ultrawave:firepower -tylsääklubitussaksasoundijumitustrancea

Back to biisit ja remixit O

tällaista puolrankahkoa draivaavaa klubimusaa..
http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=49829

ei tämä ole teknoa nähnykään. trancea tämä on. mutta ihan menevä teos omassa genressään, vaikkei nyt mitenkään erityisemmin sytyttänytkään. hitusen tylsähkö näin pitkäksi.

juu kiitoksia kommenteista..
mulle on tosiaan vähän nuo genret hukassa.. kuitenkin olen kuullut tämänkaltaistakin kutsuttavan technoksi ja kun ei mitään perustranceakaan ole kyseessä niin ajattelin heittää technon genreksi. pahoittelut harhaanjohtamisesta :)

Juu, trancea tämä on. Kannattaisi vaihtaa topicissa techno -> trance niin voisi tulla enemmän palautetta.

Quote by dab
Juu, trancea tämä on. Kannattaisi vaihtaa topicissa techno -> trance niin voisi tulla enemmän palautetta.


noh vaihdellaan sitten :)
tosin perus trance miehillä tää on varmaan liika ug:ta..

Quote by a98
tosin perus trance miehillä tää on varmaan liika ug:ta..


nojaa, tämä biisi kuitenkin edustaa ehkä niin perustrancea kuin voi. kiksu ja eurotrance ovat sitten asia erikseen. :) no mutta joo genreistä on ihan turha taistella.

Quote by plink
Quote by a98
tosin perus trance miehillä tää on varmaan liika ug:ta..


nojaa, tämä biisi kuitenkin edustaa ehkä niin perustrancea kuin voi. kiksu ja eurotrance ovat sitten asia erikseen. :) no mutta joo genreistä on ihan turha taistella.


niinhän se on. itse kiksumiehenä enpä paljoa mistään tiedä :)
mutta eikös trance nimenomaan pitäisi olla hypnoottista transsiin vievää musaa eikä yksinkertaista yhden liidin musaa? enemmänkin sitten rengastaisin tätä hardhouseen ;)
mutta tosiaan genre väittelyille ei koskaan tule loppua, noh ensikerralla sitten parempi biisi i hope :)

O