Cassell - chill-out mixtape.
Moros! Tässäpä joulun kunniaksi lyhyt miksaus lomapyhätsillailuun. Vikat piisit on vähän tanssittavampaakin matskua mutta sopivat hyvin myös löhöämiseen ainakin meikäläiselle.
1. [00:00 -> ] Dj Shadow: Stem/Long Stem
2. [03:42 -> ] Watergate: Merry christmas mr. lawrence (Heart of Asia) (Astro Heavenly remix)
3. [10:50 -> ] Envio: Touched by the sun (Rusch & Elusive's chill-out mix)
4. [20:40 -> ] Rapid Eye: Circa-Forever (chillseeking remix)
5. [26:05 -> ] Mirco de Govia: Dayturn
6. [29:40 -> ] Holden & THompson: Nothing
7. [37:30 -> ] Chakra: I Am (Wrecked angle rmx)
8. [45:30 -> ] Andain: Beautiful things (Gabriel & Dresden unplugged mix)
yht noin 55 min
MP3 160kbps CBR / 63 Mb
http://www.kolumbus.fi/ali.rantakari/Dj%20Cassell%20-%20Chillout.mp3
Tässä minä istun, yksin, jouluaattona, juon viiniä ja kuuntelen tätä nauhaa, nyt soi Nothing, 25 minuuttia jäljellä..
Melankoliaa, masennus, loistavaa! Toivottavasti viini ei lopu kesken.
Kylläpäs oli osuvia biisivalintoja ja muutenkin erittäin hyvä tunnelma koko setin ajan! :heart: Tämän jälkeen on hyvä mennä nukkumaan..
Jos jotain kritiikkiä pitää antaa, niin parissa vaihdossa melodioiden harmoniat menevät hieman ristiin ja kuulostavat riitaisilta, mutta se on pientä. Kiitos tästä :)
Mul lyä noi bassit iha överix !
Kivoi biisei, mut imho esim. 'Nothing'
o iha överihidas (vaik meitsi o iha vitu hitaalla)
Ite soittelen samoja biisejä himassa kanuunassa
ja tod. hitaalla, mut en kuitenkaan siis näin hitaalla
HYVEJÄ BIISEJÄ
:)
Mul lyä noi bassit iha överix !
prkl, iteki huomasin just kun tota kuuntelin itse omalla koneella ekaa kertaa, et ihan sairaat bassot tossa on kyl joo. mä kun nauhotin ton alunperin md:lle kotona, tallensin porukoilla mutsin koneelle sen wav:iks broidin kannettavalla md:llä ja sieltä laitoin nettiin ku oma masiina ei toiminu, ja mä vähä luulen et broidilla oli joku MegaHyperXtraSuperSubBassoExpander(tm) päällä siinä härvelissä :angry: nomut, passoja voi laittaa alas vahvarista. Kiitti kommenteista!
Pienen tauon jälkeen tuli kuunneltua tää, ja kuulosti taas sen
verran hyvälle, että piti panna tänne maininta :roll:
Hemmetin hyvää musaa rauhallisiin hetkiin!
Jos jotain kritiikkiä pitää antaa, niin parissa vaihdossa melodioiden harmoniat menevät hieman ristiin ja kuulostavat riitaisilta, mutta se on pientä. Kiitos tästä :)
Ton pannu itekkin merkille, mut eipä se kokonaisuudessa paljon paina.
Imutuksessa ATM. Mukavaa, että viitsit kirjoittaa missä kohdassa mikäkin biisi alkaa :)