Mikä kuulostaa hienoimmalta?

Back to yleinen keskustelu O

fiksua. Minusta psykedeelinen on kaikkein hienoin sana, yllättävästi :excellent: Se on niin mystistä ja ihmeellistä. Kumma että kaikki maailman otukset eivät ole samaa mieltä kanssani. Siksi he ovat minua vastaan. Heidän pitäisi olla samaa mieltä kuin minä. Ehdottomasti. Eikö niin?

en vastaa.

Progressive: Suurin osa sitä samaa ja samankuuloista bassolinja kilkutustuubaa. Progetrance vähän pelastaa.

Intelligent: Hienoin tyyli näistä...MikkiHiiren kanssa olemmekin keskustelleet hieman intelligentistä tuolla upcoming eventsin puolella. :)

Psychedelic: Suurin osa ihan kauheaa paskaa ja tylsää, josta mystisyys on valovuoden päässä.

Paras olisi ollut Experimental :)

Edit: kappas, puhuttiinkin pelkistä sanoista..no, pääsinpähän ilmaisemaan musamakuani.

saaks vastaa rieska ?

jos saa ni miks?

jos ei saa ni miksei?

mitä teet jos joku vastaa niin?

miks teet niinq päätit tehdä?

voiks sitä päätöstä viel perua?

jos ei, ni miksei?

jos voi ni perutko?

jos et peru ni mikset?

jos perut ni miks ees alun perin teit sen päätöksen?

Intelligent

Jos vaihtoehtona olisi 'Kanada', vastaisin Kanada.

ehm...

Joo tämä on periaatteessa sanoista mutta voitte tapella musagenreistäki jos haluutte! Mut yks sääntö: teidän pitää olla samaa mieltä mun kanssa. Teijän pitää ottaa ite selvää mitä mieltä mä olen. Mut Timmo ekana hirteen :mad:

Kuten eräs progressiivisesta rockista pitänyt ja psykedeliaakin kokenut tohtori Timothy Leary sanoi;

"Intelligence is the ultimate aphrodisiac."

Tää vastaa myös mun osalta em. kysymykseen :)

Quote by da_chef
Jos vaihtoehtona olisi 'Kanada', vastaisin Kanada.


Sama täällä. Miksei saa vastata Kanada?

Siis hei oikeasti. Miettikää. PSY-che-DELIC. mikä voisi kuulostaa siistimmältä? Psychedelic psychedelic psychedelic.... psychedelic. Psyche. Mieli. Mieli on todellinen mysteeri. Psykedelia on aivan uskomatonta, joo'o.
Psychedelic on se paras. Tämä on fakta.

(myös psytrance tietenkin rulettaa :P)

intelligent tulee kyllä tokana. kun kutsut musiikkiasi jollakin tapaa "älykkääksi", voit pienessä mielessäsi kuvitella olevasi älykäs! hienoa se semmoinenkin on.

progressiivinen... hmmm.. Kuulostaa sekin hyvältä. Edistyvä. Yhdistän sen jotenkin agressiiviseen. agressiivisella tavalla edistyvä, eh?

Almost tajunnanvirtaaa.....

vastasin progepukin tavoin!

Se on kyl helvetin ärsyttävää ku jengi postaa topikkeihin vain todetakseen "paska topic". Muutenkin yleinen provoilu forumeilla on mielestäni silloin tällöin vähän arveluttavaa toimintaa.

Nyt en kuitenkaan voi itselleni mitään.

Paska topic.

Hei tämä on "Freestyle". Täällä on vaikka mitä öääääagsdasgdjkaskdj'+'+123'0 tyylisiä topikkeja, haluatko valittaa jokaiseen semmoiseen? :S

Olen kyllä tietoinen forumin sisällöstä, mutta jokin nimenomaan tässä topikissa sai huomioni. ;)

Kysymys: Mikä kuulostaa hienoimmalta?
Vastaus: Lima-anaalit tulevat! Liina naamalla malli-ilme. Me lainaamme mielellämme ja ellemme lainaa me annamme ilman.

Kysymys: Mikä näistä sanoista on hienoin?
Vastaus: Psychedelic!

se on hieno sana :D

Tuosta puuttu esim. Essential.

Asiaan liittyvä kuva

O