o täs täysil messis. Siis meikä oikeesti arvostaa teitä pikku g-riimittelijöitä. teidän rivit kertoo vaan siitä tuskasta mitä se on asuu itä-helsingis! respect!

*sniffsniff* I SMELL TROLL FLESH

Quote by timppa^
*sniffsniff* I SMELL TROLL FLESH


TUUx KÄYMää

lol :D

on tainnu pojat taas tunkea liikaa naksuja aamupuuron sekaan!

DEATH !


DESTRUCTION !


VIHAA!! VERTA!! TUSKAA!! AAAAARGHHHHHHHHH

Quote by frank
. Siis meikä oikeesti arvostaa teitä pikku g-riimittelijöitä. teidän rivit kertoo vaan siitä tuskasta mitä se on asuu itä-helsingis! respect!


siis sä elät tota elämää. on varmaan siistii ku pystyy rileittaan
näiden tyyppien musaan. lars "älyämp" alke - senki pahanilman lintu. älä
oo tollanen. kyl mä muistan ku säkin olit vielä nuori ja villi
tiskijukka...

noh kiksusta sen verran, et onneks o keksitty pirijunkka. se
on just hyvää et tällaset munki kaltaset wanna-b-boyt
pääsee vielä tamppaamaan polkkaa naamioidus muodos
(andy c RAAAH!).

joo ja kolmas aihe vielä tähän aamu hetkeen on se et
kyl tää astrud gilberto on viimesen päälle plur musaa, jos
sul on vaan mitenkään mahis nii kandee laittaa "so nice"
(summer samba) niminen ralli jauhaa. enemmän pluria ku
dj tieston levypakis!

"someone who would take my hand and samba trough life
would be very nice..."

nyt polar "polle" soul siirtyy heittää 6h live sessioo
covent gardeniin -> HOT TIP!

Oih ja voih. Rankka oli viikko ja rankemmalta näyttää vielä seuraava viikko... Bussissa oli ruuhkaa, metrosta puhumattakaan... Kaupassa rääkyi lapset ja mummot etuili... Mutta minä hymyilin!
Onhan tänään Perjantai ja lupa rentoutua! "Ihanaa" ajattelin kun kävelin bussipysäkiltä kohti kotia.

Sisälle astuessani minua tervehti iloisesti häntäänsä heiluttava koiramme. Sekin oli siis selvästi fiiliksissä! Juoksin suurinpiirtein kengät jalassa olkkariin, pistin virrat päälle äänentoistolaitteisiin ja mietin mikä biisi sopisi tähän hetkeen.
Sitten se välähti, Chicane - Saltwater!

Voi jummijammi, siitä on nyt reilu parituntia kun pistin musan soimaan ja silkkaa nousua on ollut! On kuunneltu vanhat Blank&Jonesit, BinaryFinaryt, PVD:t ja Oakenfoldit.

Auringon viime säteet vielä paistavat vastapäisen talon seinään. Ajattelen itsekseni että voisiko mikään olla hienommin. Hyvää musaa, vähän juomista, Perjantai... Hah, sitten tajuan! Muistan että mikserissäni on flangeri! Siispä sitä sitten painelemaan! Tässä siis olen tunnelmissa ja hyvä musiikki soi. Kuinkas teillä muilla?

O